PSV - sc Heerenveen | Donderdag 7 december | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waar ben je bang voor?
Dat Pepi geen pepernoot raakt of dat hij er 6 inlegt?
Dat het teamproces verstoord wordt?
Dat er gemorreld wordt aan en intern gemord wordt over zijn aanvoerderschap?

Of is het je oogappel. Heet je hier Bondscoach, maar ben je in het echt moeder de Jong?

Kortom, heel veel vragen nav 4 dikgedrukte letters en 3 uitroeptekens.

Ik vind Retro’s idee niet gek.
LdJ: 33 jaar, scoort weinig, zijn jongere teamgenoot Til die ook afjaagt spreekt over dikke benen bij zichzelf.
Verandering van spijs doet eten.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het een slopende wedstrijd. Werd om 01:42 wakker, 3 minuten voor de aftrap. 50 minuten later weer, om te zien dat het 1-0 stond bij de rust. Een uur later weer, om te zien dat we 2-0 gewonnen hadden. Daarna kon ik pas de rust vinden om te slapen.
 
Waar ben je bang voor?
Dat Pepi geen pepernoot raakt of dat hij er 6 inlegt?
Dat het teamproces verstoord wordt?
Dat er gemorreld wordt aan en intern gemord wordt over zijn aanvoerderschap?

Of is het je oogappel. Heet je hier Bondscoach, maar ben je in het echt moeder de Jong?

Kortom, heel veel vragen nav 4 dikgedrukte letters en 3 uitroeptekens.

Ik vind Retro’s idee niet gek.
LdJ: 33 jaar, scoort weinig, zijn jongere teamgenoot Til die ook afjaagt spreekt over dikke benen bij zichzelf.
Verandering van spijs doet eten.

Scoort weinig? 10 x alleen al in de competitie.
 
Ik vond het een slopende wedstrijd. Werd om 01:42 wakker, 3 minuten voor de aftrap. 50 minuten later weer, om te zien dat het 1-0 stond bij de rust. Een uur later weer, om te zien dat we 2-0 gewonnen hadden. Daarna kon ik pas de rust vinden om te slapen.

Hans zag dat het goed was.
 
Iets over het starten van PSV.
Ze beginnen best vaak aan de matige kant.
Ajax, Sevilla, Vitesse.
Gisteren ook weer. De beste kansen voor Heerenveen waren in de beginfase.

Kunnen ze daarom niet beter starten met Pepi en Vertessen en die er dan na 20 minuten uithalen?
Starten met wat counters, wat goals en daarna consolideren met het normale PSV-spel.
 
Iets over het starten van PSV.
Ze beginnen best vaak aan de matige kant.
Ajax, Sevilla, Vitesse.
Gisteren ook weer. De beste kansen voor Heerenveen waren in de beginfase.

Kunnen ze daarom niet beter starten met Pepi en Vertessen en die er dan na 20 minuten uithalen?
Starten met wat counters, wat goals en daarna consolideren met het normale PSV-spel.
Vertessen werkt t beste als een back moe is en/of al geel heeft. Dat is meestal niet aan het begin van de wedstrijd tenzij je tegen Philip Max speelt...
 
Ik vond het een slopende wedstrijd. Werd om 01:42 wakker, 3 minuten voor de aftrap. 50 minuten later weer, om te zien dat het 1-0 stond bij de rust. Een uur later weer, om te zien dat we 2-0 gewonnen hadden. Daarna kon ik pas de rust vinden om te slapen.
Dat is een lekker gevoel. Na de rust de rust vinden en 3 punten binnen hebben. :cool:
 
Nou, Roger deed dit eigenlijk al wel. Vaak de beste spelers op de bank die dan de wedstrijd beslisten in de eindfase.
Maar was dit met het doel om de basisspelers rust te geven of om de lopers de tegenstander moe te maken zodat de voetballers het vervolgens af kunnen maken?

Maar dat is niet het enige: Sangaré in de spits was ook al een idee van Humtoez. En zo vast nog wel meer

Mooi toch?
 
Is toch weinig.
Als hij zo doorgaat komt hij uit op 22 goals. Waarschijnlijk haalt PSV de 100 wel.
Vind het in verhouding niet heel veel voor de spits van PSV die alles speelt.

Ik heb hem in de laatste 4 wedstrijden nauwelijks gezien. Alleen bij corners.

De laatste 4 minder inderdaad, maar ik verbaas me waarschijnlijk meer over de jojo evaluaties t.a.v. De Jong. Hij was dé man in de eerste 12 wedstrijden. Het PSV systeem leunt minder op 1 scorende aanvaller. Kijk maar eens naar de rankings, we hebben veel spelers die regelmatig scoren. Lukk laat de ploeg als geheel beter voetballen, volgens mij is dat z'n waarde, ook wanneer hij er zelf even wat minder inlegt.
 
Laatst bewerkt:
De laatste 4 minder inderdaad, maar ik verbaas me waarschijnlijk meer over de jojo evaluaties t.a.v. De Jong. Hij was dé man in de eerste 12 wedstrijden. Het PSV systeem leunt minder op 1 scirende aanvaller. Kijk maar eens naar de rankings, we hebben veel spelers die regelmatig scoren. Lukk laat de ploeg als geheel beter voetballen, volgens mij is dat z'n waarde, ook wanneer hij er zelf even wat minder inlegt.
Luuk verzaakt nooit. Dat is het mooie aan m.
 
Waar ben je bang voor?
Dat Pepi geen pepernoot raakt of dat hij er 6 inlegt?
Dat het teamproces verstoord wordt?
Dat er gemorreld wordt aan en intern gemord wordt over zijn aanvoerderschap?

Of is het je oogappel. Heet je hier Bondscoach, maar ben je in het echt moeder de Jong?

Kortom, heel veel vragen nav 4 dikgedrukte letters en 3 uitroeptekens.

Ik vind Retro’s idee niet gek.
LdJ: 33 jaar, scoort weinig, zijn jongere teamgenoot Til die ook afjaagt spreekt over dikke benen bij zichzelf.
Verandering van spijs doet eten.
Luuk verzaakt nooit. Dat is het mooie aan m.
Scoort weinig, maar benoem dan ook zijn assists daarbij waardoor hij in de top van MVP staat. Giminez stond ook minstens vier wedstrijden droog, Luuk is een ander type spits, een werkende spits maar het is maar om een voorbeeld te geven van hoe het kan lopen.
 
Iets over het starten van PSV.
Ze beginnen best vaak aan de matige kant.
Ajax, Sevilla, Vitesse.
Gisteren ook weer. De beste kansen voor Heerenveen waren in de beginfase.

Kunnen ze daarom niet beter starten met Pepi en Vertessen en die er dan na 20 minuten uithalen?
Starten met wat counters, wat goals en daarna consolideren met het normale PSV-spel.
Of een coach nemen die gewoon zijn spelers ook voor de start weet te motiveren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan