Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij t interview wil Berghuis t niet over instelling hebben, dat vind ie een makkelijk woord. Maar als ik die kop van m zie vraag ik mij af of hij het red om het foutloos op te schrijven.
 
Boadoe heeft rood gepakt bij Willem II - AZ, benieuwd hoeveel wedstrijden hij krijgt...

Hmm zie dat t 2x geel is, dus 1 wedstrijd. Die is er gewoon weer bij tegen PSV
 
Laatst bewerkt:
Maarja, wat is hiervoor gebeurd? Dit is echt pure stemmingsmakerij als je het mij vraagt op basis van een moment van 1 seconde. Met zo'n afbeelding kun je iedereen wel zwart maken.
Twee vingers als n pistool onder iemands nek plaatsen vind ik hoe dan ook vreemd. T zat in de samenvatting bij de NOS, zal eens kijken wat er voor gebeurde.
Hmm nu beschikbare samenvatting bevat alleen de goals.

Vermoed dat het rondom de 28e minuut is gebeurd, Haps gebruikt lomp zijn lijf om zo een speler de dug out in te werken. Daarna komt Fer erbij als een doorgesnoven mafkees, had niks te doen met de situatie.
Herstel, gaat om n moment iets later, 30e minuut. Maar geeft wel aan dat Fer niet echt lekker in zijn vel zat.
 
Laatst bewerkt:
Lekker aan het ballen dat RKC. Zeker niet de mindere van Ajax en gevaarlijker. Zullen uiteindelijk wel verliezen want ze maken de kansen niet af. 0-0.
 
Lekker aan het ballen dat RKC. Zeker niet de mindere van Ajax en gevaarlijker. Zullen uiteindelijk wel verliezen want ze maken de kansen niet af. 0-0.

Zie je bij PSV ook regelmatig. Dat soort clubs kunnen 1 uur de 0 houden en dan is 't op en valt er een goal en kan het zo weer oplopen naar 0-4. Dat verwacht ik eigenlijk wel, maar ik laat me graag verrassen.
 
Zie je bij PSV ook regelmatig. Dat soort clubs kunnen 1 uur de 0 houden en dan is 't op en valt er een goal en kan het zo weer oplopen naar 0-4. Dat verwacht ik eigenlijk wel, maar ik laat me graag verrassen.

Het zal inderdaad wel een 0-4 kunnen worden.

Maar schoten op goal RKC 2 en Ajax 1 is wel opvallend te noemen. :maniac:
Vooralsnog heeft Ajax erg veel moeite met RKC. In de 2e helft maar eens zien hoelang RKC het vol kan houden.
 
Hup Rooms-Katholieken!! Eerste keer in mijn leven dat ik dat kan zeggen.
 
Het zal inderdaad wel een 0-4 kunnen worden.

Maar schoten op goal RKC 2 en Ajax 1 is wel opvallend te noemen. :maniac:
Vooralsnog heeft Ajax erg veel moeite met RKC. In de 2e helft maar eens zien hoelang RKC het vol kan houden.
Daar gaan ze al.
 
RKC scoort 1-1. :CHEER::lmao:

63' :BALL: Bakari

Scheidsrechter fluit maar voor het einde van de wedstrijd. :cool:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan