PSV - sc Heerenveen | Donderdag 7 december | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar was dit met het doel om de basisspelers rust te geven of om de lopers de tegenstander moe te maken zodat de voetballers het vervolgens af kunnen maken?

Maar dat is niet het enige: Sangaré in de spits was ook al een idee van Humtoez. En zo vast nog wel meer

Mooi toch?
Sangaré IS een spits. Kruising tussen Brobbey en Kluivert (Patrick)

Jazeker, er is meer.
Bijvoorbeeld:
-Elke week een andere aanvoerder.
-De 3-2-3-2 opstelling.
-De culturele/ethnische balans in een groep.

Out of the box denken is altijd goed.

En dank voor je positieve woorden richting mij.
 
Laatst bewerkt:
De laatste 4 minder inderdaad, maar ik verbaas me waarschijnlijk meer over de jojo evaluaties t.a.v. De Jong. Hij was dé man in de eerste 12 wedstrijden. Het PSV systeem leunt minder op 1 scorende aanvaller. Kijk maar eens naar de rankings, we hebben veel spelers die regelmatig scoren. Lukk laat de ploeg als geheel beter voetballen, volgens mij is dat z'n waarde, ook wanneer hij er zelf even wat minder inlegt.
Volgens mij zijn het hier altijd dezelfde forummers die op dezelfde manier LdJ evalueren. Waarschijnlijk zit het jojo-effect daarin dat bijvoorbeeld ik wijselijk mijn mond hou als LdJ er 3 scoort.

Maar mijn mening blijft. Ik vond alles goed aan de allereerste persconferentie van Bosz, behalve dat hij LdJ aanvoerder maakte. Toen ook gezegd hier.

We lezen hier altijd dezelfde voor- en nadelen van LdJ. Ik zie als geen ander de pluspunten en statistieken van onze eerste spits.

Ik verbaas me echter altijd dat de pro-LdJers alhier zo weinig nadelen aan het spel van LdJ zien. Dat vind ik gek.
 
Ik verbaas me echter altijd dat de pro-LdJers alhier zo weinig nadelen aan het spel van LdJ zien. Dat vind ik gek.
Ik ben zeer pro-Luuk en ik zie zijn tekortkomingen zeker wel. Ze wegen in mijn ogen niet op tegen zijn kwaliteiten.

Daarnaast ook voorstander van iemand geleidelijk brengen wanneer het plan is om iemand op termijn de eerste spits te maken en iemand echt zijn sporen te laten verdienen. Allemaal niet te gehaast en laten wennen aan de omgeving en het ander verwachtingspatroon wat bij een topclub hoort

Dus ik ben tevreden over hoe het nu aan wordt gepakt. Pepi lijkt steeds meer kansen te krijgen en Bosz leek open te staan om Pepi eens te laten beginnen om onze Luuk eens wat rust te geven
 
Ik ben zeer pro-Luuk en ik zie zijn tekortkomingen zeker wel. Ze wegen in mijn ogen niet op tegen zijn kwaliteiten.

Daarnaast ook voorstander van iemand geleidelijk brengen wanneer het plan is om iemand op termijn de eerste spits te maken en iemand echt zijn sporen te laten verdienen. Allemaal niet te gehaast en laten wennen aan de omgeving en het ander verwachtingspatroon wat bij een topclub hoort

Dus ik ben tevreden over hoe het nu aan wordt gepakt. Pepi lijkt steeds meer kansen te krijgen en Bosz leek open te staan om Pepi eens te laten beginnen om onze Luuk eens wat rust te geven
Oh ja?
Die aankondiging heb ik gemist.
Goed zo.
 
Een beroerde wedstrijd zag er niet fris uit en sommige spelers zijn duidelijk vermoeid na een intensieve week en we miste 4 key spelers met een blessure. Dan zijn 3 punten die we overhouden het belangrijkst.
Boscagli wordt met de week beter en was gisteren uitstekend, had ik nooit meer verwacht na zijn kruisband blessure.
Onze jeugd Baka en Saibari waren niet goed en deden veelfout of slecht.
Dest moeten we snel definitief vast leggen heerlijke back zowel links als rechts wat een aanwinst!
Begin me onderhand wel af te vragen hoe het met Lang is. Is eigenlijk al de 1e seizoenhelft afwezig met een spierblessure dat kan toch niet?
 
Begin me onderhand wel af te vragen hoe het met Lang is. Is eigenlijk al de 1e seizoenhelft afwezig met een spierblessure dat kan toch niet?
Noa heeft 8 van de 15 Eredivisie wedstrijden gespeeld en volgens mij is duidelijk gecommuniceerd dat hij een terugvalletje heeft gehad en ze geen risico met hem nemen en hem tot de winterstop nog rust geven om te herstellen
 
Noa heeft 8 van de 15 Eredivisie wedstrijden gespeeld en volgens mij is duidelijk gecommuniceerd dat hij een terugvalletje heeft gehad en ze geen risico met hem nemen en hem tot de winterstop nog rust geven om te herstellen
Oh zo erg dus en zien we hem pas na de winterstop terug. Zijn laatste volledige wedstrijd was tegen Volendam op 30-9 en viel uit in de eerste helft uit tegen Sparta. Ik vind dan wel een karige bijdrage en maar 5 competitie wedstrijden lange tijd in de wei gestaan.Ik vind dat lang voor een spier blessure.
 
Oh zo erg dus en zien we hem pas na de winterstop terug. Zijn laatste volledige wedstrijd was tegen Volendam op 30-9 en viel uit in de eerste helft uit tegen Sparta. Ik vind dan wel een karige bijdrage en maar 5 competitie wedstrijden lange tijd in de wei gestaan.Ik vind dat lang voor een spier blessure.
Tsja hij raakte geblesseerd op een van de eerste trainingen en is daar nooit echt van hersteld omdat hij perse moest spelen om de belangrijke overwinningen binnen te halen. Daar betalen we nu de prijs voor

Gelukkig kunnen we hem goed vervangen en zie we straks misschien een nog betere Noa Lang als hij helemaal fit is
 
Tsja hij raakte geblesseerd op een van de eerste trainingen en is daar nooit echt van hersteld omdat hij perse moest spelen om de belangrijke overwinningen binnen te halen. Daar betalen we nu de prijs voor

Gelukkig kunnen we hem goed vervangen en zie we straks misschien een nog betere Noa Lang als hij helemaal fit is
Ja klopt en zijn we na de winterstop helemaal niet meer te houden met een fitte Noa en Chucky staan garant voor vele doelpunten
 
Wedstrijd door omstandigheden niet kunnen bijwonen. Gisteren laat de samenvatting gekeken en zojuist het topic weer uitgelezen. Het was weer geweldig om jullie commentaar te lezen. Dankjewel mannen😍
 
Til moet rustig aan doen. Hij houdt zelf ook vast.
Volgens mij werd hij eerst gepakt, want hij leek er al voorbij.
Goal terecht afgekeurd?
Absoluut niet terecht. Grote blunder van de VAR.
Is gewoon hands volgens de regels , haalt voordeel uit het raken van de bal..
Een competente VAR had niet ingegrepen bij dit doelpunt waar niemand tegen protesteerde.
Hij ziet namelijk de eerste overtreding over het hoofd; Luuk wordt vastgepakt en krijgt pas daarna - en daardoor - de bal even tegen de hand.

Als de VAR hier wil ingrijpen moet hij Nijhuis naar de kant roepen.
Die kan dan beslissen of hij een penalty geeft aan PSV of het doelpunt gewoon laat tellen.
Nu geeft de VAR zichzelf een brevet van onvermogen door de eerste overtreding niet en de tweede wel te willen bestraffen..
Je-zus wat slecht, dit. 🤣🤣
Ja, ook ik liep nijdig op en neer door de huiskamer. Minder welvoeglijke taal uitend over onze jongens.
Slechtste wedstrijd tot nu toe. Hopelijk was dit eenmalig.
Jeetje Nijhuis wat een onzin. Fluit weer nergens voor en als PSV iets doet is het meteen heel.
Inderdaad, opvallend inconsequent.
Die Nijhuis kan toch echt niet meer
Geldt dat niet nog meer voor die "magische kuipfluiter" die we vorige week hadden?
Wel raar dat deze ploeg zich altijd laat afslachten in de Arena maar hier bij ons altijd als een hecht blok komt spelen en probeert er voor te gaan.
Ja, triest.
Hopelijk blijven Utrecht en Vitesse in de Eredivisie want die weten juist dat je PSV wel en Ajax niet de punten moet gunnen. ;)
Wat heeft die commentator een kut avond zeg. :D
Een kutseizoen vooral. Als PSV een keer verliest dit seizoen komt de commentator van dienst waarschijnlijk live klaar op TV.
Het is te gek voor woorden. Er zijn er nog steeds die hun afkeer niet kunnen verbergen. Hoezo objectieve verslaggeving? :mad:

MAAR;
Geweldig als je Peter Bosz bezig hoort op de persconferentie.
Hoe hij na een paar gebruikelijke vragen/opmerkingen van o.a. randstad journalisten hen -als ze het al doorhadden -even subtiel terechtwees door een Belgische journalist uitbundig te prijzen "dat is pas een goede vraag", was heerlijk om te horen.
Ik ben een steeds groter fan van onze nieuwe coach en wil nederig nogmaals mij excuseren voor mijn eerdere blunders deze zomer toen ik hier postte dat ik niet op hem zat te wachten.

Voor degenen die mij dat kwalijk willen blijven nemen verwijs ik naar Alexander Pope in zijn Essay on Criticism;
"Ten censure wrong for one who writes amiss". :)
 
Laatst bewerkt:
Wel raar dat deze ploeg zich altijd laat afslachten in de Arena maar hier bij ons altijd als een hecht blok komt spelen en probeert er voor te gaan.
Ach ja Ajax heeft dat op hun beurt weer met Utrecht...
Sommige ploegen liggen elkaar niet.
Op een of andere manier lukken de dingen bij Heerenveen beter als ze tegen PSV spelen dan tegen Ajax.
 
Gisteren had ik het te druk om te reageren.
Om nog maar eens terug te komen op het tijdstip discussie punt; we hebben er 1 uur en 45 minuten over gedaan om van Haarsteeg(durpke vlakbij Den Bosch) naar het stadion te komen. Midden in de spits je publiek laten rijden op de toch al zo drukke wegen. Ik kan er niet bij met mijn hoofd. Normaal doen we er van deur tot poort 45 min over. Nu haalden we het begin van de wedstrijd krap aan.
De wedstrijd zelf is om snel te vergeten. Maar daar hoor je mij niet over klagen.
 
Gisteren had ik het te druk om te reageren.
Om nog maar eens terug te komen op het tijdstip discussie punt; we hebben er 1 uur en 45 minuten over gedaan om van Haarsteeg(durpke vlakbij Den Bosch) naar het stadion te komen. Midden in de spits je publiek laten rijden op de toch al zo drukke wegen. Ik kan er niet bij met mijn hoofd. Normaal doen we er van deur tot poort 45 min over. Nu haalden we het begin van de wedstrijd krap aan.
De wedstrijd zelf is om snel te vergeten. Maar daar hoor je mij niet over klagen.
Je hebt te maken met tv uitzendingen. Denk niet dat PSV het tijdstip kan bepalen. CL avonden om 9 uur vind ik als tv kijker ook al te laat, laat staan als je in het stadion zit. Alles om 8 uur laten starten gaat helaas niet meer lukken in deze tijd waar alles uitgezonden moet worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan