Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kamikazetackle van Berghuis hoorde ik? Donkerrood? Ik zie dat die gewoon nog op het veld staat. Typisch toch. Weer zo scheidsrechter die veilig thuis wilt komen. Ik hoor ook dat Makkelie blijkbaar bang is om in te grijpen, want hij zit achter het schermpje en komend weekend fluit die Twente - Feyenooit. Wat een aanfluiting weer.

AZ trouwens heer en meester. Feyenooit bewijst nogmaals dat het kampioenschap in 2017, een incident was.
 
Maar straks wordt r wel met n lading gemeenschapsgeld een nieuw stadion gebouws voor die gasten.

Verwacht nog n frustratierood bij Feyenoord
 
Ik geniet van bijna elke balbehandeling van Stengs....niet alleen vanavond tegen Feyenoord, maar ook in heel wat wedstrijden in het afgelopen seizoen en de overige wedstrijden van dit seizoen, zowel in de eredivisie als Europees. Stengs is sierlijk, heeft veel techniek, heeft een uitstekende pass, is creatief, heeft ontzettend veel inzicht en is rond de 16-meter van de tegenstander gevaarlijk.....ik zei het al vorig seizoen, ook in de afgelopen zomertransfer, en nu zeg ik het nogmaals: PSV / JDJ moet nu al gesprekken voeren met zijn vertegenwoordiger en Stengs zover krijgen, dat hij volgend jaar zomer naar PSV komt voor 15-20 miljoen euro, van het geld dat Bergwijn ( 35-40 miljoen euro) ons oplevert in de zomer....
 
Botteghin, hahahaha. Mooi man. Koop je een Argentijn van 7 miljoen, blijf je gewoon lekker doorgaan met Botteghin en Ie, Iel, Iewl, of hoe die ook heet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan