Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mijn bet voor morgen, sorry mocht het als jinx uitpakken :ROFL:

51206e1828e75b63abac38d7ed9a1e42.png
 
Joep Schreuder is een PSVer en dat weet iedereen bij de NOS. Wij gaan hier iedereen die maar enige kritiek uit op PSV of de trainer van de topclub PSV het vuur aan de schenen legt, als een soort anti PSV of vervelend mannetje neerzetten. Ik zou zeggen kijk hoe het in de hele wereld werkt: lang bomen vangen nu eenmaal veel wind. Wees blij dat ze PSV nog als een topclub zien ondanks alles wat er beleidsmatig mis gaat en al jaren lang geen kampioenschap. Ik zou het pas erg vinden als ze helemaal niet meer kritisch zijn of ons niet meer onder een vergrootglas zouden zetten. Dan pas moeten we boos worden. Want dan ben je nog mindere dan Feyenoord en AZ zelfs.

Zolang je vaker wel in de top 2 komt dan niet, dure spelers hebt en verkoopt en nagenoeg elk jaar Europees speelt blijf je als topclub gezien worden, kampioenschap of niet. Ajax wordt alleen wel als DE troef van Nederland voor het internationale toneel gezien. We blijven de grootste uitdager. Ajax won 4 jaar lang ook 0 prijzen en bleef een topclub.
 
Joep Schreuder is een PSVer en dat weet iedereen bij de NOS. Wij gaan hier iedereen die maar enige kritiek uit op PSV of de trainer van de topclub PSV het vuur aan de schenen legt, als een soort anti PSV of vervelend mannetje neerzetten. Ik zou zeggen kijk hoe het in de hele wereld werkt: lang bomen vangen nu eenmaal veel wind. Wees blij dat ze PSV nog als een topclub zien ondanks alles wat er beleidsmatig mis gaat en al jaren lang geen kampioenschap. Ik zou het pas erg vinden als ze helemaal niet meer kritisch zijn of ons niet meer onder een vergrootglas zouden zetten. Dan pas moeten we boos worden. Want dan ben je nog mindere dan Feyenoord en AZ zelfs.
Dan moet ik aardiger zijn voor Joep want dan moet hij het al zeer zwaar hebben tussen al die lui bij de NOS die in een Ajax pyjama slapen.
Blijven twee dingen overeind; ergerlijk hoe onze correcte coach steeds negatief benaderd wordt door veel media.
Heel anders dan b.v. Ten Hag. Daar hoeven we niet blij om te zijn. Zie ook de opmerkingen van Buitenspelgoal hierboven.
En on the tribjoen (fonetische weergave) is volgens mij geen correct Engels. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dan moet ik aardiger zijn voor Joep want dan moet hij het al zeer zwaar hebben tussen al die lui bij de NOS die in een Ajax pyjama slapen.
Blijven twee dingen overeind; ergerlijk hoe onze correcte coach steeds negatief benaderd wordt door veel media.
Heel anders dan b.v. Ten Hag. Daar hoeven we niet blij om te zijn. Zie ook de opmerkingen van Buitenspelgoal hierboven.
En on the tribjoen (fonetische weergave) is volgens mij geen correct Engels. ;)
Als je wint heb je vrienden en Herr Schmidt heeft nog 0,0 gewonnen hier en het spel is maar een poosje aardig geweest. Ten Hag werd de eerste 6 maanden en toen Ajax geen kampioen werd ( hij stapte in januari over naar Ajax) gewoon structureel belachelijk gemaakt en het ene na andere artikel werd over hem geschreven dat de spelers hem niet serieus namen etc. Zelfs het jaar er op en toen hij kampioen werd, kon hij niet meteen op veel credits rekenen. Telkens als hij tactisch iets verkeerd had gedaan, werd hij die Tukker genoemd die niet paste in Amsterdam…. Pas na de geweldige resultaten in de CL kwam er respect en waardering voor zijn tactisch vermogen en lef. En als je elftal nu na 3 wedstrijden 27 goals heeft gemaakt, dan kan niemand meer om je heen. Het is gewoon topsport. Ik weet zeker dat als Schmidt dezelfde resultaten als ten Hag zou halen in 3,5 jaar tijd, hij niet meer als een gek zou worden verklaard. Wel als een geniale gek, dat wel :grin:
 
Pas na de geweldige resultaten in de CL kwam er respect en waardering voor zijn tactisch vermogen en lef. En als je elftal nu na 3 wedstrijden 27 goals heeft gemaakt, dan kan niemand meer om je heen. Het is gewoon topsport. Ik weet zeker dat als Schmidt dezelfde resultaten als ten Hag zou halen in 3,5 jaar tijd, hij niet meer als een gek zou worden verklaard.
Afgezien van het feit dat ik denk dat het enorme budget een grotere rol speelt bij het Ajax "succes" dan Ten Hag, geef ik geen cent, laat staan een euro, voor jouw opmerking als zouden Schmidt en PSV een zelfde gejubel ten deel vallen in de media als onze resultaten veel beter waren. De historie leert ons iets anders.

Maar weer on topic; mocht Madueke als enige ontbreken en Gotze en Sangare weer samen op ons middenveld lopen, zie ik het voor morgen wel zitten.
Misschien helpt Groningen ons later op de avond via een gelijkspel zelfs aan de koppositie. :)
 
Afgezien van het feit dat ik denk dat het enorme budget een grotere rol speelt bij het Ajax "succes" dan Ten Hag, geef ik geen cent, laat staan een euro, voor jouw opmerking als zouden Schmidt en PSV een zelfde gejubel ten deel vallen in de media als onze resultaten veel beter waren. De historie leert ons iets anders.

Maar weer on topic; mocht Madueke als enige ontbreken en Gotze en Sangare weer samen op ons middenveld lopen, zie ik het voor morgen wel zitten.
Misschien helpt Groningen ons later op de avond via een gelijkspel zelfs aan de koppositie. :)
Wat een gecalimero van je continu man. Blij dat dit soort teksten nog altijd eerder uitzondering dan regel zijn hier, anders zou ik me pas echt zorgen gaan maken om mijn medesupporters😒
 
Wat een gecalimero van je continu man. Blij dat dit soort teksten nog altijd eerder uitzondering dan regel zijn hier, anders zou ik me pas echt zorgen gaan maken om mijn medesupporters😒
Het woordje continu snap ik niet in dit verband. Hoezo?
En calimero is een woord dat is uitgevonden om een discussie te smoren.
 
Afgezien van het feit dat ik denk dat het enorme budget een grotere rol speelt bij het Ajax "succes" dan Ten Hag, geef ik geen cent, laat staan een euro, voor jouw opmerking als zouden Schmidt en PSV een zelfde gejubel ten deel vallen in de media als onze resultaten veel beter waren. De historie leert ons iets anders.

Maar weer on topic; mocht Madueke als enige ontbreken en Gotze en Sangare weer samen op ons middenveld lopen, zie ik het voor morgen wel zitten.
Misschien helpt Groningen ons later op de avond via een gelijkspel zelfs aan de koppositie. :)
Met alleen budget en goede spelers kom je er niet; voorbeelden zat van trainers die helemaal niet zo goed zijn en dat het elftal vaak wint ondanks en niet dankzij hen. PSV heeft zelf met geld zitten smijten in de persoon van JdJ en in een jaar tijd bijna 40 miljoen over de balk gegooid aan miskopen. Visie, beleid, goede scouting, inventief zijn en natuurlijk ook geld.
Ten tweede is niet waar wat je zegt: PSV met zijn goede elftallen kreeg altijd de waardering, zelfs dit seizoen onder Schmidt! Of toen van Bommel begon: veel artikelen over hem waaronder destijds in de Volkskrant dat de “ nieuwe van Gaal” geboren was. Ook onder Hiddink waren er vaker complimenten dan kritiek al was het ook misschien omdat Guus itt Schmidt ontzettend handig was met de media en een natuurlijk overwicht uitstraalde.
Ontopic: Willem II is in vorm en heeft bovendien een slimme trainer die altijd het maximale uit zijn groep haalt met verzorgd voetbal. Als PSV afgejaagd wordt, dan heeft het een probleem. Hopelijk kan Sangare wat zaken neutraliseren.
 
Afgezien van het feit dat ik denk dat het enorme budget een grotere rol speelt bij het Ajax "succes" dan Ten Hag, geef ik geen cent, laat staan een euro…
Kwam het sportieve succes voor of na het grote financiële succes? Volgens mij verdiende Ajax de meeste Euro’s in die succesvolle CL campagne en daarna met de verkoop van met name Frenkie de Jong en Mathijs de Ligt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Willem II- PSV, toch altijd een geweldig affiche! Vooral vroeger in het oude stadion van de Tilburgers. De 3-4 in 89(of 90) staat me nog bij, met een goede polvsen. Maar goed ik droom weer weg! Vanmiddag denk ik dat we eenvoudig gaan winnen, waarom? Het valt gewoon weer eens goed.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan