Wielrennen

Een spastisch gif-je, maar dit is een ongeluk van vandaag uit de Giro. Televisiemotor rijdt tegen seingever op. De seingever ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis:
ixVwTpWiHbfRz.gif
 
Zozo, zuur voor Kelderman. Keurig 4e worden, maar zakken in het klassement.

Wat was er met Poels?
 
Waarom staat die man midden op de weg?

Ik had nog een iets langer filmpje gezien en achter hem staat een afscheiding. De renners gaan er links voorbij en sommige motoren moeten er rechts voorbij. Hij wilde de motor naar rechts sturen, maar die moest links met de renners mee.

Zozo, zuur voor Kelderman. Keurig 4e worden, maar zakken in het klassement.

Wat was er met Poels?

Dat zie je niet vaak. Hij doet het echt uitstekend. Hopelijk kan hij nog wat klimmen in het klassement.
 
Bikkels, dat zijn het, die wielrenners. Dit in tegenstelling tot voetballers. Prachtig weergegeven in het volgende plaatje:

31549_756139584430702_3028813657276452990_n.jpg
 
Bikkels, dat zijn het, die wielrenners. Dit in tegenstelling tot voetballers.

Inderdaad, ik mag graag wielrennen kijken en kijk altijd met een stukje ongeloof.
manmanman, ik vind het echt een onmogelijke sport, 3 weken vol aan de bak en dan een week later de volgende koers alweer rijden.
Vergeleken met het wielrennen zijn voetballers maar peuters de na een wedstrijdje van 93 minuten klagen dat ze moe zijn..
 
En wat een ongelofelijke mafkees die "supporter" met die regenboogtrui, zo iemand verdient nu echt een stoemp op zijn gezicht. Of zoals Poels: zonnebril afpakken en weggooien... wat een held was dat vandaag!
 
En wat een ongelofelijke mafkees die "supporter" met die regenboogtrui, zo iemand verdient nu echt een stoemp op zijn gezicht. Of zoals Poels: zonnebril afpakken en weggooien... wat een held was dat vandaag!

Poels, die is echt goed zeg. Wie had dat gedacht na die val van een paar jaar geleden. Zo goed als dit jaar is hij denk ik nog nooit geweest. Ik hoop dat hij in de Vuelta mag starten als kopman, ik weet zeker dat dat minimaal top 10 wordt. Kelderman en Slagter zijn dé mannen van de toekomst. Twee enorme klasbakken van (net) 23 en 24 jaar.
 
Poels, die is echt goed zeg. Wie had dat gedacht na die val van een paar jaar geleden. Zo goed als dit jaar is hij denk ik nog nooit geweest. Ik hoop dat hij in de Vuelta mag starten als kopman, ik weet zeker dat dat minimaal top 10 wordt. Kelderman en Slagter zijn dé mannen van de toekomst. Twee enorme klasbakken van (net) 23 en 24 jaar.
Poels reed voor die val ook al heel goed, dus dat hij het kon wisten we wel. :)
 
Zijn er nog mensen hier die zelf wielrennen?

Van de week de Mont Ventoux gedaan (alle kanten op 1 dag..)

Nu op zoek naar nieuwe uitdaging.

De Stelvio (als ik het goed zeg) trekt me wel....
 
Zijn er nog mensen hier die zelf wielrennen?

Van de week de Mont Ventoux gedaan (alle kanten op 1 dag..)

Nu op zoek naar nieuwe uitdaging.

De Stelvio (als ik het goed zeg) trekt me wel....

Ik weet niet hoe jij het zegt, maar volgens mij heb je het wel goed gespeld.
 
Zijn er nog mensen hier die zelf wielrennen?

Van de week de Mont Ventoux gedaan (alle kanten op 1 dag..)

Nu op zoek naar nieuwe uitdaging.

De Stelvio (als ik het goed zeg) trekt me wel....

Ik fiets ook. Geen klimwerk overigens, daar ben ik echt te zwaar voor.
 
Schitterende finale vandaag in de Dauphiné! Kelderman, held! Onbevangen bluf, een aantal keer proberen weg te rijden bij Froome, Contador, vd Broeck, Nibali en Talansky. Uiteindelijk derde worden achter Froome en Contador op een paar tellen, ontzettend knappe prestatie! :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan