Xavi Simons

PSV was er toch zelf bij dat die kansloze clausule erin kwam? Daar zit de stupiditeit, niet bij Xavi.
PSV wist meteen zelf dat het een kansloze clausule was, getuige hun gedraai en gelieg over die clausule. Eigen schuld van PSV.

Ja ok dom van PSV, maar alsnog Xavi heeft het laatste woord + alle controle over de transfer, dus 90% is zijn domme schuld dat PSV tig miljoen misloopt.
 
Ja ok dom van PSV, maar alsnog Xavi heeft het laatste woord + alle controle over de transfer, dus 90% is zijn domme schuld dat PSV tig miljoen misloopt.
Als twee partijen een contract tekenen waarin partij A een ontsnappingsclausule heeft. En een tijdje later maakt partij A gebruik van die clausule, terwijl partij B (of een aanhanger van partij B, omdat partij B dit nooit goed gecommuniceerd heeft) daarvan baalt.
Is het dan de domme schuld van partij A of van partij B?
 
Als twee partijen een contract tekenen waarin partij A een ontsnappingsclausule heeft. En een tijdje later maakt partij A gebruik van die clausule, terwijl partij B (of een aanhanger van partij B, omdat partij B dit nooit goed gecommuniceerd heeft) daarvan baalt.
Is het dan de domme schuld van partij A of van partij B?

Ontsnappingsclausule hanteer je om weg te komen, als die ongelukkig was, PSV moeilijk deed etc, hij was happy, psv was happy, iedereen werkte aan zijn transfer mee, alles was dus koek en ei. Men gunde het hem en ik gunde het hem ook, alles behalve die kut ontsnappingsclausule die totaal niet nodig is hier. Waren er geen overige clubs of interesse, dan snap ik dat je dan PSG kiest, maar als meest gewild jong talent van de zomer 2023 met alle keuze die er is, om dan een optie te kiezen die PSV shaadt = Xaxi schuld en dommigheid.

Ik had echt vrede met zijn vertrek, en gunde hem een plek naast Modric van mij part, wat ik hem nu gun typ ik maar beter niet om de tere zielen hier te beschermen
 
Als hij enige begrip en respect had/heeft voor psv, die aan zijn transfer meewerkte en hij dus elk club uit de wereld kon kiezen, dat die dan de ''easy/luie' optie kiest die tegelijk ook psv financieel schaadt = niks minder dan tuig.

Het kon dik win win zijn voor iedereen, nu is het de rat zelf alleen die beetje profiteert alleen.
Ik had het iets anders omschreven, maar in grote lijnen ja.
Bij RB Leipzig kon ie gewoon rekenen op een basisplek en het is een grotere competitie. Ik snap zijn keuze prima. Vervelend voor ons, maar ik vind nu niet dat ie ons genaaid heeft.
Hij had dus ook voor veel geld naar Leipzig kunnen gaan. Hij naaide liever PSV door via PSG te gaan.
 
Dan was Lang een jaartje eerder gekomen waarschijnlijk voor een paar miljoen minder.
Denk het niet. Denk dat Lang toen nog niet naar de top eredivisie wilde (zette hoger in) en dat Brugge ook evenveel of meer vroeg.

Daarnaast zat PSV financieel wat moeilijker (door gepruts van eerdere aankopen). Denk dat Xavi Simons onze beste huur ooit was. Jammer genoeg dat ze daar anders over communiceerde.
 
Denk het niet. Denk dat Lang toen nog niet naar de top eredivisie wilde (zette hoger in) en dat Brugge ook evenveel of meer vroeg.

Daarnaast zat PSV financieel wat moeilijker (door gepruts van eerdere aankopen). Denk dat Xavi Simons onze beste huur ooit was. Jammer genoeg dat ze daar anders over communiceerde.
Vergeet de huur van Guardado niet! Wat was hij ongelooflijk belangrijk in zijn eerste seizoen.
 
Ik had het iets anders omschreven, maar in grote lijnen ja.

Hij had dus ook voor veel geld naar Leipzig kunnen gaan. Hij naaide liever PSV door via PSG te gaan.
Ja, omdat ie uiteindelijk terug wil naar PSG, en de mogelijkheid zat in een contract wat door PSV met het volle verstand getekend is. Heeft niets met naaien te maken.
 
Vergeet de huur van Guardado niet! Wat was hij ongelooflijk belangrijk in zijn eerste seizoen.
Zeker. Maar topscorer eredivisie huren met ook nog een boel assists en dan een paar miljoen vangen. Op voorhand zou je dat altijd doen.

Blijft domme move van psv qua communicatie.

Guardado en Alex zijn de echte huur parels (als in officieel huur haha). Dat ook zeker. Huren hoeft niet per definitie slecht te zijn! Maar liever ook parels onder eigen contract (of zoals met guardado hem snel overnemen).
 
Bij mij is Simons helemaal: uit het oog, uit het hart, merk ik. Het zal wel allemaal met hem en ik wil me dan ook focussen op de spelers die nu bij PSV spelen. Simons was waardevol voor het team vorig jaar maar koos uiteindelijk een pad dat hem zelf het meeste opleverde. Zijn goed recht, maar dat geeft mij als fan het recht om niet meer met hem bezig te zijn.
 
Bij mij is Simons helemaal: uit het oog, uit het hart, merk ik. Het zal wel allemaal met hem en ik wil me dan ook focussen op de spelers die nu bij PSV spelen. Simons was waardevol voor het team vorig jaar maar koos uiteindelijk een pad dat hem zelf het meeste opleverde. Zijn goed recht, maar dat geeft mij als fan het recht om niet meer met hem bezig te zijn.
Een passant, zoals zovelen.
 
Bij mij is Simons helemaal: uit het oog, uit het hart, merk ik. Het zal wel allemaal met hem en ik wil me dan ook focussen op de spelers die nu bij PSV spelen. Simons was waardevol voor het team vorig jaar maar koos uiteindelijk een pad dat hem zelf het meeste opleverde. Zijn goed recht, maar dat geeft mij als fan het recht om niet meer met hem bezig te zijn.
Bij mij niet. Ik vind zijn keuze niet eens zo onlogisch, als je ziet hoe hij meteen aanhaakt in een grotere competitie. Bovendien viel ik ook voor zijn karakter en commitment, niet alleen voor zijn PSV goals. Die zijn onveranderd.
 
Bij mij niet. Ik vind zijn keuze niet eens zo onlogisch, als je ziet hoe hij meteen aanhaakt in een grotere competitie. Bovendien viel ik ook voor zijn karakter en commitment, niet alleen voor zijn PSV goals. Die zijn onveranderd.

Voor mij niets anders dan een prachtvoetballer die ooit eens bij bij psv balde. Geen Lozano.
 
Terug
Bovenaan Onderaan