Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Emmen tegen Ajax lijkt wel zo’n zomerse oefenwedstrijd bij de amateurs. Wat een krachtsverschil.
 
Wat scoort Ajax makkelijk zeg. Zoveel spelers die kunnen scoren. Het manco van PSV.
 
En scorend vermogen op het middenveld. Voorin is het redelijk in evenwicht met ons, maar zet het middenveld maar eens tegenover elkaar (Klaasen vs Rosario)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En scorend vermogen op het middenveld. Voorin is het redelijk in evenwicht met ons, maar zet het middenveld maar eens tegenover elkaar (Klaasen vs Rosario)
En in het toch simpel spelen. Wij spelen zo moeilijk dat de spelers voorin of adem te kort komen of de scherpte.
En het op hun middenveld veel minder weggeven dan bij ons waardoor ze ook moeilijk goals tegen krijgen. Maar goed bij ons weet de linksback eigenlijk ook niet wat verdedigen is...
 
Ik denk eerder dat corona hierin een oorzaak kan zijn dan het spel wat van deze spelers word gevraagd.
Combinatie van factoren. Nieuwe trainer, nieuwe speelstijl, veel nieuwe spelers, Corona. Vooralsnog zit het ook niet echt mee. Dat roep je deels over jezelf af, deels is het ook gewoon geluk of pech. Ik ben vooral erg benieuwd hoe deze ploeg gaat voetballen als iedereen fit is en ze een tijdje samenspelen.
 
Bij ADO ook al een minuut stilte voor Maradona. Ik vind het maar onzin.
Waarom? Zo gaat het altijd als de grootheden in voetbal overlijden. Toen Cruijff overleed, hielden ook alle clubs in het buitenland een minuut stilte of klapten ze een minuut lang. Ik weet niet waarom dat onzin zou zijn, een voetbalclub die minuut stilte houdt voor een overleden voetballegende...
 
Waarom? Zo gaat het altijd als de grootheden in voetbal overlijden. Toen Cruijff overleed, hielden ook alle clubs in het buitenland een minuut stilte of klapten ze een minuut lang. Ik weet niet waarom dat onzin zou zijn, een voetbalclub die minuut stilte houdt voor een overleden voetballegende...
Tja, lastig te controleren, maar ergens geloof ik niet dat in clubs in bv Polen, China, USA, Venezuela, Marokko e.d. 1 minuut stilte hebben gehouden voor Cruijff.
 
Waarom? Zo gaat het altijd als de grootheden in voetbal overlijden. Toen Cruijff overleed, hielden ook alle clubs in het buitenland een minuut stilte of klapten ze een minuut lang. Ik weet niet waarom dat onzin zou zijn, een voetbalclub die minuut stilte houdt voor een overleden voetballegende...
Hmmm ja. Wie is een legende en wie niet? Maradona wel. Tuurlijk. Maar doen we dat dan ook voor Platini? Zidane, Messi, Ronaldo? Je kunt op een gegeven moment bezig blijven.
 
Hmmm ja. Wie is een legende en wie niet? Maradona wel. Tuurlijk. Maar doen we dat dan ook voor Platini? Zidane, Messi, Ronaldo? Je kunt op een gegeven moment bezig blijven.
Volgens mij zal men dat gewoon doen hoor. Al die spelers die jij noemt en zeker Ronaldo en Messi hebben voetbal op grote mate beïnvloed en hebben alles gewonnen wat er te winnen viel. Het valt voor de rest wel mee hoor, dat bezig blijven tenzij je al die genoemde personen al ten dode hebt geschreven :maniac:
 
Ik denk eerder dat corona hierin een oorzaak kan zijn dan het spel wat van deze spelers word gevraagd.
O zeker. Ik ben normaal gesproken niet van de excuses maar corona heeft daar zichtbaar ingehakt. Het haalt je hele voorbereiding overhoop, want vooraf was wel duidelijk dat een nieuwe staf plus selectie niet na 5 oefenpotjes al een competitieklaar team hadden staan. Normaal gesproken gebruik je de start van de competitie daarvoor. Alleen dat al kost je tijd..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan