Willem II - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja weet je er bestaan trainingen en die zijn bedoeld om bepaalde patronen die de training wil zien te oefenen zodat deze ook goed worden uitgevoerd in de wedstrijd. Zou toch wat zijn als de coach geen invloed heeft op de manier waarop ze spelen. Dan kunnen ze net zo goed vragen of ik iedere dag op de Herdgang wil toezien hoe onze jongens spelen.

Een coach houdt geen aanvallers tegen en geeft geen balletjes breed en tikjes terug. Speelt ook de bal niet zo vaak terug naar Zoet. Staat niet stil in het veld zodat er geen afspeelmogelijkheden zijn en geen gaten getrokken worden in de verdediging van de tegenstander. en gaat ook niet in een te laag tempo spelen. En schiet ook niet op goal. Spelers doen dan allemaal wel. En dat laatste (op goal schieten) doen ze veel te weinig.
 
En het ligt volgens Mark v Rijswijk vooral aan Willem II niet aan PSV. Wel sneu dat iemand zo verbitterd kan zijn.
Vincent Schildkamp was de commentator.
Dan zo de 10 dus een reden van het verval kunnen zijn. Pereiro die zijn vaste basisplaats verliest.

Dat heb ik ook al gezegd, uit statistieken blijkt het, want Pereiro heeft zelf goeie stats en sinds hij vaak op de bank zit speelt PSV veel minder, wat voor bewijs wil je nog meer om je van te overtuigen dat Pereiro zeer belangrijk is?
 
Vincent Schildkamp was de commentator.


Dat heb ik ook al gezegd, uit statistieken blijkt het, want Pereiro heeft zelf goeie stats en sinds hij vaak op de bank zit speelt PSV veel minder, wat voor bewijs wil je nog meer om je van te overtuigen dat Pereiro zeer belangrijk is?
Ok. Dan klinken ze alletwee even zuur...
 
Hoezo gun ik mensen geen hoop? Iedereen mag hopen en geloven in wat die wilt, dat andere(ik) daar om lachen maakt toch niks uit? Laat je vooral niet door mij ontmoedigen. Ik zit al geruime tijd in de rouwproces en jullie stellen dat uit met je hoop, ik ben vroeg begonnen en zal eerder er overheen zijn dan jullie laatkomers, enige verschil.

Weddenschap is puur afleiding in mijn rouwproces :D ik zal niet meer blij worden door dit seizoen, dan gun ik het maar aan andere aka goede doel, laat hun de winnaar zijn in mijn verlies.
 
Laten we een weddenschap houden, met een diehard believer hier vs de pessimist. Als PSV kampioen word stort ik 500 euro naar het kankerfonds, word ajaks het mag de ander 50 euro storten.

Uiteraard moet er een printscreen van de afschrift van de betaling hier komen als bewijs dan. Zo weinig vertrouwen heb ik helaas in een goede afloop, maar laat dan de goede doel iets of veel profiteren hoe dan ook
Net als De Bondscoach doe ik ook mee, ik geef graag aan een goed doel. Kost je dus al 1000 euro als we het alsnog redden. ?
 
Ik wist even niet helemaal waar ik deze vraag kwijt moest, dus plaats ik hem hier.
15 mei 2019 valt natuurlijk op een woensdagavond. Een maatje en ik willen graag naar Eindhoven komen om te vieren dat Ajax geen kampioen gaat worden.

Word de wedstrijd ook buiten het stadion ergens afgespeeld (bijv. op Stratumseind)? Ik weet niet zeker of er iets gepland is in de stad, omdat het op een doordeweekse avond gepland staat.
 
Ik wist even niet helemaal waar ik deze vraag kwijt moest, dus plaats ik hem hier.
15 mei 2019 valt natuurlijk op een woensdagavond. Een maatje en ik willen graag naar Eindhoven komen om te vieren dat Ajax geen kampioen gaat worden.

Word de wedstrijd ook buiten het stadion ergens afgespeeld (bijv. op Stratumseind)? Ik weet niet zeker of er iets gepland is in de stad, omdat het op een doordeweekse avond gepland staat.
Je kan sowieso de kroeg induiken. Verder verwacht ik geen grote schermen tenzij ajax komende wedstrijd al punten laat liggen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan