Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
5 minuten extra tijd. En na de 5 minuten kreeg Feyenoord nog een vrije trap. Scheidsrechter Higler floot te laat af. :rolleyes:

In het AD was vorig seizoen geloof ik een reactie van een lezer in de krant, dat de tegenstander van Feyenoord buiten tijd had gescoord, en dat de scheidsrechter eerder had moet affluiten. En die was toen er bepaald niet blij mee. Nu is het dus andersom.

Ik vind het allemaal onzin. De wedstrijd is afgelopen als de scheidsrechter affluit. Je moet dus geconcentreerd tot het eind. Emmen deed dat in dit geval niet. Eigen schuld.
 
Joehoe, ben ik de enige om Ajax naar een nederlaag te schreeuwen?
 
30 minuten en Fortuna heeft nog niet geincasseerd. 1/3 op weg naar de eenzame koppositie ;) Die goal zal wel snel vallen echter.
 
Fortuna verpestte nog een enorme kans, schot voorlangs. Ajax is echter wel beter en krijgt zelf ook behoorlijk wat kansen, waar Fortuna twee keer gevaarlijk werd uit de counter. Als de 1-0 valt stort Fortuna in elkaar en is het klaar. Vooralsnog verwacht ik er weinig van. Voor wat het waard is: HT: 0-0
 
Zo, dit zag ik ook niet aankomen. Fortuna de gevaarlijkste kansen.

Waarom wordt overigens dat penalty voor Fortuna/rood voor Ajax- moment niet herhaald?
 
Zo, dit zag ik ook niet aankomen. Fortuna de gevaarlijkste kansen.

Waarom wordt overigens dat penalty voor Fortuna/rood voor Ajax- moment niet herhaald?
Omdat de var er ondanks technische problemen nog steeds bij is.
 
Fox maakt er wel een potje van.... :) Krijg je testbeeld met tekst Ehv Stadion bij het hervatten van de 2de helft van Ajax :) Nou is dat testbeeld ook mooier dan Ajax... dat dan weer wel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan