Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je studeert geen Nederlands zo te zien? De tering.

Ook welkom op ons forum. Ik zal me wel even kort voorstellen: Mijn naam is Kevin, kom uit Brabant. Nadat ik mijn vwo heb afgerond ben ik Plantenwetenschappen gaan studeren. Op dit moment zit ik in mijn tweede jaar. Wiskunde en scheikunde zijn mijn sterkste vakken; Nederlands ging me altijd wat minder af. Maar gelukkig gebruiken ze in de wetenschap Engels. Verder heb ik sinds '14-'15 een seizoenskaart voor PSV en heb ik een schijthekel aan die stomme klub :D.
 
Ook welkom op ons forum. Ik zal me wel even kort voorstellen: Mijn naam is Kevin, kom uit Brabant. Nadat ik mijn vwo heb afgerond ben ik Plantenwetenschappen gaan studeren. Op dit moment zit ik in mijn tweede jaar. Wiskunde en scheikunde zijn mijn sterkste vakken; Nederlands ging me altijd wat minder af. Maar gelukkig gebruiken ze in de wetenschap Engels. Verder heb ik sinds '14-'15 een seizoenskaart voor PSV en heb ik een schijthekel aan die stomme klub :D.

Nu ben ik ook wel enigszins nieuwsgierig naar die plantenwetenschappen (ik las eerst planeten). Wat houd dat in? Ben je dan bezig met gewassen ontwikkeling?
 
Kortsluiting in het hoofd van Sparta keeper Coremans tegen Groningen.
Hij wordt vastgehouden en geeft een kopstoot. :maniac:
Rode kaart en Penalty tegen.
 
Raar dat volgens heel Nederland de twee rode kaarten van PSV ontzettend terecht waren, en dat vandaag vrijwel niemand het heeft over een identieke overtreding van Leroy Fer in wedstrijd Feyenoord Heracles......
 
Vitesse al na 6 minuten met 0-2 achter tegen ADO Den Haag. :D
En bij rust is het nog steeds 0-2.
 
Laatst bewerkt:
Mauro doet toch weer lekker mee bij Heracles, heeft er ook weer eentje in liggen vanvond.

Mauro neemt het Lammers-traject. Volgend jaar gewoon bij de selectie halen in de voorbereiding en eens kijken. Is nog jong, kan zomaar wat worden. Als hij echt de pannen van het dak speelt voor de winterstop misschien zelfs terughalen in de winterstop, als dat contractueel mogelijk is. Er zijn overigens wel meer spelers die de tussenstap van een Eredivisie middenmotor nodig hebben voordat ze de stap KKD naar top van de Eredivisie kunnen maken.
 
Mauro neemt het Lammers-traject. Volgend jaar gewoon bij de selectie halen in de voorbereiding en eens kijken. Is nog jong, kan zomaar wat worden. Als hij echt de pannen van het dak speelt voor de winterstop misschien zelfs terughalen in de winterstop, als dat contractueel mogelijk is. Er zijn overigens wel meer spelers die de tussenstap van een Eredivisie middenmotor nodig hebben voordat ze de stap KKD naar top van de Eredivisie kunnen maken.
In deze selectie heeft het weinig zin hem terug te halen. Buitenspelers zat.
 
Ik vrees dat Feyenoord vanmiddag een flinke pakslaag gaan krijgen in De Arena en dat Jaap Stam zijn ontslag gaat indienen of dat hij ontslagen wordt....ik demk aan een eindstand van 4-1
 
Ik vrees dat Feyenoord vanmiddag een flinke pakslaag gaan krijgen in De Arena en dat Jaap Stam zijn ontslag gaat indienen of dat hij ontslagen wordt....ik demk aan een eindstand van 4-1
Jaap gaat niet ontslagen worden, al wordt t 7-0. Overigens verwacht ik puntverlies voor de Amsterdammers. Wie Feyenoord aanstelt maakt geen klap uit, de selectie is 3 jaar op rij kwalitatief minder geworden. Dan kan je ook geen wonderen verwachten van een nieuwe trainer. De 'aanwinsten' Ie en Narsingh zijn lachwekkend voor een club die mee wil doen om het kampioenschap.
Hooguit dat Stam er de brui aan geeft, en die kans is wel aanwezig ja.
 
Ik vrees dat Feyenoord vanmiddag een flinke pakslaag gaan krijgen in De Arena en dat Jaap Stam zijn ontslag gaat indienen of dat hij ontslagen wordt....ik demk aan een eindstand van 4-1

dat vind ik nog een positieve gedachte. Ik gok op een 6-0.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan