Yorbe Vertessen (A)

Speelde tegen PEC dus wel degelijk een hele goede wedstrijd, jammer dat hij al zo snel gewisseld werd. Assist en goal. Vooral de goal was heel erg knap afgemaakt en volgens mij nog met zijn slechte been ook.
 
Ik zie het positief in een talent die nu grote stappen maakt. Samen Gakpo en Madueke veel aanvallend talent met enorm veel snelheid.
Zit een goede kop op en heeft meer wapens dan alleen snelheid.
 
Ik zie het positief in een talent die nu grote stappen maakt. Samen Gakpo en Madueke veel aanvallend talent met enorm veel snelheid.
Zit een goede kop op en heeft meer wapens dan alleen snelheid.
Belgen breken hier nooit helemaal door. Moet het nog zien.
 
Dat is een verlenging die aangeeft dat ze vertrouwen in zijn ontwikkeling hebben, niet een extra jaartje om m niet gratis te zien gaan.
Zeker, ook terecht gezien de stappen die hij maakte. Hij moet nog wel wat meer doen om me te overtuigen dat hij een basisspeler word maar wel fijn om te weten dat hij lang onder contract staat.
 
Ik heb nog niet één keer gedacht 'nou komt er iets moois!' wanneer hij aan de bal kwam. Hij is me nog nergens echt mee opgevallen, behalve met onnodige dribbels / balverlies.
Daarbij moet ik zeggen dat ik hem niet veel heb gezien en mijn mening daarom gebaseerd kan zijn op precies de ongelukkige momenten in verder prima invalbeurten.
 
Ik heb nog niet één keer gedacht 'nou komt er iets moois!' wanneer hij aan de bal kwam. Hij is me nog nergens echt mee opgevallen, behalve met onnodige dribbels / balverlies.
Daarbij moet ik zeggen dat ik hem niet veel heb gezien en mijn mening daarom gebaseerd kan zijn op precies de ongelukkige momenten in verder prima invalbeurten.

In de eerste wedstrijden wat ongelukkig. De laatste wedstrijden deed ie 't beter.
 
Ik heb nog niet één keer gedacht 'nou komt er iets moois!' wanneer hij aan de bal kwam. Hij is me nog nergens echt mee opgevallen, behalve met onnodige dribbels / balverlies.
Daarbij moet ik zeggen dat ik hem niet veel heb gezien en mijn mening daarom gebaseerd kan zijn op precies de ongelukkige momenten in verder prima invalbeurten.

Hij speelt vooral goed op de momenten dat jij even naar de ijskast loopt om een nieuw biertje te halen. Eigenlijk speelt hij dus heel regelmatig goed.
 
Ik heb nog niet één keer gedacht 'nou komt er iets moois!' wanneer hij aan de bal kwam. Hij is me nog nergens echt mee opgevallen, behalve met onnodige dribbels / balverlies.
Daarbij moet ik zeggen dat ik hem niet veel heb gezien en mijn mening daarom gebaseerd kan zijn op precies de ongelukkige momenten in verder prima invalbeurten.
Nou. Ik denk wel ongeveer hetzelfde.
 
1 of 2 wedstrijden waarvan ik dacht “he, leuke speler”. Komt net kijken, dus wie weet....van Gakpo dacht ik ook niet dat hij zo zou doorgroeien. In ieder geval mooi signaal richting jeugd en hopen dat hij zich ontwikkelt.
Precies dit, zon talent heeft tijd en vertrouwen nodig, dan komt die doorbraak wellicht.
 
Samen met Madueke en Gakpo is het echt top en leuk om te zien. In de jeugd al bewezen dat hij erboven uit steekt als hij de groei doorzet wordt het genieten. Timber heeft hij vaak dolgedraaid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan