Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gudmondson doet leuk mee bij AZ, wat het voetballend een stuk beter voor elkaar heeft dan feyenoord.
 
Gudmondson doet leuk mee bij AZ, wat het voetballend een stuk beter voor elkaar heeft dan feyenoord.
Ik vrees (voor zover het vrezen is) dat Feyenoord definitief afgehaakt is bij PSV en Ajax en hun kampioenschap incidenteel is geweest. Zeker nu PSV en Ajax de Champions League inkomsten binnen hebben en ver boven de rest van de Eredivisie uitsteken.
 
Ik vrees (voor zover het vrezen is) dat Feyenoord definitief afgehaakt is bij PSV en Ajax en hun kampioenschap incidenteel is geweest. Zeker nu PSV en Ajax de Champions League inkomsten binnen hebben en ver boven de rest van de Eredivisie uitsteken.
Niet om mijzelf tot voetbalorakel uit te roepen (ben ik zeker niet) maar dit scenario heb ik na de 1e speelweek al geopperd. Weet ook nog niet of ik dit een positieve ontwikkeling vind. Te weinig weerstand in de competitie zorgt er ook voor dat je nog minder beslagen ten ijs kom in de CL / EL
 
AZ - Feyenoord 1-1.
PSV en Ajax lopen weer 2 punten verder uit. Volgende week de eerste clash in de strijd om het kampioenschap.
 
Mmm, als je die lijn doortrekt dan kom je uit op 34 punten achterstand aan het eind van de competitie. Best wel bedenkelijk.
Gat nummer 1 nummer 3 laatste 10 seizoenen en tussen haakjes de punten van de kampioen
'17-'18: 12 (83)
'16-'17: 16 (82)
'15-'16: 21 (84)
'14-'15: 26 (88)
'13-'14: 8 (71)
'12-'13: 7 (76)
'11-'12: 7 (76)
'10-'11: 4 (72)
'09-'10: 8 (86)
'08-'09: 12 (80)

Kortom, door de bank genomen kan je stellen: hoe dominanter de kampioen, hoe groter het gat met de nr 3.
Die 34 zie ik niet gebeuren, maar een gat van 20 punten kan zomaar gebeuren
 
Volgens Metalium is het geen Sam Lammers maar eerder het makke Lam Sammers, lees: hij kan er niets van :maniac::grin:
 
Fortuna Sittard staat vlak voor tijd 2-3 voor tegen NAC.
En Heracles op 3-5 tegen Heerenveen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan