Willem II - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, laatste half uur gezien. Dat was niet veel, behalve de mooie 0-3. Hier thuis ook om rood dan wel VAR lopen roepen bij de overtreding op Lozano. Spelers klemt 2 benen om het been van Lozano en neemt daarmee veel risico. Misschien ook een doelpuntje door de neus geboord door de zeer karige blessuretijd.
 
Az gaat zich echt niet sparen. Vd Brom wil gewoon nog een keer 3 punten pakken tegen een top-2 ploeg. Kortom, wij winnen met 0-3.
 
Alle hoop is nu gevestigd op FC Utrecht. Kunnen ze nog één keer stunten tegen Ajax?

Nou, als dat gebeurt mag het het achtste wereldwonder genoemd worden. Hoe wil Utrecht daar ooit ook maar een punt uit het vuur slepen met zo'n angstige coach en matig elftal?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou Higler missie niet gelukt wat een bevooroordeelde scheids of opdracht van Zeist. Heerkens bewust zonder kans op de bal een zware overtreding. Waarom niet een doodschop terug.....
 
Nee. Maak je daar maar niet druk over. De Graafschap, da's een ander verhaal :D

Ik maak me niet druk. :D
Het wordt hoe dan ook een puinhoop in Doetinchem op 15 mei.

:unsure: Het zou wat zijn als het onweert bij De Graafschap - Ajax en de wedstrijd net als gisteren bij PEC Zwolle - FC Groningen gestaakt moet worden en ook niet meer uitgespeeld kan worden op 15 mei. De wedstrijd PSV - Heracles wordt dan ook stilgelegd. :maniac:
 
Ik denk dat PSV een flinke cheque richting Doetinchem moet overmaken opdat De Grafschop voor één dagje de gigant en volstrekte held Bryan Smeets in kan huren.
 
Als W2 geen beker finale zou spelen, zouden ze dit PSV hebben opgerold (volgens bijna alle W2 spelers) :SC:
 
Dat hoop ik wel, want dan krijgt Ajax een reglementaire 0-3 nederlaag aan de broek, omdat ze niet zijn op komen dagen in Doetinchem. :D

Haha... Wat een prachtig plaatje zou dat zijn... Ten Hag, kuchend tegen Van der Sar: "we spelen toch thuis?" Overmars, zenuwachtig rommelen op zijn mobieltje: "kut, kut, kut...". Telefoontje uit Doetinchem: "Waar blijven jullie?".

De wereld zou zo moeten zijn.
 
Haha... Wat een prachtig plaatje zou dat zijn... Ten Hag, kuchend tegen Van der Sar: "we spelen toch thuis?" Overmars, zenuwachtig rommelen op zijn mobieltje: "kut, kut, kut...". Telefoontje uit Doetinchem: "Waar blijven jullie?".

De wereld zou zo moeten zijn.
Dan zou (door de KNVB) de aftrap voor alle teams 2 uur worden uitgesteld om Ajax de kans te geven alsnog naar Doetinchem af te reizen. :grin:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan