Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

En na een pingel wordt het weer spannend, 3-2 met nog een klein kwartier officiële speeltijd.
 
Is er nooit bij jeugdwedstrijden, en gelukkig maar
Haha, weet ik. Was een grapje, maar niet zo goed gelukt.
Je kijkt de wedstrijd, wat dat betreft zou in het kader van de arbeidstekorten het een idee zijn om alle tv-commentatoren om te scholen naar iets wat wel nuttig is.
Tja, breek me de bek niet open. Nederlandse overheid voert al jaren beleid om buitenlandse bedrijven naar Nederland te halen en er worden daarvoor forse investeringen gedaan. Bedrijven betalen geen of amper belasting. En dat was allemaal onder het mom van werkgelegenheid. Als het kabinet slim is gooien ze de belastingen voor buitenlandse bedrijven enorm omhoog. Of die bedrijven vinden het prima waardoor schatkist gevuld wordt en Nederlanders daadwerkelijk wijzer worden door hun aanwezig. Of ze houden het voor gezien en vertrekken waardoor heel veel Nederlandse werknemers vrijgespeeld worden voor vacatures.
 
Verdediging O19 vertoont veel gelijkenissen met het eerste. Wel fijn die consistentie in de opleiding
 
Heb tot zo ver geen uitblinker gezien. Ken deze lichting niet zo goed

Bas wie moeten we in de gaten houden?

Ik vind Jansen en vd Heuvel wel goed, verder niet zo'n hele bijzondere lichting volgens mij. Ook omdat de echte sterren al voor jong spelen (Van Duiven, Babadi, Van de Blaak).
 
Geen Van Duiven bij PSV O18, dus of geblesseerd of bij het eerste (neem aan het eerste anders hadden we er wel iets over gehoord). Wel een hele sterke opstelling:

Smolenaars
Rovers - Van de Blaak - Dagasan - Tytens
Geerts - Babadi - Van den Heuvel
Houben - Uneken - Bars
 
Terug
Bovenaan Onderaan