Derrick Luckassen (V)

"Volgens De Telegraaf heeft Derrick Luckassen zelf afgezien van zijn contractueel afgesproken deel van de transfersom om de overgang naar PSV mogelijk te maken. Bij een transfer naar Feyenoord was dat niet het geval geweest. Luckassen koos na een gesprek met Phillip Cocu echter heel bewust voor PSV."

Wat een toptrainer is het toch ook. ;)
 
U weet nog dat psv een aantal jaren geleden bijna failliet was en de gemeente aan te pas moest komen? En u weet hopelijk ook dat mede daarom PSV veel financiele verplichtingen en afspraken heeft en ze bijv geen grote bedragen meer kunnen uitgeven waardoor we steeds bij de middelmaten terecht komen? PSV versterkt internationaal haar eign aanzien wanneer het net als een Porto, Benfica of Ajax haar huid duur verkoopt. Hoe hoger je status is hoe meer goede spelers bij je willen spelen.
Te makkelijk om niet na te denken over dit soort zaken en te roepen dat geld niet belangrijk is en dat we geen accountancy bedrijf zijn.

U weet nog dat PSV door Hilversum en de randstad als de poen club werd bestempeld? Heeft niets met aanzien te maken gewooon goed scouten en opleiden. En ja ik ben geen fan van van een of andere bank instelling. Regio Eindhoven scoort economisch een stuk beter dan de randstad dus voldoende kansen om sponsors te binden met een dikke bankrekening.
 
Laatst bewerkt:
'Luckassen ziet af van deel transfersom om PSV-transfer mogelijk te maken'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ersom-om-psv-transfer-mogelijk-te-maken-.html

Derrick Luckassen ziet af van een groot geldbedrag om de overstap van AZ naar PSV te kunnen maken. Dat laat De Telegraaf maandag doorschemeren.

:unsure:Hij wil wel heel graag naar PSV. :re:

Mooi om te zien! Dat soort spelers moeten we hebben. Of hij het gaat redden is natuurlijk nog de vraag maar de houding spreekt me nu al aan.

Kijk maar uit voor je t weet staat er ook een gelimiteerde verkoopsom in het contract ;)
 
:ai::nocheer: serieus, 6 miljoen voor deze speler? :hang:... 1-jarig contract ook nog. Ongelooflijk gewoon. Laat het a.u.b. niet waar zijn zeg... :FP::(
 
Laatst bewerkt:
Die voordelen moeten vooralsnog blijken: we hebben Bruma voor 6 miljoen verkocht en meer dan de helft ging naar Chelsea.... Als je zulke contsructies begaat, dan moet je ook heel erg hoog gaan inzetten zodat je het minder cashen kunt compenseren. En bij ajax heb ik de nadelen niet kunnen ontdekken. Omdat zij zelf alles voor het zeggen hebben, kunnen ze vragen wat ze willen en omdat zij, ondanks alle berekeningen die hier worden genoemd, toch zoveel op de bank hebben staan, hoeven ze niet meteen toe te happen als een club komt voor hun speler. Dat zag je met Milik, met hun resereve spelers of met Klaassen. En voor Sanchez vragen ze nu 50 miljoen zodat ze straks toch een miljoen of 40 binnen kunnen halen.

Het probleem is, PSV bezit dat geld nou eenmaal niet wat Ajax wel heeft, op het moment dat PSV geen constructies meer gaat betekent ook dat er minder goeie spelers komen. Daarmee loop je dus achterstand t.o.v. Ajax op en de vraag is dat of je de middelmatige spelers voor hoge bedragen kunt verkopen zodat je ook net als Ajax goeie spelers gewoon kan inkopen. Dus jou manier kan, maar daarmee verlies je wel een jaar of jaren waarin je niet mee om titel kan draaien en daarna moet je nog de achterstand zien in te lopen.
 
U weet nog dat PSV door Hilversum en de randstad als de poen club werd bestempeld? Heeft niets met aanzien te maken gewooon goed scouten en opleiden. En ja ik ben geen fan van van een of andere bank instelling. Regio Eindhoven scoort economisch een stuk beter dan de randstad dus voldoende kansen om sponsors te binden met een dikke bankrekening.

Die tijd dat we de koopclub waren, heeft ervoor gezorgd dat het bijna mis ging. Kopen, want we gaan ze toch met winst verkopen. Kopen, want dan haal je wel miljoenen binnen. Gegarandeerd!
Maar opeens bleek dat de garantie was vervallen, de pareltjes goedkoop of voor niets de deur uit wandelden, beloftes werden niet waar gemaakt enz enz.

Dus zou je kunnen zeggen: meer sponsors. Maar welk bedrijf legt zomaar een paar miljoen op tafel, om een voetbalclub te sponsoren? En wil je wat bereiken, dan heb je eigenlijk iemand nodig die 20 miljoen neerlegt. Per jaar. Da's veel geld hoor...
 
Een forum vol met financiële pennenlikkers. Het interesseert mij niets wat een speler kost of opbrengt we zijn geen bank of accountency bedrijf. Een voetbalvereniging en een jonge oranje international is bij mij welkom. Snel, sterk en jong.

Als we hier veel voor betalen houden we minder geld over voor andere aankopen of andere zaken die belangrijk zijn voor de club, dus het lijkt me logisch dat er vraagtekens bij gezet worden. Overigens is hij ook geen international.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Als we hier veel voor betalen houden we minder geld over voor andere aankopen of andere zaken die belangrijk zijn voor de club, dus het lijkt me logisch dat er vraagtekens bij gezet worden. Overigens is hij ook geen international.

Maar wel een international van Jong Oranje. ;)
 
Normaal ben ik altijd bereid om nieuwe spelers een kans te geven, maar ik heb deze gast bezig gezien tijdens PSV - AZ 2 jaar geleden.. Die zorgde er eigenhandig voor dat we binnen no time met 3-0 voor stonden. Daarnaast heb ik hem wel vaker op van die domme acties kunnen betrappen. Maar goed dat is ook weer een tijdje terug en zo vaak zie ik AZ ook niet voetballen, we geven het toch maar een kans mocht hij komen.
 
Het is niet mijn favoriete speler, en ook niet voor een schappelijke prijs maar goed, iedere nieuwe PSV speler verdient een kans. De instelling is in ieder geval goed bij deze jongen!
 
Normaal ben ik altijd bereid om nieuwe spelers een kans te geven, maar ik heb deze gast bezig gezien tijdens PSV - AZ 2 jaar geleden.. Die zorgde er eigenhandig voor dat we binnen no time met 3-0 voor stonden. Daarnaast heb ik hem wel vaker op van die domme acties kunnen betrappen. Maar goed dat is ook weer een tijdje terug en zo vaak zie ik AZ ook niet voetballen, we geven het toch maar een kans mocht hij komen.

Een kans, prima. Maar toch niet voor 6 miljoen? Ik snap niet dat dit niet het onderwerp van gesprek is hier. Hoe is het mogelijk dat je zo'n bedrag neertelt voor zo'n speler, die ook nog eens een aflopend contract heeft? Is er echt niks beters te vinden voor zo'n som geld? Of misschien moet Brands eens een cursus "hoe verkoop ik mijn spelers" gaan nemen bij deze Huiberts.
 
Een kans, prima. Maar toch niet voor 6 miljoen? Ik snap niet dat dit niet het onderwerp van gesprek is hier. Hoe is het mogelijk dat je zo'n bedrag neertelt voor zo'n speler, die ook nog eens een aflopend contract heeft? Is er echt niks beters te vinden voor zo'n som geld? Of misschien moet Brands eens een cursus "hoe verkoop ik mijn spelers" gaan nemen bij deze Huiberts.

Ik had eerlijk gezegd de prijs nog niet gezien. Nee, dat slaat ook gewoon nergens op. Voor die prijs kochten we Moreno, Guardado en Arias.
 
Als we hier veel voor betalen houden we minder geld over voor andere aankopen of andere zaken die belangrijk zijn voor de club, dus het lijkt me logisch dat er vraagtekens bij gezet worden. Overigens is hij ook geen international.

Speler van jong oranje.PSV kan hem direct met 1 miljoen winst door verkopen aan Feyenoord, dit voor onze penningmeesters op het forum. Hoezo een slecht aankoop beleid:unsure:
 
Speler van jong oranje.PSV kan hem direct met 1 miljoen winst door verkopen aan Feyenoord, dit voor onze penningmeesters op het forum. Hoezo een slecht aankoop beleid:unsure:

Tja, hoe kan het dat PSV én Feyenoord zoveel geld aan deze jongen willen geven? Misschien zien ze toch iets in deze jongen, wat wij niet zien.
 
Speler van jong oranje.PSV kan hem direct met 1 miljoen winst door verkopen aan Feyenoord, dit voor onze penningmeesters op het forum. Hoezo een slecht aankoop beleid:unsure:

Ik ben financieel niet heel goed onderlegd maar je hebt daar echt geen kaas van gegeten:p Kan me zo voorstellen dat je in de schuldsanering zit :D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan