Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind Max verdedigend niet matig hoor. Ruimte voor verbetering? Jazeker. Maar ik vind hem niet onderdoen voor een Tagliafico en Dumfries zeker niet voor een Mazraoui. Je vergelijking tussen Teze en Schuurs met ervaring naast hem snap ik. De LCV is achterin de enige positie waar PSV zwakker is dan Ajax.
Ik vind Taglliafico verdedigend echt een klasse beter. Ik zou willen dat Max dezelfde drive en agressiviteit in zijn spel had in verdedigend opzicht. Max is weer aanvallend beter.
 

Laat ik het anders zeggen. Ik ben realistisch, en als we tweede worden, dan accepteer ik dat. Dan maar via de voorronde's van de CL, de groepsfase in. En als we de KNVB Beker winnen, dan is dat mooi meegenomen. Het wordt voor mij gevoel gewoon te moeilijk om kampioen te worden tegen dit Ajax. Ajax scoort veel te makkelijk en laten simpelweg heel weinig punten liggen. Ja ze verloren in Groningen, maar winnen wel in Utrecht waar ze jarenlang niet konden winnen en ook nog is vrij gemakkelijk, waar wij ondertussen het lastig hebben in uitwedstrijden. Gelijkspel bij Heracles en verloren van Vitesse. We hebben voor Eredivisiebegrippen een goed elftal, klopt. Beter dan die van Feyenooit en AZ en ik denk dat we niet onder doen van Ajax. Maar wij winnen vaak onze wedstrijden erg moeizaam. Tegen Fortuna en Emmen bijvoorbeeld mocht je echt niet klagen.

Ik wacht het wel af hoe we ervoor staan in de winterstop.
 
Laat ik het anders zeggen. Ik ben realistisch, en als we tweede worden, dan accepteer ik dat. Dan maar via de voorronde's van de CL, de groepsfase in. En als we de KNVB Beker winnen, dan is dat mooi meegenomen. Het wordt voor mij gevoel gewoon te moeilijk om kampioen te worden tegen dit Ajax. Ajax scoort veel te makkelijk en laten simpelweg heel weinig punten liggen. Ja ze verloren in Groningen, maar winnen wel in Utrecht waar ze jarenlang niet konden winnen en ook nog is vrij gemakkelijk, waar wij ondertussen het lastig hebben in uitwedstrijden. Gelijkspel bij Heracles en verloren van Vitesse. We hebben voor Eredivisiebegrippen een goed elftal, klopt. Beter dan die van Feyenooit en AZ en ik denk dat we niet onder doen van Ajax. Maar wij winnen vaak onze wedstrijden erg moeizaam. Tegen Fortuna en Emmen bijvoorbeeld mocht je echt niet klagen.

Ik wacht het wel af hoe we ervoor staan in de winterstop.
Ik ben het er gedeeltelijk mee eens, we hebben nog geen 2 wedstrijden in dezelfde formatie kunnen spelen, nogal wat sores gehad de afgelopen maanden. Het een en ander valt dus wel te verklaren. Ik kan misschien wel vanaf vandaag(zonder Corona gevallen ed) een serieus oordeel geven of we wel of niet mee gaan doen om het kampioenschap.
 
Laat ik het anders zeggen. Ik ben realistisch, en als we tweede worden, dan accepteer ik dat. Dan maar via de voorronde's van de CL, de groepsfase in. En als we de KNVB Beker winnen, dan is dat mooi meegenomen. Het wordt voor mij gevoel gewoon te moeilijk om kampioen te worden tegen dit Ajax. Ajax scoort veel te makkelijk en laten simpelweg heel weinig punten liggen. Ja ze verloren in Groningen, maar winnen wel in Utrecht waar ze jarenlang niet konden winnen en ook nog is vrij gemakkelijk, waar wij ondertussen het lastig hebben in uitwedstrijden. Gelijkspel bij Heracles en verloren van Vitesse. We hebben voor Eredivisiebegrippen een goed elftal, klopt. Beter dan die van Feyenooit en AZ en ik denk dat we niet onder doen van Ajax. Maar wij winnen vaak onze wedstrijden erg moeizaam. Tegen Fortuna en Emmen bijvoorbeeld mocht je echt niet klagen.

Ik wacht het wel af hoe we ervoor staan in de winterstop.
Ajax wint nu wel van Utrecht omdat het enige verschil is dat je het plaatsnaambord "Utrecht" passeert. Zonder publiek is er nauwelijks verschil tussen een uit- en een thuiswedstrijd. Wat maakt sommige ploegen bang voor de Kuip? Niet het veld of de kleedkamers...

Neemt niet weg dat het bij ajax beter loopt dan bij ons.
 
Laat ik het anders zeggen. Ik ben realistisch, en als we tweede worden, dan accepteer ik dat. Dan maar via de voorronde's van de CL, de groepsfase in. En als we de KNVB Beker winnen, dan is dat mooi meegenomen. Het wordt voor mij gevoel gewoon te moeilijk om kampioen te worden tegen dit Ajax. Ajax scoort veel te makkelijk en laten simpelweg heel weinig punten liggen. Ja ze verloren in Groningen, maar winnen wel in Utrecht waar ze jarenlang niet konden winnen en ook nog is vrij gemakkelijk, waar wij ondertussen het lastig hebben in uitwedstrijden. Gelijkspel bij Heracles en verloren van Vitesse. We hebben voor Eredivisiebegrippen een goed elftal, klopt. Beter dan die van Feyenooit en AZ en ik denk dat we niet onder doen van Ajax. Maar wij winnen vaak onze wedstrijden erg moeizaam. Tegen Fortuna en Emmen bijvoorbeeld mocht je echt niet klagen.

Ik wacht het wel af hoe we ervoor staan in de winterstop.
Tot nu zie ik nog niet wat wij ,op geld na, in de CL te zoeken hebben.
 
Ik vind Max verdedigend niet matig hoor. Ruimte voor verbetering? Jazeker. Maar ik vind hem niet onderdoen voor een Tagliafico en Dumfries zeker niet voor een Mazraoui. Je vergelijking tussen Teze en Schuurs met ervaring naast hem snap ik. De LCV is achterin de enige positie waar PSV zwakker is dan Ajax.
Inderdaad. Max komt inderdaad verdigend (veel) tekort als hij met Duitsland tegen Spanje speelt, maar in de eredivisie is het gewoon een prima verdediger. Het probleem achterin is Boscagli, die komt ook in de eredivisie veel tekort. Hopelijk gaat dat vanmiddag niet tot puntverleis leiden.
 
Laat ik het anders zeggen. Ik ben realistisch, en als we tweede worden, dan accepteer ik dat. Dan maar via de voorronde's van de CL, de groepsfase in. En als we de KNVB Beker winnen, dan is dat mooi meegenomen. Het wordt voor mij gevoel gewoon te moeilijk om kampioen te worden tegen dit Ajax. Ajax scoort veel te makkelijk en laten simpelweg heel weinig punten liggen. Ja ze verloren in Groningen, maar winnen wel in Utrecht waar ze jarenlang niet konden winnen en ook nog is vrij gemakkelijk, waar wij ondertussen het lastig hebben in uitwedstrijden. Gelijkspel bij Heracles en verloren van Vitesse. We hebben voor Eredivisiebegrippen een goed elftal, klopt. Beter dan die van Feyenooit en AZ en ik denk dat we niet onder doen van Ajax. Maar wij winnen vaak onze wedstrijden erg moeizaam. Tegen Fortuna en Emmen bijvoorbeeld mocht je echt niet klagen.

Ik wacht het wel af hoe we ervoor staan in de winterstop.
Ik denk dat we eerder kampioen worden dan dat we de beker winnen. De beker en PSV is niet zo'n heel goede combinatie, dat is ons tot nu toe maar 9 keer gelukt en de laaste keer was in 2012
 
Tot nu zie ik nog niet wat wij ,op geld na, in de CL te zoeken hebben.

Haha, hou toch op man. CL is alles. Grote geld, waarde voor je spelers etc etc. Of genieten mensen iedere jaar van dat klote Europa League op een donderdagavond? Ik niet.

Geld, affiches, aantrekkingskracht, kolkend stadion. Zomaar een paar dingen

Dit dus.

Ik denk dat we eerder kampioen worden dan dat we de beker winnen. De beker en PSV is niet zo'n heel goede combinatie, dat is ons tot nu toe maar 9 keer gelukt en de laaste keer was in 2012

Het is inderdad echt dramatisch hoe wij met de beker omgaan. Ik wil de beker zo graag voor de tiende keer winnen want dat betekent dat we dan de eerste club zijn die in alle 3 de prijzen in dubbele cijfers hebben gewonnen.
 
De beker is bovendien een troostprijs in Nederland. Wel leuk als eens in de zoveel tijd een amateur- of eerste divisie club wat stunt.
 
En met 10 man staan ze weer vrolijk voor. Gratis penalty natuurlijk van Higler nog erbij gekregen. Echt bizar dat zulke penaltys gewoon blijven staan bij dat soort clubs. Bij PSV hadden ze hem allang terug gedraaid.

Status van de Eredivisie ook. Speel je met een man meer als Fortuna zijnde, wordt je alsnog zoek gespeeld. Kut clubs.
 
Dumfries en Max zijn toch ook gewoon goede spelers? Teze vind ik een groot talent dat de kans moet krijgen en Mvogo is een topkeeper.

Boscagli ben ik met je eens, dat kan eigenlijk niet. Redelijk in de opbouw en volgens mij een prima stand-in, maar komt tekort voor de basis.
Jij bent wel snel tevreden. Malen, Ihattaren en Gakpo zijn 'grote talenten'. Teze is zo'n speler die over 3 jaar bij west bromwich albion op de bank zit. Mvogo een topkeeper? Het is een aardige keeper (inclusief bizarre fratsen), maar absoluut geen top.
 
Feyenoord kwam achter en moest daarna met 10 man verder. En toch winnen met 1-3. Het karakter van die kabaouter zie je gewoon terug in de ploeg. Willen ze allemaal aanvallender spelen? Die ouwe heeft daar geen boodschap aan. Hij bekijkt het allemaal realistisch. Het is de NLse competitie en als je je zaakjes achterin goed voor elkaar hebt en je het simpel houdt omdat je materiaal niet goed genoeg is, dan kun je zomaar 2e worden wat geen schande is voor Feyenoord.
 
Feyenoord kwam achter en moest daarna met 10 man verder. En toch winnen met 1-3. Het karakter van die kabaouter zie je gewoon terug in de ploeg. Willen ze allemaal aanvallender spelen? Die ouwe heeft daar geen boodschap aan. Hij bekijkt het allemaal realistisch. Het is de NLse competitie en als je je zaakjes achterin goed voor elkaar hebt en je het simpel houdt omdat je materiaal niet goed genoeg is, dan kun je zomaar 2e worden wat geen schande is voor Feyenoord.
Die kabouter was ook de trainer tegen RKC en Sparta.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan