Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
“Kansloos” vind ik veel te ver gaan. We zitten nog vroeg in het seizoen, het zijn slechts 4 punten en de vorm van beide ploegen ontwikkelt zich altijd in golfbewegingen. Veel en veel te voorbarig om te doen alsof het al gespeeld is.

We hebben alweer even veel verloren als Ajax in het hele vorige seizoen, en het ziet er niet naar uit alsof het bij ons beter wordt/bij Ajax slechter wordt.
 
Het is een niet te verklaren fenomeen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, had een feestje.

Maar als ik dan wel via Flaschscore zie dat PSV weer eens een klassieke dramamiddag heeft zoals heel vaak de afgelopen jaren:

Ik moet dan gewoon alle posts nalezen in dit topic. Alles. Woord voor woord.

Waarom?
Om mijn emoties te kanaliseren?
Dat ik niet mijn woonkamer kort en klein sla?

Weet het niet.


Maar ik ben weer wat rustiger. Dus dank voor jullie posts.




Dan over de toekomst van PSV. Plek 2 pakken we heus nog wel. Maar hoger zie ik somber in...
En dat is een schandaal. Om dat nu al te vast te stellen. Na zo een leuke start van het seizoen.
 
Het is een niet te verklaren fenomeen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, had een feestje.

Maar als ik dan wel via Flaschscore zie dat PSV weer eens een klassieke dramamiddag heeft zoals heel vaak de afgelopen jaren:

Ik moet dan gewoon alle posts nalezen in dit topic. Alles. Woord voor woord.

Waarom?
Om mijn emoties te kanaliseren?
Dat ik niet mijn woonkamer kort en klein sla?

Weet het niet.


Maar ik ben weer wat rustiger. Dus dank voor jullie posts.




Dan over de toekomst van PSV. Plek 2 pakken we heus nog wel. Maar hoger zie ik somber in...
En dat is een schandaal. Om dat nu al te vast te stellen. Na zo een leuke start van het seizoen.
Ja een dan wederom in de voorronde mislukken omdat JDJ nog rondloopt.
 
Ajax wordt voor de zoveelste keer lachend en fluitend kampioen, omdat de naaste concurrenten er weinig van bakken en reeds in de 1e helft van het seizoen de punten laten liggen.
Is dat niet altijd zo? Je wordt kampioen met meer punten als je directe tegenstander na 34 wedstrijden. En Ajax heeft nu 30-1 doelsaldo. Je doet net of Ajax er zelf ook niks van bakt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zure nederlaag….. tja wat moet je hier mee?
Niets. De spelers en de trainer doen er niets aan en het interesseert ze veel minder dan dat wij er ons druk om maken. Er wordt niet gespeeld voor fans en publiek. De stadions mogen weer vol, maar wellicht is het beter om in lege stadions te gaan spelen en zonder camera's of gewoon op het trainingscomplex op een veld zonder tribunes. Amateurniveau kan daar ook gespeeld worden zonder druk van alle aandacht.
Als de spelers en de trainer niet willen dan kunnen ze de pot op.
 
Niets. De spelers en de trainer doen er niets aan en het interesseert ze veel minder dan dat wij er ons druk om maken. Er wordt niet gespeeld voor fans en publiek. De stadions mogen weer vol, maar wellicht is het beter om in lege stadions te gaan spelen en zonder camera's of gewoon op het trainingscomplex op een veld zonder tribunes. Amateurniveau kan daar ook gespeeld worden zonder druk van alle aandacht.
Als de spelers en de trainer niet willen dan kunnen ze de pot op.
Maar was het ook niet willen? Ik zie het meer als onkunde van de voorhoede. Zoveel schoten en 1 goaltje
 
Maar was het ook niet willen? Ik zie het meer als onkunde van de voorhoede. Zoveel schoten en 1 goaltje
Als je het echt wil dan scoor je hier en kop je niet recht op de keeper en schiet je de ballen in de hoek van de goal en niet recht door het midden en schiet je een aantal ballen van afstand.
Ze doen maar wat. De hele week al. Tegen Feyenoord en Go Ahead ook. Geen enkel idee hoe ze een goal kunnen maken. Als kippen zonder kop.
.
 
Dat vind ik nog geen eens zo pijnlijk. Het pijnlijke vind ik dat we net zoveel schoten, schoten op doel en kansen creëren. Wij maken er eentje en Ajax met er minimaal 3 😭
We hebben gewoon frot spitsen. Is pijnlijk om te constateren dat daar waar vroeger Van der Kuijlen, Nilis, Ronaldo, Romario, van Nistelrooij, Kezman we het nu moeten doen met Zahavi of Vicinus……..
 
Wel eerst Schmidt ontslaan en daarna de eer aan zichzelf houden...

Wel eerst Schmidt ontslaan en daarna de eer aan zichzelf houden...
Gerbrands is overigens in geen velden of wegen te bekennen. Waarom staat zijn positie niet ter discussie. Hij is toch degene die eindverantwoordelijk is. Na de periode Brands/cocu is het niets meer.. en daar zijn we nu toch alweer 4 jaar verder mee..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan