Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik had het over vandaag, die goal van Zahavi kun je ze niet kwalijk nemen en drommel had die bal gewoon moeten hebben. Willem 2 had nauwelijks kansen maar wel erg veel mazzel vandaag
Ja, clubs hebben op een of andere manier altijd mazzel tegen PSV, en PSV heeft altijd pech. Als dit af en toe zo zou zijn zou het nog pech of mazzel kunnen zijn, maar zo structureel als dit is, dan is er toch iets anders aan de hand.
 
Haha, daar zijn ze weer hoor, de Anti-Schmidt brigade. Hele wedstrijd niet gezien, maar kijk ze genieten.

Één schot tegen op doel (wat niet eens een kans is), maar het is allemaal de schuld van de trainer.
Ik was niet anti Schmidt. Echter, met geluk gewonnen AZ, 0 4 thuis onderuit tegen Feyenoord, GA gelukkig gewonnen op einde en nu van W2 verloren.
Hij heeft toch aardige spelers tot zijn beschikking maar krijgt het team niet meer aan het voetballen.
En wat me opvalt is dat het voetbal bij onze tegenstanders er beter uit ziet.
En dat is toch echt Schmidt verantwoordelijkheid. Je kan een trainer die met dit team niet kan presteren toch niet nog een jaar verlengen?
 

Yep. Ze waren soms te hard op zoek naar die goal en speelden gehaast en werden daardoor slordiger. Daar wordt t niet beter van.
Zie je ook aan bijv Gakpo die dan door 6 man heen wil lopen omdat dat de kortste weg naar de goal is.

Dat ze speelden alsof ze al gewonnen hadden, nee, dat gevoel had ik totáál niet.
 
Week geleden nog koploper. En nu ook nog is straks 3 punten achter op fucking Feyenooit, als ze hun inhaalwedstrijd winnen. Wat kan er toch veel veranderen in 2 maanden. We lachten ze allemaal uit na hun wedstrijd tegen Drita. En kijk nu.

Kut week.
 
Yep. Ze waren soms te hard op zoek naar die goal en speelden gehaast en werden daardoor slordiger. Daar wordt t niet beter van.
Zie je ook aan bijv Gakpo die dan door 6 man heen wil lopen omdat dat de kortste weg naar de goal is.

Dat ze speelden alsof ze al gewonnen hadden, nee, dat gevoel had ik totáál niet.
Ok, dan hebben we die tweede helft compleet verschillend beleefd. Dat kan gebeuren.

Ik had de tweede helft namelijk heel vaak het gevoel van “geef verdomme wat meer gas erop”.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En dan de goalie vergeten... schande

Als je weet hoe Drommel speelde bij Twente en daar zijn puntjes pakte etc. Dan weet je ook dat hij zulke fouten gaat maken dat is een bewuste keuze hij heeft veel talent en gaat groeien, klote dat het nu gebeurt maar dit PSV moet hier gewoon winnen.
 
of ik heb een andere pot gezien hoevaak een scoringsdrift kans? Hoevaak op paal,lat? Optich overwicht
Paal/lat weet ik zo de statistieken niet van.

Maar psv heeft 25 schoten waarvan 9 op doel. Tegenover een Willem wat 3 (!) Schoten had waarvan er slechts 1 (!) Op goal. Verder had psv 67% balbezit tegenover 33% van W2. Ook het aantal succesvolle passes en het aantal lag een stuk hoger.

Daarom zou ik het niet optisch overwicht noemen. Want slechts 3 schoten weggeven in een wedstrijd gebeurd echt zelden. Toen Ajax met 9 0 won tegen cambuur. Had cambuur nog 11 schoten waarvan 3 op doel.

Psv was gewoonweg het betere team met eigenlijk (op afronding na) goed spel. Maar goed daar koop je natuurlijk niks voor als je niet scoort.
 
Ik doelde niet op jou, mocht dat iets helpen. Sommigen zijn hier de hele wedstrijd niet, maar bij het eerste beste schot tegen komen ze hier om het hoofd van de trainer roepen. Absurd.

Genieten er meer van om hun gelijk te halen dan dat ze daadwerkelijk gefrustreerd zijn over PSV en wat voor achterlijke kansen we missen en twee eigen goals maken.
Dat is puur jouw invulling omdat je gefixeerd bent om wat er ook gebeurt Schmidt te verdedigen en alle kritiek op het elftal of JDJ ziet als kritiek op Schmidt… Bovendien is er altijd 1 schuldige als het al sinds anderhalf seizoen niet of nauwelijks 3 x achter elkaar niet gewonnen of slecht voetbal wordt gespeeld: dat is namelijk in het voetbal de trainer, hoe sympathiek hij ook is. Dat moest van Bommel ook ondervinden, met veel minder materiaal wel te verstaan. Schmidt heeft zowel vorig jaar als nu het elftal nooit constant weten te laten zijn en zijn plannen werken niet of nauwelijks. Ik zie een los zand op het veld net als vorig jaar en de trainer is hier absoluut debet aan. JdJ nog meer maar die heeft kennelijk een contract voor het leven. Loser!
 
Ook al voelde ik dit van mijlenver aankomen, is het wel weer pijnlijk. Ontiegelijke prutsers, meer energie ga ik er op dit moment niet meer insteken
 
Ik ben trouwens wel echt fan van Fred Grim. Ik denk wel de meest ondergewaarde trainer van Nederland. Of hij een topclub kan leiden vraag ik me af, maar voor clubs als Willem II denk ik dat je geen betere kan hebben. Hij flikte het al met RKC door ze naar de Eredivisie te krijgen. En vervolgens speelde hij met zwak materiaal attractief voetbal. Eerste seizoen zat het vooral tegen en hadden ze het geluk van Corona. Maar vorig jaar kwam het er wel uit en hield hij ze knap in de Eredivisie. En nu flikt hij het gewoon weer met een Willem II dat vorig jaar nog op de afgrond stond. En dat terwijl een sterkhouder als Pavlidis is vertrokken en er niet heel veel voor is teruggekomen. Ondanks dat ik Willem II nog steeds een schijtclub vindt, gun ik het hem wel. Jammer dat we in Nederland eerder op de banken staan voor Ten Hag die met topmateriaal kampioen wordt dan een Grim, of Fraser vorig seizoen, die met kut materiaal goed presteren.
 
Ik ben trouwens wel echt fan van Fred Grim. Ik denk wel de meest ondergewaarde trainer van Nederland. Of hij een topclub kan leiden vraag ik me af, maar voor clubs als Willem II denk ik dat je geen betere kan hebben. Hij flikte het al met RKC door ze naar de Eredivisie te krijgen. En vervolgens speelde hij met zwak materiaal attractief voetbal. Eerste seizoen zat het vooral tegen en hadden ze het geluk van Corona. Maar vorig jaar kwam het er wel uit en hield hij ze knap in de Eredivisie. En nu flikt hij het gewoon weer met een Willem II dat vorig jaar nog op de afgrond stond. En dat terwijl een sterkhouder als Pavlidis is vertrokken en er niet heel veel voor is teruggekomen. Ondanks dat ik Willem II nog steeds een schijtclub vindt, gun ik het hem wel. Jammer dat we in Nederland eerder op de banken staan voor Ten Hag die met topmateriaal kampioen wordt dan een Grim, of Fraser vorig seizoen, die met kut materiaal goed presteren.
Ik heb dat juist het tegenovergestelde. Geen fan van Fred Grim. Zie hem natuurlijk alleen tegen PSV, dus misschien niet geheel objectief. Maar ik heb het gevoel dat hij altijd aan het zuigen is bij de vierde man. Dat had ik ook altijd bij MvB, waar ik verder geen wrok tegen koester, maar kan er slecht tegen als er altijd tegen een vierde man (of overige arbitrage) wordt geprotesteerd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan