Xavi Simons

Volgens mij heeft het vertrek van Xavi het voor Bosz er alleen maar makkelijker op gemaakt. In plaats van om één speler heen te bouwen - een speler van 20, welteverstaan- kan hij nou aanvallend veel meer variëren.

Dat die gaat of niet te houden was snapt iedereen wel, is de manier waarop... Waar sommige mee kunnen leven en andere om kotsen
 
En we zijn er niet eens heel veel op achteruit gegaan, als Xavi gebleven was, was Lang niet gehaald
Maar dan hadden we misschien 70 miljoen ontvangen op het einde van dit seizoen. Het blijft giswerk om te voorspellen wie er komt, gaat en succesvol is. Maar met Noa zitten we inderdaad prima nu
 
Ja klasse speler vind ik het. Echt leuk om zo'n exceptionele doorbraak te zien van een speler die notabene een jaartje bij ons PSV heeft kunnen spelen. Plus met Noa Lang zijn we er niet echt veel op achteruit gegaan. Leuke vervanger voor Xavi Simons en daarnaast hebben we ook nog eens Lozano kunnen regelen. Nee, het is prima zo. Zonder die clausule hadden we waarschijnlijk helemaal geen Xavi in het PSV shirt kunnen zien en hij heeft er toch voor gezorgd dat er een lichtpuntje was vorige seizoen, om toch naar de wedstrijden te kunnen blijven uitkijken en bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Ja klasse speler vind ik het. Echt leuk om zo'n exceptionele doorbraak te zien van een speler die notabene een jaartje bij ons PSV heeft kunnen spelen. Plus met Noa Lang zijn we er niet echt veel op achteruit gegaan. Prima vervangen voor Xavi Simons en daarnaast hebben we ook nog eens Lozano kunnen regelen. Nee, het is prima zo. Zonder die clausule hadden we waarschijnlijk helemaal geen Xavi in het PSV shirt kunnen zien en hij heeft er toch voor gezorgd dat er een lichtpuntje was vorige seizoen, om toch naar de wedstrijden te blijven uitkijken.
Ach Gullit vertrok en PSV zou instorten. Niet veel later wonnen we de Europa Cup 1. Misschien doen we dat dit jaar nog een keer overnieuw.
 
Om maar eens kort door de bocht te gaan: ik geloof er geen snars van, gezien de PSG clausule, dat een terugkeer niet altijd al het plan was en kennelijk nog "extra interventie" nodig had.

En verder wens ik 'm alle succes en hoop ik dat ie een hele grote wordt, maar het hele gedraai eromheen vind ik vervelend worden.
Onderaan in het artikel benadrukt hij nog maar eens hoor graag hij naar Leipzig wilde. Blijf ik mijn punt maken, dat hij PSV vele miljoenen door de neus geboord heeft door dat via Parijs te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan