Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator


39272_fullimage_koningwillemii-stadion980_620x413.jpg


Informatie.

Eerdere duels​

Willem II - PSV0 - 2
Eredivisie, 09 mei 2021
Willem II - PSV2 - 1
Eredivisie, 10 november 2019
Willem II - PSV0 - 3
Eredivisie, 25 april 2019
Willem II - PSV5 - 0
Eredivisie, 10 maart 2018
Willem II - PSV0 - 0
Eredivisie, 19 november 2016
 
Hoewel Schmidt de wisseltrofee al niet meer kan ontgaan, kijken we vandaag of hij vormbehoud toont.
 
Wtf half vijf op een zaterdag. Van kut naar kutter met dat voetbal.
 
20210925 wedstrijd.png

Korte analyse, Willem II scoort weinig, maar krijgt ook zeer weinig tegen. De laatste jaren zijn de resultaten zeer wisselend, met de huidige 'vorm' van PSV kan het alle kanten op, laten we hopen dat Sangeré weer van de partij is, dat scheelt een slok op een borrel.
 
Pfffff. Als je zoals vandaag speelt ga je hier gewoon verliezen. Willem II zit in de winning mood en met dat publiek erachter wordt het een zware avond. Dus alsjeblieft, laat het gewoon weer goed gaan. Geen gezeik, snel scoren en afmaken.
 
Deze Pipo’s noemen zichzelf toch “het ajax van het zuiden”?😒

Extra reden om ze een flink pak slaag te geven…

Volgens mij hebben wij dat gedaan. Ik weet eigenlijk niet eens waar het vandaan komt. Roep het al jaren, maar waar het op gebaseerd is? :lmao:
 
Heb er weinig vertrouwen in. Traditioneel is Willem II uit al lastig voor ons en de voortekenen zijn niet heel gunstig. PSV maakt een vermoeide indruk en het vertrouwens is heel wankel. Enige voordeeltje is dat Willem II ook midweeks heeft gespeeld en dat misschien toch minder gewend zijn. Maar al met al denk ik op een zeper zaterdag.
 
Heb er weinig vertrouwen in. Traditioneel is Willem II uit al lastig voor ons en de voortekenen zijn niet heel gunstig. PSV maakt een vermoeide indruk en het vertrouwens is heel wankel. Enige voordeeltje is dat Willem II ook midweeks heeft gespeeld en dat misschien toch minder gewend zijn. Maar al met al denk ik op een zeper zaterdag.
Aan de andere kant zou het dus ook een omslagpunt kunnen betekenen als we winnen. Want het winnen van een wedstrijd die altijd al lastig is, terwijl je moe en 'uit vorm' bent, is wel een mooie opsteker.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan