Vitesse - PSV | Zondag 29 oktober 2017 | Eindstand 2-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hop, 27 punten na 10 wedstrijden, Gewonnen van AZ, Utrecht, Vitesse en Feyenoord, al met al geen slecht begin.

Vermakelijke wedstrijd, slechte scheids, 3 punten. Ik vind het wel best
 
Heerlijke pot. Spanning, mooie goals en uiteindelijk de 3 punten tegen één van de best presterende teams. De LoLo's gaan strijden om de topscorerstitel van de Eredivisie.
 
Wie had dat gedacht aan het begin van het seizoen.
Het is nog niet altijd geweldig, maar er mag toch zeker niet steen en been geklaagd worden om hoe het seizoen is gestart.
 
Goede overwinning in een lastige uitwedstrijd, prima!
 
Volgend weekend mogen we dus aantreden tegen de nieuwe ploeg van Gert-Jan Verbeek. Maakt niet uit, dit Twente moet je dik oprollen ook.
 
Mega trots. Ongelooflijk, als je dit kan laten zien in een zware uitwedstrijd, met 120 minuten in de benen afgelopen donderdag. Dan ben je de zware titelfavoriet.
 
Zo de punten zijn weer binnen. Een mooie pot met veel goals en spektakel. Jammer van de slechte arbitrage.
Een vooraf moeilijk geachte uitwedstrijd heeft PSV redelijk gemakkelijk gewonnen.

27 punten uit 10 wedstrijden. 5 punten voor op Ajax en 10 punten voor op Feyenoord. Wat een weelde. :D :dance:

Exact. Het zal (zoals altijd) wel beter kunnen, maar met een 2-4 overwinning in een uitwedstrijd tegen Vitesse en een scheids mag je dik tevreden zijn.
 
Deze wedstrijd had alles; Prachtige goals, prachtige eigen goal, een zondagsschot, smerige en achterlijke overtredingen, scheidsrechterlijke dwalingen, geweldige passes en kansen, 2 ploegen met kwaliteit, regen en zonneschijn.

En het belangrijkste: PSV neemt 3 punten mee naar Eindhoven! :yeah:
 
Locadia in interview....geen probleem om op de flanken te spelen...met Luuk is het fijn samenspelen....mooie afsluiting van een lekkere lunchpot
 
Deze wedstrijd had alles; Prachtige goals, prachtige eigen goal, een zondagsschot, smerige en achterlijke overtredingen, scheidsrechterlijke dwalingen, geweldige passes en kansen, 2 ploegen met kwaliteit, regen en zonneschijn.

En het belangrijkste: PSV neemt 3 punten mee naar Eindhoven! :yeah:

Helemaal eens...en heel veel inzet en passie
 
Locadia in interview....geen probleem om op de flanken te spelen...met Luuk is het fijn samenspelen....mooie afsluiting van een lekkere lunchpot

Zou ik ook zeggen na 2 goals en winst. Zegt niets over de kwaliteit van spelen van LdJ.

Het is wachten op een tegenstander die LdJ ‘open’ laat en dubbele dekking op LoLo zet.

Mij benieuwen of Locadia dan nog steeds positief zal zijn over de samenwerking als er niet gescoord zal worden.
 
Wel vreselijk voor De Jong dat die nog altijd op 0 goal staat. Meer dan 1000(!) minuten geen goal gemaakt in alle competitie. Maar aan de andere kant waardeer ik wel zijn mentaliteit. Blijft maar gaan, blijft maar sleuren, blijft maar ballen klaarleggen voor andere. Hopelijk komt zijn eerste goal heel snel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan