Haha...blij om te zien dat ik een begrip ben op dit Forum...!
Maar even serieus..wat vinden jullie van die Ritsu Doan van Groningen? Ik heb ergens gelezen dat hij momenteel ca. 3 miljoen waard is, maar Groningen wil hem nog voor het einde van dit seizoen een verbeterd contract geven en dan zou hij ca. 10 miljoen euro moeten kosten. En enkele weken terug gaf Faber aan dat Doan, ondanks zijn leeftijd van 19 jaar, makkelijk mee zou kunnen bij een club uit de top-3 .....is Doan een middenvelder voor PSV? Ik denk echt dat hij al beter is dan Ramselaar en Van Ginkel vertrekt vrijsel zeker, en dan hou je alleen Hendrikx over...Brands en Cocu kunnen informatie inwinnen bij Faber.., maar ik denk dat Doan voor volgend seizoen een aanwinst zou zijn voor PSV...
Voor t middenveld moeten wij volgens mij meer inzetten op ervaring naast t spul wat we al hebben lopen.
Waarmee ik niet zeg dat Doan niks is, maar wel teveel van hetzelfde, jong met talent
 
Voor t middenveld moeten wij volgens mij meer inzetten op ervaring naast t spul wat we al hebben lopen.
Waarmee ik niet zeg dat Doan niks is, maar wel teveel van hetzelfde, jong met talent

Waarom heeft Brands dan destijds Ramselasr gehaald..?? Die was toen toch echt wel minder dan Doan nu is...en daarnaast denk ik dat je ook moet denken aan talenten die over 3-4 jaar mogelijk veel geld opleveren ...en tot slot is Doan een Japanner, dus veel commerciele aandacht vanuit Azie voor PSV, als hij doorbreekt....denk maar aan Honda destijds in de eredivisie...
 
Ik zou zeggen probeer die middenvelder uit Mexico op te halen, die naast captain Hendrix zetten en Mauro daarvoor. (Mis)Kopen in de Eredivisie is veel te riskant. Ik kan me geen gigant afkomstig van een Eredivisionist herinneren de afgelopen 4 jaar. Met uitzondering van Pröpper dan.
 
Waarom heeft Brands dan destijds Ramselasr gehaald..?? Die was toen toch echt wel minder dan Doan nu is...en daarnaast denk ik dat je ook moet denken aan talenten die over 3-4 jaar mogelijk veel geld opleveren ...en tot slot is Doan een Japanner, dus veel commerciele aandacht vanuit Azie voor PSV, als hij doorbreekt....denk maar aan Honda destijds in de eredivisie...
Waarom Ramselaar gehaald is, geen idew maar toen hadden we nog wel Guardado op het middenveld voor de nodige ervaring.
En geld zegt niet alles, we zijn een spirtclub die kampioen wil wordeb, geen handelshuis waar het om een zo'n hoog mogelijke winst gaat.
 
Waarom Ramselaar gehaald is, geen idew maar toen hadden we nog wel Guardado op het middenveld voor de nodige ervaring.
En geld zegt niet alles, we zijn een spirtclub die kampioen wil wordeb, geen handelshuis waar het om een zo'n hoog mogelijke winst gaat.

In het moderne voetballerij moeten topclubs beide met elkaar combineren, dus zowel het sportieve als het maken van winst, dus PSV ook een handelshuis....anders mis je de aansluiting met de Europese Topclubs
 
In het moderne voetballerij moeten topclubs beide met elkaar combineren, dus zowel het sportieve als het maken van winst, dus PSV ook een handelshuis....anders mis je de aansluiting met de Europese Topclubs
In de moderne voetballerij is de vijver waaruit PSV vist en het budget waarmee men werkt, heel beperkt. Juist omdat de aansluiting met de top al jaren geleden verloren is. Om handelshuisje te kunnen spelen hadden ze Doan moeten scouten in Japan en niet in Groningen. Groningen verkocht ons Nijhuis voor 4,2 miljoen. Voor talent Doan vragen ze dan 6 of 8 en dat zijn risico's die PSV niet meer kan (of durft te) nemen
 
Voetbalt Afellay eigenlijk nog? Normaal hoor je jaarlijks wel een keer een 'komt-ie terug?'-gerucht, maar ik heb al lang niks gehoord :unsure:
 
Doan 10 miljoen? Groningen heeft een optie tot koop, denk dat dat maximaal 2M is en ik denk dat de optie nog een stuk lager ligt. Nu zal PSV hem niet voor hetzelfde bedrag kunnen halen als Groningen, maar 10 miljoen slaat helemaal nergens op.
 
Doan 10 miljoen? Groningen heeft een optie tot koop, denk dat dat maximaal 2M is en ik denk dat de optie nog een stuk lager ligt. Nu zal PSV hem niet voor hetzelfde bedrag kunnen halen als Groningen, maar 10 miljoen slaat helemaal nergens op.

Doan moet inderdaad 2 miljoen gaan kosten voor Groningen.
 
Ik heb bij Ibi steeds het gevoel dat hij nooit weg had moeten gaan bij PSV.
Da's natuurlijk makkelijk praten achteraf, maar hij heeft het nergens echt gemaakt en dat is gewoon jammer voor 'm.
Ik snap wel dat het moeilijk bedanken is als Barca je zaakwaarnemer belt, dus verwijten kun je hem die keuze niet. En toch....Het had zo mooi kunnen zijn.
Toen Schalke kwam voelde hij zich daar te groot voor. Zij wilden 10 miljoen betalen voor iemand met een eenjarig contract. Een halfjaar later vetrok hij voor 3 miljoen naar Barca. Maar ook daar zat hij tegen beter weten in te hopen op een doorbraak en dat bij het Barca van toen dat iedere tegenstander scheel speelde. Na zijn eerste jaar dacht hij niet: bij dit magisch elftal is er geen plek voor mij want zo magisch ben ik niet. Hij bleef daar 2,5 jaar op de bank. En toen kwamen er ook nog blessures. Maar hij had wel “samen getraind met Messi en Iniesta....”.
 
Dus, jullie vinden Ritsu Doan van Groningen maar niks voor PSV..??
Faber tipt Cocu over Doan....zou toch mooi zijn om deze Japanner te halen voor een paar miljoen euro ( ca. 2 miljoen euro). Dan moet Brands wel snel zijn, want Groningen wil nog voor 1 mei met Doan om de tafel voor een contractverlenging .....en dan kan het ineens richting de 10 miljoen euro gaan....
 
Faber tipt Cocu over Doan....zou toch mooi zijn om deze Japanner te halen voor een paar miljoen euro ( ca. 2 miljoen euro). Dan moet Brands wel snel zijn, want Groningen wil nog voor 1 mei met Doan om de tafel voor een contractverlenging .....en dan kan het ineens richting de 10 miljoen euro gaan....

Dat zou wel heel lullig zijn richting Groningen.
 
Volgens Soccernews schijnt Brands als TD gisteren een aandachtige toeschouwer te zijn geweest om de verrichtingen van Doan te observeren.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan