Willem II - PSV | Zaterdag 25 september | Eindstand: 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wel interessant om te zien dat Sangare inmiddels tot halfgod verheven wordt.

Ik voorspel een moeizame 0-1.
 
Wel interessant om te zien dat Sangare inmiddels tot halfgod verheven wordt.

Ik voorspel een moeizame 0-1.

Ik denk eerder dat zijn wegvallen heeft aangetoond hoe weinig body ons middenveld heeft als hij niet speelt. We weten allemaal dat Sangare duidelijke zwaktes en kwaliteiten heeft, maar juist die kwaliteiten ontbreken bij de overige middenvelders te veel.
 
Ik denk eerder dat zijn wegvallen heeft aangetoond hoe weinig body ons middenveld heeft als hij niet speelt. We weten allemaal dat Sangare duidelijke zwaktes en kwaliteiten heeft, maar juist die kwaliteiten ontbreken bij de overige middenvelders te veel.

Dus kunnen we concluderen dat we zowel voorin, achterin en nu ook het middenveld maar heel dun bezet hebben met kwaliteit.

Tijd voor weer een promotie-interview met JdJ?
 
Dan was Götze dus niet geblesseerd maar hebben ze dat maar verzonnen omdat het gezeik tegen Schmidt wel steeds verder ging, en hem wat uit de wind hebben gehouden. Götze is nooit geblesseerd voor maar 1 wedstrijd.
Ik ken de medische geschiedenis van de beste speler uit de Eredivisie niet en kan dus niet oordelen over deze uitspraak van jou.

Maar was het verzonnen, is dat prima gezien het ergerlijke gezeik van veel media.
Irritante Joep van de NOS kan beter een Engelse cursus volgen.
Hij zat naar eigen zeggen "on the tribjoen.":confused:

Overigens had Mario ook al geel op zak toen hij gewisseld werd tegen Feijenoord..
En anderhalve wedstrijd rust kan m.i. wel degelijk helpen bij een lichte blessure.

Wat zou het fijn zijn als hij en Sangare er morgen bij kunnen zijn.
Het vergroot de kans op een fatsoenlijke zege.
Zonder dit tweetal winnen we waarschijnlijk weer pas na billenknijpen zoals woensdag..
 
Dan was Götze dus niet geblesseerd maar hebben ze dat maar verzonnen omdat het gezeik tegen Schmidt wel steeds verder ging, en hem wat uit de wind hebben gehouden. Götze is nooit geblesseerd voor maar 1 wedstrijd.
Dat lijkt mij onzin.

Dat risico zou hij natuurlijk nooit nemen als je net 0-4 op je kloten hebt gekregen.
 
Ik ken de medische geschiedenis van de beste speler uit de Eredivisie niet en kan dus niet oordelen over deze uitspraak van jou.

Maar was het verzonnen, is dat prima gezien het ergerlijke gezeik van veel media.
Irritante Joep van de NOS kan beter een Engelse cursus volgen.
Hij zat naar eigen zeggen "on the tribjoen.":confused:

Overigens had Mario ook al geel op zak toen hij gewisseld werd tegen Feijenoord..
En anderhalve wedstrijd rust kan m.i. wel degelijk helpen bij een lichte blessure.

Wat zou het fijn zijn als hij en Sangare er morgen bij kunnen zijn.
Het vergroot de kans op een fatsoenlijke zege.
Zonder dit tweetal winnen we waarschijnlijk weer pas na billenknijpen zoals woensdag..
Joep Schreuder is een PSVer en dat weet iedereen bij de NOS. Wij gaan hier iedereen die maar enige kritiek uit op PSV of de trainer van de topclub PSV het vuur aan de schenen legt, als een soort anti PSV of vervelend mannetje neerzetten. Ik zou zeggen kijk hoe het in de hele wereld werkt: lang bomen vangen nu eenmaal veel wind. Wees blij dat ze PSV nog als een topclub zien ondanks alles wat er beleidsmatig mis gaat en al jaren lang geen kampioenschap. Ik zou het pas erg vinden als ze helemaal niet meer kritisch zijn of ons niet meer onder een vergrootglas zouden zetten. Dan pas moeten we boos worden. Want dan ben je nog mindere dan Feyenoord en AZ zelfs.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan