Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9


Je kan ze niet allemaal winnen zeggen we dan maar. Later we het erop houden dat er twijfelachtig verdedigd werd af en toe :ROFL: We staan nog wel tweede achter Feyenoord die een beter doelsaldo hebben. PSV O18 heeft wel haar eerste wedstrijd van de najaarscompetitie gewonnen met 1-3 van AZ, doelpunten van Priske (2x) en Land.
Der Jaufe die commentator kan er ook wat van. Van Duiven is er als de kippen bij 😅
 
Mooi weer al die filmpjes, lijkt toch erg veel interessant talent rond te lopen in onze jeugd, vind dat eigenlijk het meest positieve van de afgelopen jaren bij onze club…dat is ook onze enige redding denk ik, maar het stemt me hoopvol…
 

Mooie overwinning op onze Amsterdamse vrienden! 15-jarige spits Sami Bouhoudane mocht overigens al twee keer invallen voor onze onder-18, gaat razendsnel voor hem, hopelijk een supertalent dat eindelijk eens door gaat breken in het 1e.
 

Mooie overwinning op onze Amsterdamse vrienden! 15-jarige spits Sami Bouhoudane mocht overigens al twee keer invallen voor onze onder-18, gaat razendsnel voor hem, hopelijk een supertalent dat eindelijk eens door gaat breken in het 1e.
Veel spitsen de laatste tijd, ook zeker omdat broertje Van Duiven ook al opviel laatst.

Maar misschien vallen spitsen / aanvallers sowieso sneller op als je zo vluchtig kijkt als ik doe.
 
Veel spitsen de laatste tijd, ook zeker omdat broertje Van Duiven ook al opviel laatst.

Maar misschien vallen spitsen / aanvallers sowieso sneller op als je zo vluchtig kijkt als ik doe.

Robin heeft ook zeker een goed seizoen, ook 21 keer gescoord in 21 wedstrijden voor de onder-17. Als je deze spitsen vergelijkt met een minder talentvolle spits zoals Jesper Uneken dan zie je ook echt wel verschil in statistieken qua doelpunten. En dan hebben we ook nog Gennaro van der Sluis bij de onder-15 rondlopen die aan de lopende band scoort, we moeten over een paar jaar toch maar van 4-3-3 afstappen willen we ze allemaal laten spelen :S:
 

Mooie overwinning op onze Amsterdamse vrienden! 15-jarige spits Sami Bouhoudane mocht overigens al twee keer invallen voor onze onder-18, gaat razendsnel voor hem, hopelijk een supertalent dat eindelijk eens door gaat breken in het 1e.
Ga toch een eind weg, hoe kan de situatie rond 2:30 geen pingel zijn dan :ROFL: :ROFL:
 

Hoogtepuntje van onze Israelische spelmaker met een cameo van de zoon van Lange Jan. Ook O17 heeft gewonnen met 1-3 van Feyenoord O17, doelpunten van Robin van Duiven (2x) en Sven van der Plas. Beide teams gaan aan kop in de competitie.
 
PSV O17 heeft zojuist met 4-1 van AZ O17 gewonnen en is nu helemaal alleen koploper in de Eredivisie O17. Grote man was wederom Robin van Duiven, scoorde een hattrick en gaf de assist voor de andere goal die gescoord werd door Fabio Kluit.
Over een paar jaar spelen we 442 met de beide Van Duivens naast elkaar in de spits
 
  • Forza PSV
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan