Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet om mijzelf tot voetbalorakel uit te roepen (ben ik zeker niet) maar dit scenario heb ik na de 1e speelweek al geopperd. Weet ook nog niet of ik dit een positieve ontwikkeling vind. Te weinig weerstand in de competitie zorgt er ook voor dat je nog minder beslagen ten ijs kom in de CL / EL

Sinds het vertrek van Elia, Kuyt en El Hamadi is het een in elkaar gestort kaartenhuis. Dat zag iedereen wel aankomen mag ik hopen. Aankopen als Larsson (waarover ik velen euforisch hoorde praten) zijn lachwekkend en regelrechte kapitaalvernietiging gebleken. Om kampioen te worden heb je een paar leiders nodig die het team door goede en slechte tijden kunnen slepen. Bij Feyenoord hebben de meeste (alle) spelers te weinig kwaliteit om zelfs goed te spelen en tegelijkertijd ook het team bij de hand te nemen.
 
Sinds het vertrek van Elia, Kuyt en El Hamadi is het een in elkaar gestort kaartenhuis. Dat zag iedereen wel aankomen mag ik hopen. Aankopen als Larsson (waarover ik velen euforisch hoorde praten) zijn lachwekkend en regelrechte kapitaalvernietiging gebleken. Om kampioen te worden heb je een paar leiders nodig die het team door goede en slechte tijden kunnen slepen. Bij Feyenoord hebben de meeste (alle) spelers te weinig kwaliteit om zelfs goed te spelen en tegelijkertijd ook het team bij de hand te nemen.
Idd, tel daarbij op dat de CL gelden in middelmaat zijn geïnvesteerd, loopt weinig rond dat veel gaat opleveren.
 
Heracles is wel de verrassing van 2018/2019 aan het worden. Tegen Ado, Ajax, AZ en Heerenveen 10 punten pakken is een knappe prestatie. Die 5-0 tegen Willen II daarentegen... Maar goed, gedeeltelijk derde met 10 punten, samen met Feyenoord. :maniac:
 
Schaam je kapot schalt van de tribunes in Utrecht.

FC Emmen wint met 1-2 van FC Utrecht en gaat naar de 8e plaats. o.O
 
Als je dacht dat de terugspeelbal van Immers dom was.... Kijk dan vanavond naar de samenvatting van PEC VIT
 
Als je dacht dat de terugspeelbal van Immers dom was.... Kijk dan vanavond naar de samenvatting van PEC VIT

:lmao:

Ik hoop dat Mark van Bommel het terugspelen op de keeper totaal gaat verbieden voor de PSV spelers.
Als het niet anders kan schop je de bal maar over de zijlijn.
 
Meer valt er over Scamacca niet te vertellen?

Nee, ik zag een close-up van het gezicht van Mats Seuntjens en hij deed me direct denken aan de blonde variant van een zekere machtswellusteling uit midden vorige eeuw. Dat postte ik hier inclusief foto en heb dat weer (gelukkig, vind ik) gedelete.

Overigens is hij een topic in mijn familie die bijna allemaal redelijk fan zijn van AZ. Ik beweer altijd dat als Mats Seuntjens meedoet AZ niet wint of gewoon liever met 10 man wil spelen. Waarna ik altijd een of andere volzin ontvang waarin de woorden ‘vd Brom’ en ‘prut’ voorkomen.
 
Heracles is wel de verrassing van 2018/2019 aan het worden. Tegen Ado, Ajax, AZ en Heerenveen 10 punten pakken is een knappe prestatie. Die 5-0 tegen Willen II daarentegen... Maar goed, gedeeltelijk derde met 10 punten, samen met Feyenoord. :maniac:
Met twee thuiswedstrijden tegen de graafschap en emmen hierna kan dit zo maar een hele leuke seizoensstart worden.
 
Heracles 3-0 voor tegen de Graafschap, ondertussen is het onbegrijpelijk dat feyenoord daar van verloren heeft. Jurjus zag er bij de 3-0 ook niet goed uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan