PSV - sc Heerenveen | Donderdag 7 december | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pepi trouwens op 5 goals en 1 assist in alle officiele wedstrijden.
Zijn minuten? 189. Goal of assist per 32 minuten. Of 38 minuten per goal. Dat is wel absurd.
Eigenlijk wel sneu dat hij zo weinig speelt. Amper twee wedstrijden vol gemaakt, en het is al bijna winterstop...
ZO goed is Luuk nou ook weer niet.
90 minuten tegen NAC scoorde hij niet. Ik zou hem ook opstellen hoor maar niet op basis van de cijfers. Altijd makkelijker spelen tegen een tegenstander die al moe is.
 
Ik denk dat Mark toen nog iets te veel speler was en nog te veel uit emotie handelde. Maar dat hij een ploeg goed voetbal kan laten spelen liet ie toen ook al zien

Mooi dat het goed is gekomen voor Mark
Nou ja, Antwerp is gewoon meer dan kansloos in de CL. In de competitie gaat het ook nog niet crescendo dit seizoen: 9 van de 16 potjes niet gewonnen.
 
Pepi trouwens op 5 goals en 1 assist in alle officiele wedstrijden.
Zijn minuten? 189. Goal of assist per 32 minuten. Of 38 minuten per goal. Dat is wel absurd.
Eigenlijk wel sneu dat hij zo weinig speelt. Amper twee wedstrijden vol gemaakt, en het is al bijna winterstop...
ZO goed is Luuk nou ook weer niet.
Op Flashscore, Transfermarkt en Soccerway zie ik 4 goals in de Eredivisie?
 
Pepi trouwens op 5 goals en 1 assist in alle officiele wedstrijden.
Zijn minuten? 189. Goal of assist per 32 minuten. Of 38 minuten per goal. Dat is wel absurd.
Eigenlijk wel sneu dat hij zo weinig speelt. Amper twee wedstrijden vol gemaakt, en het is al bijna winterstop...
ZO goed is Luuk nou ook weer niet.
Klopt, zeker de laatste weken is Luuk wat teruggevallen. Op het middenveld is Bosz genadeloos. Speel je een mindere wedstrijd dan staat volgende wedstrijd iemand anders in de basis. Wat mij betreft is Pepi rijp voor een keer 90 minuten
 
Klopt, zeker de laatste weken is Luuk wat teruggevallen. Op het middenveld is Bosz genadeloos. Speel je een mindere wedstrijd dan staat volgende wedstrijd iemand anders in de basis. Wat mij betreft is Pepi rijp voor een keer 90 minuten
Ik vind het ook raar.
Je wilt toch als coach precies weten wat er gebeurt als je met Pepi start? Dat kan makkelijk tegen de rest van de eredivisie.

Wat mij betreft was dat al een maandje of twee geleden geprobeerd.
 
Klopt, zeker de laatste weken is Luuk wat teruggevallen. Op het middenveld is Bosz genadeloos. Speel je een mindere wedstrijd dan staat volgende wedstrijd iemand anders in de basis. Wat mij betreft is Pepi rijp voor een keer 90 minuten
En was ook te verwachten met zo'n druk schema. Luuk is 33. Banken in potjes als deze zou gewoon moeten kunnen. Al was het maar om zijn fitheid over een heel seizoen te behouden.
 
Klopt, zeker de laatste weken is Luuk wat teruggevallen. Op het middenveld is Bosz genadeloos. Speel je een mindere wedstrijd dan staat volgende wedstrijd iemand anders in de basis. Wat mij betreft is Pepi rijp voor een keer 90 minuten
Tsja Luuk is nou eenmaal de leider van het elftal. Die is op meer vlakken belangrijk dan alleen voetballend

Wel blij dat Pepi het zo goed doet als hij minuten krijgt, wat betekent dat hij hongerig is om de plek straks van Luuk over te gaan nemen wat hoogstwaarschijnlijk ook het plan is waar PSV naartoe werkt met Pepi
 
Tsja Luuk is nou eenmaal de leider van het elftal. Die is op meer vlakken belangrijk dan alleen voetballend

Wel blij dat Pepi het zo goed doet als hij minuten krijgt, wat betekent dat hij hongerig is om de plek straks van Luuk over te gaan nemen wat hoogstwaarschijnlijk ook het plan is waar PSV naartoe werkt met Pepi
Vanaf de bank kun je ook belangrijk zijn begreep ik van ene Tadic
 
Prima overwinning toch. Heerenveen blijft voor ons altijd een vervelende tegenstander. Gasten zijn toevallig altijd in vorm als ze tegen PSV moeten. Maar goed, 2-0, hadden er zelfs meer moeten zijn. Lekker zakelijk, 15 gespeeld, 15 gewonnen en we gaan weer door. Volgende test in de competitie AZ uit 😉.

Mag wel hopen dat we wat geblesseerde spelers terug krijgen als we zometeen tegen AZ en Twente moeten. Bedoel, hoe zit het met Lang bijvoorbeeld? Al maanden geblesseerd.

Arsenal wordt een leuke tussendoortje. Heel benieuwd met wat voor opstelling Bosz komt.
 
Prima overwinning toch. Heerenveen blijft voor ons altijd een vervelende tegenstander. Gasten zijn toevallig altijd in vorm als ze tegen PSV moeten. Maar goed, 2-0, hadden er zelfs meer moeten zijn. Lekker zakelijk, 15 gespeeld, 15 gewonnen en we gaan weer door. Volgende test in de competitie AZ uit 😉.

Mag wel hopen dat we wat geblesseerde spelers terug krijgen als we zometeen tegen AZ en Twente moeten. Bedoel, hoe zit het met Lang bijvoorbeeld? Al maanden geblesseerd.

Arsenal wordt een leuke tussendoortje. Heel benieuwd met wat voor opstelling Bosz komt.
2-0, na zo'n slopende week... Is toch een beetje als Agamemnon die na Troje nog een willekeurig ander stadje plat brandt. Gewoon helemaal prima.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan