Derrick Luckassen (V)

Luckassen naar PSV, medische keuring maandag

http://www.ed.nl/psv/luckassen-naar-...ndag~a83711c8/

Derrick Luckassen wordt maandagmiddag medisch gekeurd bij PSV. De verdediger/middenvelder wordt naar verwachting vandaag al voor vijf jaar vastgelegd en reist dan door naar het trainingskamp van PSV in Verbier.

Ongeveer € 5.000.000,=

PSV en AZ bevestigen nog niks, maar zijn definitief akkoord over een overgang.
 
Luckassen naar PSV, medische keuring maandag

http://www.ed.nl/psv/luckassen-naar-...ndag~a83711c8/

Derrick Luckassen wordt maandagmiddag medisch gekeurd bij PSV. De verdediger/middenvelder wordt naar verwachting vandaag al voor vijf jaar vastgelegd en reist dan door naar het trainingskamp van PSV in Verbier.

Ongeveer € 5.000.000,=

PSV en AZ bevestigen nog niks, maar zijn definitief akkoord over een overgang.

:piet:En met bonussen kan het oplopen tot €6 miljoen. Hij had nog maar 1 jaar op zijn contract staan. Echt bizar veel geld dus. Brands mag wel even op cursus gaan bij Huiberts.
 
Ik geef die jongen best een kans, maar die prijs slaat natuurlijk helemaal nergens op...
 
:piet:En met bonussen kan het oplopen tot €6 miljoen. Hij had nog maar 1 jaar op zijn contract staan. Echt bizar veel geld dus. Brands mag wel even op cursus gaan bij Huiberts.

:unsure:Hij kost naar verwachting ongeveer 5 miljoen euro, waarbij een deel van de prijs door bonussen wordt bepaald. :re:

De bedragen voor de transfers zijn tegenwoordig absurd hoog. :shifty:
 
Jong en is multifunctioneel,maar hiij blinkt nergens uit, is aanwezig, doet zijn dingetje en pakt veel kaarten.
Hij is beter als Isimat geval, maar dat is niet zo moeilijk. Verder is die nooit echt getest in grote wedstrijden dus de vraag wat die echt aan kan is moeilijk te zeggen.



 
Jong en is multifunctioneel,maar hiij blinkt nergens uit, is aanwezig, doet zijn dingetje en pakt veel kaarten.
Hij is beter als Isimat geval, maar dat is niet zo moeilijk. Verder is die nooit echt getest in grote wedstrijden dus de vraag wat die echt aan kan is moeilijk te zeggen.

Dat is nou net het euvel van multifunctioneel; nergens in uitblinken. Wat mij betreft doen we multifunctioneel in de ban voor de as van het veld.
 
Mooi om te zien! Dat soort spelers moeten we hebben. Of hij het gaat redden is natuurlijk nog de vraag maar de houding spreekt me nu al aan.

:unsure:Als je Antonia zou vragen of hij voor een miljoenensalaris voor PSV zou willen komen voetballen zou hij denk ik dezelfde houding tonen.:bdt:
 
PSV legt verdediger Luckassen van AZ voor vijf jaar vast

http://www.nu.nl/voetbal/4830410/psv...jaar-vast.html

Derrick Luckassen maakt definitief de overstap van AZ naar PSV. De 22-jarige verdediger heeft een contract voor vijf jaar ondertekend in Eindhoven, melden beide clubs maandag.

Derrick Luckassen voor vijf jaar naar PSV

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel...r-naar-psv.htm

PSV versterkt zich met Derrick Luckassen. De 22-jarige verdediger, die ook op het middenveld uit de voeten kan, komt over van AZ Alkmaar en tekent in het Philips Stadion een contract voor vijf jaar. Luckassen voegt zich dinsdag bij de selectie in Zwitserland.


psv-legt-verdediger-luckassen-van-az-vijf-jaar-vast.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kost net zo veel als Sánchez.... vind het echt verl geld voor iemand met een eenjarig contract. Brands is bij de onderhandelingen voor aankopen blijkbaar net zo softie als hij dat is bij de verkoop van de spelers.
Desalniettemin verdient Lukassen een eerlijke kans van de supporters om zijn waarde te bewijzen.
 
Kost net zo veel als Sánchez.... vind het echt verl geld voor iemand met een eenjarig contract. Brands is bij de onderhandelingen voor aankopen blijkbaar net zo softie als hij dat is bij de verkoop van de spelers.
Desalniettemin verdient Lukassen een eerlijke kans van de supporters om zijn waarde te bewijzen.

Ik vraag me af of hier dan geen constructies aan vastzitten of wel. Want zo niet kun je hem wat jij graag ziet voor veel verkopen.
 
Kost net zo veel als Sánchez.... vind het echt verl geld voor iemand met een eenjarig contract. Brands is bij de onderhandelingen voor aankopen blijkbaar net zo softie als hij dat is bij de verkoop van de spelers.
Desalniettemin verdient Lukassen een eerlijke kans van de supporters om zijn waarde te bewijzen.

Klopt dat echt? 5 Miljoen voor een eenjarig contract?
 
Hij had nog een 2 jarig contract. Az had een eenzijdige optie voor een jaar. Bijna 5 mil incl eventuele bonussen vind ik dan een redelijke deal in deze transfergekte. Voor een fysiek sterke speler die nog zo jong is en toch bijna 20 europese wedstrijden en zich goed ontwikkeld heeft bij een club AZ zie ik bij PSV zeker mogelijkheden. Succes Derrick!
 
Hij had nog een 2 jarig contract. Az had een eenzijdige optie voor een jaar. Bijna 5 mil incl eventuele bonussen vind ik dan een redelijke deal in deze transfergekte. Voor een fysiek sterke speler die nog zo jong is en toch bijna 20 europese wedstrijden en zich goed ontwikkeld heeft bij een club AZ zie ik bij PSV zeker mogelijkheden. Succes Derrick!

OK, dan klinkt het al een stuk logischer. Al blijf ik (blijven we) natuurlijk dan wel weer moeite houden met de afgesproken fooien voor onze Mexicanen.
 
OK, dan klinkt het al een stuk logischer. Al blijf ik (blijven we) natuurlijk dan wel weer moeite houden met de afgesproken fooien voor onze Mexicanen.

:unsure:Zonder die afspraken hadden Guardado en Moreno niet eens bij PSV gespeeld. :re:
 
:unsure:Zonder die afspraken hadden Guardado en Moreno niet eens bij PSV gespeeld. :re:

Weet ik. Maar dan nog is het natuurlijk erg weinig....... Deze 5 miljoen is aardig veel geld en als we bijvoorbeeld naar Maher kijken, is het maar de vraag of deze speler ook met winst verkocht gaat worden.

Voor de duidelijkheid: hij tekent dus voor 5 jaar, he...

Jaja, dat was duidelijk.Hoe lang zijn contract nog doorliep, was de vraag.
 
Weet ik. Maar dan nog is het natuurlijk erg weinig....... Deze 5 miljoen is aardig veel geld en als we bijvoorbeeld naar Maher kijken, is het maar de vraag of deze speler ook met winst verkocht gaat worden.

Het is inderdaad veel geld. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit of hij met winst verkocht wordt. Als hij al goed speelt en een meerwaarde voor PSV is door zijn spel is het al goed.

 
Tsja, missschien moeten we (i.i.g. ik) even wennen aan de nieuwe werkelijkheid en er was blijkbaar veel interesse. Ik had op voorhand verwacht dat hij zo'n 3,5 mln zou kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan