Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is mooi maar Ajax gaat vanavond ook veel scoren als ze zo door voetballen

Tsja... Als het 4-0 wordt boeit het me nog niet veel. Groningen is zaad, Ajax is goed en speelt ook nog thuis. Dan verwacht je een makkelijke avond. Zolang ze maar een ruime marge achter PSV blijven qua doelsaldo en veel twijfelmomenten hebben waar Sjaak op kan taaien heb ik een prima avond hoor. :grin:
 
Tsja... Als het 4-0 wordt boeit het me nog niet veel. Groningen is zaad, Ajax is goed en speelt ook nog thuis. Dan verwacht je een makkelijke avond. Zolang ze maar een ruime marge achter PSV blijven qua doelsaldo en veel twijfelmomenten hebben waar Sjaak op kan taaien heb ik een prima avond hoor. :grin:
n domme rode kaart zou ook wel leuk zijn
 
Willem II komt tegen Excelsior terug van een 0-2 achterstand en scoort binnen een paar minuten 2 x. Het is 2-2.
31' 0-1
82' 0-2
86' 1-2
89' 2-2
 
Alleen is hij niet meer van ons.



Jammer dat PSV hem weg heeft moeten doen, en nog vervelender dat ze hem aan AZ hebben verkocht. Zul je zien dat ze die straks voor vele miljoenen gaan verkopen. PSV, de indirecte suikeroom van AZ.
Prima speler maar niet beter dan dat we nu hebben. Zal vast een Huntelaar 2.0 kunnen worden. Toch ben ik blij dat PSV nu hoger inzet.
 
Dat ziet er triest uit voor Boadu. Die ligt er ook maanden uit.

Die Botteghin met ze volle lichaam ook erin. Blijft toch een smerige beperkte verdediger.
 
Maher mag invallen en geeft vrij snel een mooie steekpass, die ballen kan hij kennelijk alleen in het AZ-tricot geven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan