PSV - sc Heerenveen | Donderdag 7 december | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Op You Tube gewoon te bekijken, deze video, zoals te zien is op de vorige pagina van dit topic.
Interessante beelden met interessant commentaar,zoals Guillaume al zei. :)
 
Wat je wel in de video ziet is dat de VAR met veel meer bezig is dan alleen de discutabele momenten. Hij coacht hem soortvan heel de wedstrijd door waar naar mijn idee de VAR alleen voor discutabele momenten zou zijn?

(Niet dat ik dat erg vind overigens).
 
Wat je wel in de video ziet is dat de VAR met veel meer bezig is dan alleen de discutabele momenten. Hij coacht hem soortvan heel de wedstrijd door waar naar mijn idee de VAR alleen voor discutabele momenten zou zijn?

(Niet dat ik dat erg vind overigens).

Ja is dat de VAR? Ik dacht grensrechters en vierde man
 
Ja is dat de VAR? Ik dacht grensrechters en vierde man
Geen idee welke stemmen je hoort. Maar ik meen toch ook dat de VAR het tv commentaar ook steeds hoort.
Dus hoe b.v. Leo Driessen de wedstrijd verslaat.:(

Dat er flinke communicatie is om de scheids te helpen is op zich niet verkeerd. Maar teveel complimenten over en weer hoeven nou ook weer niet tijdens het duel.
Hou het dan onderling gewoon zakelijk en oordeel pas achteraf. Nog tijd genoeg voor complimenten bij de bitterballen, indien nodig.;)
 
Wat je wel in de video ziet is dat de VAR met veel meer bezig is dan alleen de discutabele momenten. Hij coacht hem soortvan heel de wedstrijd door waar naar mijn idee de VAR alleen voor discutabele momenten zou zijn?

(Niet dat ik dat erg vind overigens).
Misschien in het begin maar ondertussen heeft de var een bredere rol.
 
  • Leuk
Reactions: znq
21.00 niet? Als je doordeweeks naar een concert of zoiets gaat ben je ook pas om een uur of elf klaar. Ik zie het probleem niet echt..
De ene fout is geen reden om het andere ook fout te mogen doen. Planning van concerten deoordeweeks slaan ook nergens op. Als je van verder weg komt moet je vaak al voor het einde weg om de laatste trein te halen. Bovendien moet je tegenwoordig maanden van te voren al je kaartje kopen. Wat is dat voor een planning...
Nou kom ik bijna nooit in een stadion, maar een voetbalwedstrijd bezoekt men veel frequenter dan een concert. Voor een concert kun je een keer een uitzondering maken, een keer een kort nachtje, maar voetbalwedstrijden zijn elke week.
 
De ene fout is geen reden om het andere ook fout te mogen doen. Planning van concerten deoordeweeks slaan ook nergens op. Als je van verder weg komt moet je vaak al voor het einde weg om de laatste trein te halen. Bovendien moet je tegenwoordig maanden van te voren al je kaartje kopen. Wat is dat voor een planning...
Nou kom ik bijna nooit in een stadion, maar een voetbalwedstrijd bezoekt men veel frequenter dan een concert. Voor een concert kun je een keer een uitzondering maken, een keer een kort nachtje, maar voetbalwedstrijden zijn elke week.
Voor concerten koop je ook maanden vooraf een kaartje. Plus deze pot doordeweeks was een uitzondering ook.
Hoewel, de bekerwedstrijden straks zijn ook doordeweeks om onmogelijke tijden. Je kan ook niet alles in het weekend proppen omdat dat de supporter beter uit komt.
 
Voor concerten koop je ook maanden vooraf een kaartje. Plus deze pot doordeweeks was een uitzondering ook.
Hoewel, de bekerwedstrijden straks zijn ook doordeweeks om onmogelijke tijden. Je kan ook niet alles in het weekend proppen omdat dat de supporter beter uit komt.
Concertkaartje bedoelde ik juist maanden van te voren.
Nee niet alles in het weekend proppen.
Maar ze kunnen doordeweeks wel een reële tijd kiezen. 20:00 uur ofo. Geen 18:45 of 21:00 uur.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan