Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een kans voor RKC. Ongelooflijk dat de bal er niet in gaat. :eek:
Ajax mazzelt op een ongelooflijke manier.
 
5 minuten extra tijd. Kom op RKC alles naar voren.
Tsjonge jonge wat is Ajax kwetsbaar vandaag.
 
Onana is weer aan het tijdrekken, maar de scheidsrechter geeft gelijk aan dat er nog een extra minuut bij komt.
 
Als KNVB zijnde krab je jezelf vandaag toch flink achter de oren. Zie je dat Ajax het lastig heeft, dan grijp je toch in met een rode kaart of door een penalty te geven? Maar het was allemaal te stroperig, te lask. Niemand leek echt de kar te willen trekken. Komen ze gelukkig vroeg voor met 0-1, maar kort daarna alweer 1-1. Dan ga je als scheids en VAR gewoon een ontzettend lastige wedstrijd tegemoed. Normaal gesproken geef je Ajax één à twee penalties zodat er nog aan het doelsaldo gewerkt kan worden, maar de KNVB was vandaag wel erg arrogant tegen het nietsnuttige RKC. Dan komt die 1-2, maar niks lijkt nog zeker. De vierde official begint al te zweten: Moet ik nu voor veel of weinig extra tijd kiezen? Een 1-3 zou ideaal zijn voor het doelsaldo, anderzijds moet je ook de 3 punten koesteren. Blijkbaar verwacht de KNVB geen monsteruitslag van PSV, die nu 4 doelpunten verwijderd zijn van de koppositie. Ik vind het nogmaals van arrogantie en opportunisme getuigen om uit te gaan van een minimale overwinning van PSV. Hopelijk straft onze mooie club die houding vanavond falikant af en grijpen ze die koppositie. Lekker in de nek hijgen van de KNVB.

P.S. Ik heb geen seconde van RKC - KNVB gezien. Ik wilde gewoon wat satirische nonsense schrijven om tijdelijk afstand te nemen van het studeren ;o
 
Rookverboden in de stadions prima, maar dan zetten de clubs voor de wedstrijd zelf met veel vuurwerk het hele stadion in de rook. :rolleyes: :zien::FP:
 
Ik wil bij deze voorstellen dat elke imbiciel die vuurwerk mee neemt naar voetbal de aangestoken fakkel, vlam voorop, rectaal krijgt ingestoken. Ongeacht clubherkomst.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan