Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Daarom blijf ik er bij dat ajaks helaas kampioen gaat worden nog steeds, ze hebben gewoon veel scorend vermogen, ook met potjes waar ze op 60% spelen gaat het te easy.
 
5-0 tegen de nummer 17. Wij speelde slecht tegen de nummer 1 en wonnen met 5-0 ?

Zucht, ik praat in het algemeen, waar wij knokken voor sommige goals gaat het bij hun veel makkelijker. Ook wanneer ze amper hun best doen lukt het te goed. Wij gaan ons zelf in de problemen brengen en punten morsen vroeg of laat,
 
Zucht, ik praat in het algemeen, waar wij knokken voor sommige goals gaat het bij hun veel makkelijker. Ook wanneer ze amper hun best doen lukt het te goed. Wij gaan ons zelf in de problemen brengen en punten morsen vroeg of laat,

PSV schiet minder ballen op goal. Gewoon vaker op goal schieten. :rolleyes:
 
Zucht, ik praat in het algemeen, waar wij knokken voor sommige goals gaat het bij hun veel makkelijker. Ook wanneer ze amper hun best doen lukt het te goed. Wij gaan ons zelf in de problemen brengen en punten morsen vroeg of laat,

Het is net Manchester City tegen Liverpool. Beiden zijn duidelijk de twee beste teams uit de competitie, maar waar Liverpool toch vaak ploetert en soms een tandje bij moet schakelen, walst City doorgaans over de tegenstanders heen (wat niet altijd betekent dat je wint, zie de wedstrijden tegen Norwich en Spurs) en hebben ze, ondanks dat ze momenteel vijf punten achterstaan op Liverpool een veel hoger doelsaldo. Net als Liverpool stonden wij vorig jaar een tijd lang bovenaan, maar lieten we het uiteindelijk liggen door een reeks knullige gelijke spelen, inclusief mager optreden. De ploeterende topploeg tegen de makkelijk scorende topploeg.
 
Als we daar geen rood meer voor geven kun je deze kaart én de VAR afschaffen. Wat een belachelijke beslissing op een belachelijke overtreding van Berghuis. Ongelooflijk.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan