Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Verdedigend prima de eerste helft, aanvallend moet er meer uit de 1 tegen 1 situaties worden gehaald door Bars en Babadi. Beste spelers van het veld voor mij Van de Blaak en Van den Heuvel, minste Houben.
 
Verdedigend prima de eerste helft, aanvallend moet er meer uit de 1 tegen 1 situaties worden gehaald door Bars en Babadi. Beste spelers van het veld voor mij Van de Blaak en Van den Heuvel, minste Houben.
Jij volgt het echt goed dat jij gewoon weet wie wie is. Nice.
 
Achterin is het wel duidelijk wie wie is neem ik aan?
Nope, dan zou ik echt wekelijk moeten gaan kijken en de namen moeten onthouden. Kijk vooral ter ontspanning, dus dat gaat m niet worden.
Middenveld is Geerts (6), Van den Heuvel (8, de aanvoerder), Babadi (10), Bars (11), Uneken (9), Houben (7).
Zal t lijstje erbij houden in de 1e helft ;)
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Geen Van Duiven bij PSV O18, dus of geblesseerd of bij het eerste (neem aan het eerste anders hadden we er wel iets over gehoord). Wel een hele sterke opstelling:

Smolenaars
Rovers - Van de Blaak - Dagasan - Tytens
Geerts - Babadi - Van den Heuvel
Houben - Uneken - Bars
Bij Soccerstand staan ook altijd de geblesseerden bij Jong PSV. Daar stond alleen Fofana bij. (Ja die leeft ook nog)
 
Ajax komt er soms gevaarlijk uit omdat PSV zich soms het kaas van het brood laat eten. Ik zou als speler wel helemaal gek worden van dat micro-management van de coach.
 
Arthur Piedfort erin voor Emmanuel van de Blaak, Julian Kwaaitaal erin voor Iggy Houben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan