Ajax de loef afsteken...?? Zou jij dan PSV 50 miljoen euro willen schenken...in dat geval kunnen we flink wat talenten shoppen in Zuid Amerika en ook in de eredivisie....
 
De rollen zijn zo langzamerhand omgedraaid. Ajax de koopclub terwijl PSV flink wat talenten heeft die aan de poort kloppen. Laat Reis maar mooi naar Ajax gaan. De tijd dient zich weer aan dat Ajax een overvloed aan contractspelers krijgt.

Dat valt ook wel weer mee he. De talenten die bij ons rondlopen kopen wij net zo goed in bij andere clubs.

Ajax de loef afsteken...?? Zou jij dan PSV 50 miljoen euro willen schenken...in dat geval kunnen we flink wat talenten shoppen in Zuid Amerika en ook in de eredivisie....

Heb het toch ook niet over algeheel de loef afsteken, maar moet toch prima kunnen bij individuele talenten uit de eredivisie? Die Reis zal toch geen 10 miljoen moeten kosten?
 
Ayoub na dit seizoen transfervrij. Zou ik sowieso vastleggen. Is het niet voor de basis dan heb je een uitstekende back up.
 
Ik zie in Gudmondsson toch echt meer een aanvaller. Mauro zou nog wel als 10 uit de voeten kunnen.

Volgens zaakwaarnemer Gudmundsson zou hij als '10 beste uit de verf komen. Lijkt me een interessante experiment. Pereiro heeft het ook dit seizoen niet. Ramselaar heeft het nooit gehad. Tijd voor vers bloed op die positie. Mauro lijkt me ook een serieuze gegadigde voor de '10. Heerlijke voetballer.
 
Volgens zaakwaarnemer Gudmundsson zou hij als '10 beste uit de verf komen. Lijkt me een interessante experiment. Pereiro heeft het ook dit seizoen niet. Ramselaar heeft het nooit gehad. Tijd voor vers bloed op die positie. Mauro lijkt me ook een serieuze gegadigde voor de '10. Heerlijke voetballer.

Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat hij met Ijsland zelfs als spits speelde. Maar uitproberen ben ik altijd bij, laat maar doorkomen.

Mauro vind ik inderdaad een hele goeie optie om meer te zien.
 
http://www.soccernews.nl/news/42946...eft-opvolger-voor-ziyech-al-in-kaart-gebracht

Ajax ziet Labyad als opvolger voor Ziyech, maar Erick Gutiérrez wordt als alternatief gezien.

Ik zie toch Labyad graag naar Ajax gaan: dan worden twee bronnen van ellende verenigd.

Bovendien zou PSV niet mogen laten gebeuren dat Gutiérrez naar Ajax gaat. PSV zou toch een veel betere relatie moeten hebben met Pachuca, vele vertegenwoordigers die een goed woordje kunnen doen in de personen van Guardado, Moreno en Lozano (en verder terug ook Salcido) én zou (financieel) mogen laten meewegen dat er ook een sponsor aan vast zit: de Mexicaanse vliegmaatschappij.

Gutiérrez heeft al een PSV shirt :psv3:
http://www.soccernews.nl/news/402073/foto-aanbevolen-international-duikt-op-in-psvshirt
 
http://www.soccernews.nl/news/42946...eft-opvolger-voor-ziyech-al-in-kaart-gebracht

Ajax ziet Labyad als opvolger voor Ziyech, maar Erick Gutiérrez wordt als alternatief gezien.

Ik zie toch Labyad graag naar Ajax gaan: dan worden twee bronnen van ellende verenigd.

Bovendien zou PSV niet mogen laten gebeuren dat Gutiérrez naar Ajax gaat. PSV zou toch een veel betere relatie moeten hebben met Pachuca, vele vertegenwoordigers die een goed woordje kunnen doen in de personen van Guardado, Moreno en Lozano (en verder terug ook Salcido) én zou (financieel) mogen laten meewegen dat er ook een sponsor aan vast zit: de Mexicaanse vliegmaatschappij.

Gutiérrez heeft al een PSV shirt :psv3:
http://www.soccernews.nl/news/402073/foto-aanbevolen-international-duikt-op-in-psvshirt

Speelt ie op dezelfde positie als Guardado hier deed?
 
Gutierez zou ca. 15 miljoen euro moeten kosten....zie jij Brands al zijn portemonnee trekken ? Die heeft al moeite met bedragen boven de 7 miljoen euro, laatstaan het dubbele.....als Gutierez voor maximaal 10 miljoen te halen is, dan geef ik het nog een kans, maar rond de 15 miljoen euro zie ik PSV komende zomer Gutierez niet naar Eindhoven halen....
 
Gutierez zou ca. 15 miljoen euro moeten kosten....zie jij Brands al zijn portemonnee trekken ? Die heeft al moeite met bedragen boven de 7 miljoen euro, laatstaan het dubbele.....als Gutierez voor maximaal 10 miljoen te halen is, dan geef ik het nog een kans, maar rond de 15 miljoen euro zie ik PSV komende zomer Gutierez niet naar Eindhoven halen....

Waar haal jij die 15 miljoen vandaan? In november was sprake van 5 miljoen en voor dat bedrag staat hij ook op transfermarkt.
 
5 miljoen euro voor Gutierez...? Zelfs voor Luckassen hebben we meer betaald !! Ik denk daarom dat 15 miljoen euro voor Gutierez een veel realistischer bedrag is dan 5 miljoen euro...
 
5 miljoen euro voor Gutierez...? Zelfs voor Luckassen hebben we meer betaald !! Ik denk daarom dat 15 miljoen euro voor Gutierez een veel realistischer bedrag is dan 5 miljoen euro...

In het betaald voetbal kun je al lang niet meer spreken over realistische bedragen. :p :crazy:
 
Met het risico een Razinho'tje te doen: Ik vind Namli van PEC wel een speler om in de gaten te houden. Prachtige techniek, en afgelopen weekend nog bepalend.
 
Met het risico een Razinho'tje te doen: Ik vind Namli van PEC wel een speler om in de gaten te houden. Prachtige techniek, en afgelopen weekend nog bepalend.

Haha...blij om te zien dat ik een begrip ben op dit Forum...!
Maar even serieus..wat vinden jullie van die Ritsu Doan van Groningen? Ik heb ergens gelezen dat hij momenteel ca. 3 miljoen waard is, maar Groningen wil hem nog voor het einde van dit seizoen een verbeterd contract geven en dan zou hij ca. 10 miljoen euro moeten kosten. En enkele weken terug gaf Faber aan dat Doan, ondanks zijn leeftijd van 19 jaar, makkelijk mee zou kunnen bij een club uit de top-3 .....is Doan een middenvelder voor PSV? Ik denk echt dat hij al beter is dan Ramselaar en Van Ginkel vertrekt vrijsel zeker, en dan hou je alleen Hendrikx over...Brands en Cocu kunnen informatie inwinnen bij Faber.., maar ik denk dat Doan voor volgend seizoen een aanwinst zou zijn voor PSV...
 
Terug
Bovenaan Onderaan