Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je hebt zo’n charmante manier van posten.
Dan begrijp je het blijkbaar niet. ;)

Maarreh, mooi man.. al die commotie om een voetballer. Of je het nou de allerbeste vindt, een der groten of een enorme cokekikker, je zult allemaal een beetje gelijk hebben. Ik zie ook het probleem niet als clubs en voetbalorganisaties besluiten aandacht te besteden aan zijn overlijden. Ik denk dat Maradona een van de grote jeugdhelden van een generatie was. Misschien ook wel een van de eerste jongetjes uit Zuid-Amerika die liet zien dat je de wereld kon veroveren met een bal. Prachtig toch? Het geeft al die arme ventjes daar ook gewoon een droom. De droom ooit Maradona te kunnen zijn. Al was het maar met 2 zelfgemaakte goaltjes in een sloppenwijk. Ik was vroeger overigens altijd Vanenburg op het schoolplein. Tot ik de baard in de keel kreeg.
 
Dan begrijp je het blijkbaar niet. ;)

Maarreh, mooi man.. al die commotie om een voetballer. Of je het nou de allerbeste vindt, een der groten of een enorme cokekikker, je zult allemaal een beetje gelijk hebben. Ik zie ook het probleem niet als clubs en voetbalorganisaties besluiten aandacht te besteden aan zijn overlijden. Ik denk dat Maradona een van de grote jeugdhelden van een generatie was. Misschien ook wel een van de eerste jongetjes uit Zuid-Amerika die liet zien dat je de wereld kon veroveren met een bal. Prachtig toch? Het geeft al die arme ventjes daar ook gewoon een droom. De droom ooit Maradona te kunnen zijn. Al was het maar met 2 zelfgemaakte goaltjes in een sloppenwijk. Ik was vroeger overigens altijd Vanenburg op het schoolplein. Tot ik de baard in de keel kreeg.
O. Het is ook geen probleem. Het verbaast me gewoon. Maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb niet zo veel met massahysterie en heldenverering. Mijn leven is niet veranderd door het leven en de dood van Maradona of welke bekende dan ook. Ik heb ook niet gehuild bij het overlijden van Freddie Mercury of Kurt Cobain om maar wat te noemen.
 
Wat scoort Ajax makkelijk zeg. Zoveel spelers die kunnen scoren. Het manco van PSV.
Met een volledige selectie valt dat wel mee denk ik. Zelfs Max en Dumfries kunnen scoren.(meestal assists) Gakpo,Zahavi, Malen, Gotze, Ihattaren, Madueke, Van Ginkel en ook Thomas wel. Die kunnen allemaal scoren. Maar spelers als Sangare, Rosario, Hendrix, Mauro jr. Die scoren inderdaad amper.Daar moet je er niet teveel van in je team hebben. Dat heb je soms helaas wel gehad door omstandigheden.
 
O. Het is ook geen probleem. Het verbaast me gewoon. Maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb niet zo veel met massahysterie en heldenverering. Mijn leven is niet veranderd door het leven en de dood van Maradona of welke bekende dan ook. Ik heb ook niet gehuild bij het overlijden van Freddie Mercury of Kurt Cobain om maar wat te noemen.
Ik snap dat ook nooit zo. Geniet gewoon van de beelden toen ze er nog wel waren.
 
O. Het is ook geen probleem. Het verbaast me gewoon. Maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb niet zo veel met massahysterie en heldenverering. Mijn leven is niet veranderd door het leven en de dood van Maradona of welke bekende dan ook. Ik heb ook niet gehuild bij het overlijden van Freddie Mercury of Kurt Cobain om maar wat te noemen.
Ik vind het logisch als er een connectie is. Dat PSV met rouwbanden speelt na het overlijden van Harry van Raaij is voor mij logisch, na het overlijden van Maradona niet. Het heeft namelijk ook iets van een onterechte toe-eigening.
 
O. Het is ook geen probleem. Het verbaast me gewoon. Maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb niet zo veel met massahysterie en heldenverering. Mijn leven is niet veranderd door het leven en de dood van Maradona of welke bekende dan ook. Ik heb ook niet gehuild bij het overlijden van Freddie Mercury of Kurt Cobain om maar wat te noemen.
Het leven gaat gewoon door. Je kunt niet om iedereen huilen. Maar ik kan wel geraakt zijn door het overlijden een ‘held’ die een rol in mijn leven (vaak mijn jeugd) heeft gespeeld.
 
Ik vind het logisch als er een connectie is. Dat PSV met rouwbanden speelt na het overlijden van Harry van Raaij is voor mij logisch, na het overlijden van Maradona niet. Het heeft namelijk ook iets van een onterechte toe-eigening.
Meeliften op de golf van emotie teneinde de club goed voor de dag te laten komen.
 
Ik erger me kapot aan je respectloze mening. Iemand die zo veel betekent heeft voor het voetbal hoort op een respectvolle manier geeerd te worden.
Ik denk dat je je punt gemaakt hebt. Inhoudelijk kun je het ermee eens zijn of niet. Door een hardere toon win je de discussie niet. Sterker nog, die hoeft ook niet gewonnen te worden. Je kunt het ook heel respectvol oneens met elkaar zijn. Vraag maar aan mijn vrouw. 😉
 
Dan vul je het in voor een ander.
Klopt, maar ik zie geen meerwaarde voor PSV om een minuut stil te zijn voor Maradonna, ja hij heeft hier een keer als publiciteitsstunt van een sponsor op de tribune gezeten, maar volgens mij heeft de beste man nooit als speler op ons veld gestaan, niets voor PSV betekend, niets voor het Nederlands voetbal betekend.
Ja het was zeker een grote speler, en de rouw in Argentinië en Napoli kan ik wel begrijpen, dat wil ik absoluut niet bagatelliseren.
 
Elia wilde terug bij Feyenoord, maar Feyenoord had hem niet nodig.. Dan maar naar Utrecht.. En nu hij tegen Feyenoord moet zit ie op de bank, hahaha
 
Ik erger me kapot aan je respectloze mening. Iemand die zo veel betekent heeft voor het voetbal hoort op een respectvolle manier geeerd te worden.
Man stel je toch niet zo aan. Iedereen heeft hier zijn eigen mening over. :rolleyes:
Voor de een is het een held. Voor de ander wellicht een lul met vingers.
 
Ik denk dat je je punt gemaakt hebt. Inhoudelijk kun je het ermee eens zijn of niet. Door een hardere toon win je de discussie niet. Sterker nog, die hoeft ook niet gewonnen te worden. Je kunt het ook heel respectvol oneens met elkaar zijn.

Gewoon, zodat het er nog eens staat en hopelijk binnenkomt.
 
Ik vind het bewonderingswaardig hoe jullie nog proberen hem forumethiek bij te brengen, aangezien de vorige 5 pogingen waren mislukt.
Respect!
#GeefNooitOp
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan