Moeten we Sneijder niet ophalen? Mag weg bij Nice. Hendrix, Van Ginkel, Sneijder - mooi complementair middenveld. Verdedigend, loopvermogen, passing, tactisch...

Hij moet natuurlijk wel een beetje fit zijn...

Ik denk dat Yolanthe Eindhoven te koud vindt, en er niet lekker kan shoppen.
 
Moeten we Sneijder niet ophalen? Mag weg bij Nice. Hendrix, Van Ginkel, Sneijder - mooi complementair middenveld. Verdedigend, loopvermogen, passing, tactisch...

Hij moet natuurlijk wel een beetje fit zijn...

Jaja, alsof dat uitmaakt als yolanthé straks voor je in de rij staat bij de buurtsuper in Eindhoven.. ;)

Mijn berichten liepen asynchroom. Mosterd na de maaltijdsoep zie ik nu.. :FP:
 
Laatst bewerkt:
Moeten we Sneijder niet ophalen? Mag weg bij Nice. Hendrix, Van Ginkel, Sneijder - mooi complementair middenveld. Verdedigend, loopvermogen, passing, tactisch...

Hij moet natuurlijk wel een beetje fit zijn...

Kom op zeg, niet nog een ex-ajacied bij PSV !! En in het geval Sneijder, die moet toch echt gaan afbouwen in Amerika of India....zelfs FC Utrecht, zijn liefde, is momenteel te hoog gegrepen voor hem....
 
Moeten we Sneijder niet ophalen? Mag weg bij Nice. Hendrix, Van Ginkel, Sneijder - mooi complementair middenveld. Verdedigend, loopvermogen, passing, tactisch...

Hij moet natuurlijk wel een beetje fit zijn...

Mmm. Waarom zou Sneijder kiezen voor PSV, waar hij eerder koos voor clubs als Nice en Galatasaray?
 
Hop, Sneijder vertrekt naar Qatar. Volgens hem een uitdaging. De enige uitdaging die daar zit is hoe lang je het vol kunt houden. Geef dan keihard toe (zoals Cocu dat deed destijds) dat je nog 1 keer je zakken gaat vullen. De kers op je enorme slagroomtaart gaat ophalen. Maar niet dat je een nieuwe uitdaging aangaat.
 
Mmm. Waarom zou Sneijder kiezen voor PSV, waar hij eerder koos voor clubs als Nice en Galatasaray?

Een betere vraag is wellicht: waarom zou PSV voor Sneijder kiezen? Eist een vorstelijk salaris en is een volledig uitgebluste vedette die al jaren niet meer in de buurt van zijn oude niveau komt.
 
Op diverse voetbalsites wordt het al gesuggereerd en ik beaam die suggestie: Clint Leemans in de zomer terughalen naar Eindhoven. Leemans doet het uitstekend bij VVV en indien straks Van Ginkel PSV verlaat, dan zou Leemans zeker wel een aanwinst zijn op het middenveld, met name om zijn vrije trappen...maar ook als leider op het veld. Hij straalt meer gezag uit dan bijvoorbeeld Hendriks, die graag de aanvoerdersband over wil nemen van Van Ginkel. Uiteraard lopen er wel betere middenvelders rond in het buitenland, maar of die voor 0,5 tot 1 miljoen euro op te halen zijn, betwijfel ik. Dus, Clint Leemans lijkt mij zeker een uitstekende suggestie..!!
 
Op diverse voetbalsites wordt het al gesuggereerd en ik beaam die suggestie: Clint Leemans in de zomer terughalen naar Eindhoven. Leemans doet het uitstekend bij VVV en indien straks Van Ginkel PSV verlaat, dan zou Leemans zeker wel een aanwinst zijn op het middenveld, met name om zijn vrije trappen...maar ook als leider op het veld. Hij straalt meer gezag uit dan bijvoorbeeld Hendriks, die graag de aanvoerdersband over wil nemen van Van Ginkel. Uiteraard lopen er wel betere middenvelders rond in het buitenland, maar of die voor 0,5 tot 1 miljoen euro op te halen zijn, betwijfel ik. Dus, Clint Leemans lijkt mij zeker een uitstekende suggestie..!!

Vind het natuurlijk heel leuk voor die jongen dat hij het goed doet bij VVV, maar komt echt tekort voor het niveau van PSV. Zou leuk voor hem zijn als hij wel een stapje kan maken naar een club zoals Groningen. De eventuele speelminuten die Clint bij ons zou maken zou ik liever reserveren voor Rosario.
 
Ik heb liever dat Brands 15 miljoen uitgeeft om Van Ginkel hier te houden dan dat hij voor 0,5 miljoen Leemans als vervanger binnenhaalt.
 
Als een van de spelers uit onderstaand rijtje wordt verkocht wel:

Arias, Lozano, Pereiro

En als 2 spelers uit onderstaand rijtje worden verkocht ook:

Zoet, De Jong, Locadia, Bergwijn

 
Als een van de spelers uit onderstaand rijtje wordt verkocht wel:

Arias, Lozano, Pereiro

En als 2 spelers uit onderstaand rijtje worden verkocht ook:

Zoet, De Jong, Locadia, Bergwijn

Ik schat de meerwaarde van zoet en locadia hoger in dan die van Pereiro. Als de transferwaarde kijkt naar wat spelers toevoegen geld daarvoor hetzelfde. Als ze 10 of meer voor Pereiro geven dan lijkt me dat n no-brainer.
 
Voor Zoet werd vorig jaar werd al niet bijzonder hoog geboden, en met nog een jaar minder op zijn contract zal het allicht niet hoger zijn geworden. Hoe nuttig hij voor PSV ook is.
Bij Locadia speelt wat mij betreft mee dat hij opnieuw langdurig geblesseerd is geraakt, dat schrikt clubs toch af. Sowieso moeten we zien hoe hij de 2e seizoenshelft terugkomt.

Pereiro is een speler met gigantisch veel potentie. Het is duidelijk wanneer hij wel (met bewegende spelers om hem heen) en wanneer hij niet (met De Jong in de spits) tot zijn recht komt. Een club met veel geld maar zonder De Jong zal best willen lappen voor Pereiro.

 
Voor Zoet werd vorig jaar werd al niet bijzonder hoog geboden, en met nog een jaar minder op zijn contract zal het allicht niet hoger zijn geworden. Hoe nuttig hij voor PSV ook is.
Bij Locadia speelt wat mij betreft mee dat hij opnieuw langdurig geblesseerd is geraakt, dat schrikt clubs toch af. Sowieso moeten we zien hoe hij de 2e seizoenshelft terugkomt.

Pereiro is een speler met gigantisch veel potentie. Het is duidelijk wanneer hij wel (met bewegende spelers om hem heen) en wanneer hij niet (met De Jong in de spits) tot zijn recht komt. Een club met veel geld maar zonder De Jong zal best willen lappen voor Pereiro.

De meeste clubs die veel geld hebben, hebben geen Luuk de Jong in de spits. Feit.
 
Iemand die Groningen volgt? Ajax wordt weer in verband gebracht met een middenvelder. Dit keer met Reis. Pas 17 jaar en nu al basisspeler bij Groningen. Het wordt een keer tijd dat wij Ajax de loef afsteken.
 
De rollen zijn zo langzamerhand omgedraaid. Ajax de koopclub terwijl PSV flink wat talenten heeft die aan de poort kloppen. Laat Reis maar mooi naar Ajax gaan. De tijd dient zich weer aan dat Ajax een overvloed aan contractspelers krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan