Willem II - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoewel je hier met 3-0 wint heb ik het idee dat er gewoon veel meer in zat. Tweede helft werd te duidelijk gekozen voor het controleren in plaats van het echt op zoek gaan naar goals. Sadilek speelde trouwens goed, die is gewoon een potentiële topper. Simons plus zeg maar, gruwelijk snel, duel kracht, won ook bijna alles. Naast hem speelt Rosario ook beter. Luuk op 10 is een interessante tactiek.

Malen heeft me nu ook echt overtuigd, met Gakpo en hem en misschien Lammers bij de selectie ben je qua voorhoede wel klaar voor volgend jaar mocht Lozano of Bergwijn gaan.
 
Dan zou (door de KNVB) de aftrap voor alle teams 2 uur worden uitgesteld om Ajax de kans te geven alsnog naar Doetinchem af te reizen. :grin:

En dan staan er op de Ring Amsterdam , de A1 richting Amersfoort en de A12 voor Doetinchem kilometerslange files. ;)
Ajax redt het niet binnen de 2 uur Doetinchem te bereiken. :D
 
En dan staan er op de Ring Amsterdam , de A1 richting Amersfoort en de A12 voor Doetinchem kilometerslange files. ;)
Ajax redt het niet binnen de 2 uur Doetinchem te bereiken. :D

Ze huren dan wel wat helicopters en die landen precies op tijd voor een warming up op het veld van De Graafschap, wat vervolgens met 0-7 van de mat wordt getikt. Einde fantasie? :p
 
Nu speelt PSV de eerst volgende wedstrijd in de competitie pas over 16 dagen. Ik hoop dat het PSV-bestuur ervoor zorgt dat de selectie naast de reguliere trainingen, de mogelijkheid aangeboden krijgt om 1-2 oefenwedstrijden te spelen in de komende 2 weken....rust roest zegt men....het is belangrijk in deze beslissende fase van de competitie dat PSV in vorm is en blijft....wat te denken van een oefenwedstrijd tegen eerst FC Twente en daarna Vitesse...?? Ik vind dat het bestuur, nu ze schoorvoetend akkoord zijn gegaan met verplaatsing van speelronde 33, de spelers, trainersstaf en natuurlijk de eigen supporters tegemoet moeten komen om optimaal te presteren en wellicht toch kampioen te kunnen worden. Ajax speelt in tussentijd nog een halve finale CL en ook nog de bekerfinale. Dus, die hebben wedstrijdritme zat.....dus, Gerbrands, komop....in actie graag !!
 
Ze huren dan wel wat helicopters en die landen precies op tijd voor een warming up op het veld van De Graafschap, wat vervolgens met 0-7 van de mat wordt getikt. Einde fantasie? :p

:unsure: Net zoals in die wedstrijd op 8 mei 2016? ;)

high-blood-pressure-illusration-image-300x289.jpg
 
Wedstrijd niet gezien. Half liveverslag meegekregen. Klonk prima. Stemt me positief dat Van Bommel eindelijk met vernieuwing komt. Jammer genoeg wel later dan gehoopt.
 
PSV was gewoon degelijk.

Malen was goed. Sadilek lekker scherp.
Bergwijn scoort dan wel, maar viel me toch tegen.

Kolere. Dat we met 86 punten tweede (kunnen) worden. Dat verzin je toch niet....
 
Die zou toch juist tegen Ajax moeten zijn?
Ik denk dat Sjaak Swart persoonlijk het team van te voren zal toespreken, zodat zo'n afgang ons deze keer bespaard zal blijven!
Het lijkt me ook stug dat zo'n wonder nog een keer gebeurd. Groningen uit kroop Ajax door het oog van de naald. Dat was denk ik de nekslag voor PSV.
Wedstrijd niet gezien. Half liveverslag meegekregen. Klonk prima. Stemt me positief dat Van Bommel eindelijk met vernieuwing komt. Jammer genoeg wel later dan gehoopt.
Tja, ik weet niet of De Jong op het middenveld wel leidt tot beter voetbal. Ik zie daar liever gewoon Pereiro of Ihattaren.
 
Hoewel ik die hork Verbeek nooit echt serieus neem, vind ik zijn analyse mbt onze middenvelders juist: Rosario en Sadilek staan op een defensieve wijze op het middenveld. Als ze de bal krijgen is hun eerste gedachten niet om om te bouwen en naar voren te spelen maar vertragen en het liefst breed of terug te spelen. Vergelijk dat eens met Schöne en vd Beek en je ziet gelijk een ander tempo in de wedstrijd.
 
Hoewel ik die hork Verbeek nooit echt serieus neem, vind ik zijn analyse mbt onze middenvelders juist: Rosario en Sadilek staan op een defensieve wijze op het middenveld. Als ze de bal krijgen is hun eerste gedachten niet om om te bouwen en naar voren te spelen maar vertragen en het liefst breed of terug te spelen. Vergelijk dat eens met Schöne en vd Beek en je ziet gelijk een ander tempo in de wedstrijd.

Laat dat nu juist de oorzaak zijn van de terugval na de winterstop. We missen creativiteit en scorend vermogen in het middenveld. Het is steeds hopen op een flits van een voorspeler of een kopbal . Ook gisteren kregen we combinerend zo goed als niks klaar, het was weer eindeloos slordig breien en dan ten einde raad vaak een een lukrake hoge bal naar voor. We moeten zelfs tegen staartploegen ervaren dat ons middenveld niet kan overtuigen .
MVB houdt koppig vol , ik vrees indien hij dit volgend seizoen ook blijft doen het wel eens tegen hem zou keren zeker als het wat tegenzit.
 
Laat dat nu juist de oorzaak zijn van de terugval na de winterstop. We missen creativiteit en scorend vermogen in het middenveld. Het is steeds hopen op een flits van een voorspeler of een kopbal . Ook gisteren kregen we combinerend zo goed als niks klaar, het was weer eindeloos slordig breien en dan ten einde raad vaak een een lukrake hoge bal naar voor. We moeten zelfs tegen staartploegen ervaren dat ons middenveld niet kan overtuigen .
MVB houdt koppig vol , ik vrees indien hij dit volgend seizoen ook blijft doen het wel eens tegen hem zou keren zeker als het wat tegenzit.

Voor de winterstop speelden we met hetzelfde systeem, dus dat kan niet de oorzaak van de terugval zijn.
 
Happy with this victory, good match. Sad for Lozano, hope he will get well. I don't know why, but maybe it's a good weather in my country has an influence on me, but I still hope and believe that somehow we can become champions. 2 more games to go, one mistake for Ajax, and two good games for us. Impossible? No. Possible? Yes. So still believe!
 
Voor de winterstop speelden we met hetzelfde systeem, dus dat kan niet de oorzaak van de terugval zijn.
Dezelfde spelers kunnen natuurlijk met andere gemoed of andere opdracht in het veld staan. Er zit gewoon te weinig voetbal in het defensieve blok (Schwaab, Viergever, Rosario, Hendrix/Sadilek). Daar moet minimaal een speler staan met een sterke passing. Voor 7 miljoen hopen we natuurlijk dat dat Guti is, maar die maakt het nog niet waar. Of dat aan Van Bommel ligt, zullen we niet gauw te weten komen.
 
Dezelfde spelers kunnen natuurlijk met andere gemoed of andere opdracht in het veld staan. Er zit gewoon te weinig voetbal in het defensieve blok (Schwaab, Viergever, Rosario, Hendrix/Sadilek). Daar moet minimaal een speler staan met een sterke passing. Voor 7 miljoen hopen we natuurlijk dat dat Guti is, maar die maakt het nog niet waar. Of dat aan Van Bommel ligt, zullen we niet gauw te weten komen.
Ryan Thomas, volgend seizoen dan maar?
 
Ik denk dat Sjaak Swart persoonlijk het team van te voren zal toespreken, zodat zo'n afgang ons deze keer bespaard zal blijven!
En ik denk dat Sjaak een hartaanval krijgt tjjdens de laatste wedstrijd, wanneer de gelijkmaker vlak voor tijd gemaakt wordt en PSV dus onvermijdelijk wederom landskampioen wordt.....dat gaat de oude rikketik van Sjaak echt niet meer kunnen verwerken.....(a):lmao:
 
Zag net dat Van Bommel de arbitrage niet snapt. Ajacied reageert met: dankzij ons succes, hebben jullie directe plaatsing Ch League.
Sorry maar ik zie liever een voorronde extra tegen lutjebroek dan dat ajax een halve finale ch league haalt.
Die paar miljoen zijn niets vergelekenen met de 10tallen miljoenen die onze rivaal ajax dit jaar uit loopt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan