Wedstrijdchat Jong PSV

Virtuele play-offs ziet er zo uit:
JL-PO-Na-speelronde-37-500x500.jpg

(Bron: https://www.jupilerleague.nl/alles-jupiler-play-offs/)
NEC zou in dit geval FC Emmen en waarschijnlijk Sparta moeten verslaan. Maar Sparta en Roda JC hebben evenveel punten dus dat kan ook heel goed Roda worden.
Bacchus NEC staat er maar 1x in. 2x promoveren wordt dan lastig?!
 
NEC heeft tot 2 x toe de kans laten liggen tegen Jong Ajax en nu zijn ze voor directe promotie afhankelijk van Fortuna en Jong PSV.

Neem aan dat Jong PSV er nu helemaal voor gaat tegen Fortuna, nu 020 en Reiziger actief heeft gezegd te hopen dat Fortuna promoveert. Echt not done omdat als BVO trainer dat zo openlijk te zeggen ...... Hopelijk verliezen ze nog van MVV zodat ze ook niet de JL schaal winnen. Niks in 020 hopelijk dit jaar, wel wat in 024 en ik hoop ook dat Fortuna promoveert via playoffs.
 
Daarbij, bij een niet nader te noemen club staan er spelers in het jong-team die een vorig seizoen nog regelmatig een basisplaats hadden in het hoofdteam.
Jong Ajax heeft voor 1 speler al meer betaald dan een heel elftal in de middenmoot. Daarnaast lopen er nog veel meer miljoenen rond. Het zou een schande zijn als ze niet kampioen worden.
 
Jong Ajax heeft voor 1 speler al meer betaald dan een heel elftal in de middenmoot. Daarnaast lopen er nog veel meer miljoenen rond. Het zou een schande zijn als ze niet kampioen worden.

Jep. Spelen het hele jaar al met Cassierra, Orejuela en die Johnsen heeft volgens mijn ook rond de 2,5 miljoen gekost.

Ja, zo kan Jong PSV ook kampioen worden.

Ben wel benieuwd trouwens naar Fortuna - Jong PSV. Grappig dat heel Nijmegen nu hoopt op Jong PSV, en wat hun betreft, speelt Jong PSV ook in sterkst mogelijk opstelling.
 
Bij Ajax hebben ze er weer eentje, Dani de Wit. Die loopt al over van het zelfvertrouwen met zijn 'Wij zijn Ajax, wij zijn wel gewend om ieder jaar om een kampioenschap te spelen'. Dat je maar lekker flink op je ballen krijgt, dan kunnen we daar mooi van maken dat we het inmiddels wel gewend zijn dat Ajax weer naast de prijzen grijpt.
 
Bij Ajax hebben ze er weer eentje, Dani de Wit. Die loopt al over van het zelfvertrouwen met zijn 'Wij zijn Ajax, wij zijn wel gewend om ieder jaar om een kampioenschap te spelen'. Dat je maar lekker flink op je ballen krijgt, dan kunnen we daar mooi van maken dat we het inmiddels wel gewend zijn dat Ajax weer naast de prijzen grijpt.
Hij bedoelde, wij zijn gewend ieder jaar het kampioenschap te verspelen...
 
Jep. Spelen het hele jaar al met Cassierra, Orejuela en die Johnsen heeft volgens mijn ook rond de 2,5 miljoen gekost.

Ja, zo kan Jong PSV ook kampioen worden.

Ben wel benieuwd trouwens naar Fortuna - Jong PSV. Grappig dat heel Nijmegen nu hoopt op Jong PSV, en wat hun betreft, speelt Jong PSV ook in sterkst mogelijk opstelling.

Ja klopt wij zouden PSV erg dankbaar zijn, gaan ook dan wat dankacties komen richting jong PSV... Maar Jong PSV moet gewoon voor de periode spelen, puur voor zichzelf, los van NEC of Fortuna, niemand wat kado doen. En ik hoop dat zowel Fortuna als NEC promoveren, de 1 direct, de ander via playoffs.
 
Ja klopt wij zouden PSV erg dankbaar zijn, gaan ook dan wat dankacties komen richting jong PSV... Maar Jong PSV moet gewoon voor de periode spelen, puur voor zichzelf, los van NEC of Fortuna, niemand wat kado doen. En ik hoop dat zowel Fortuna als NEC promoveren, de 1 direct, de ander via playoffs.

:unsure: Jong-PSV heeft helemaal niets aan een periodetitel. :rolleyes:
 
Wel echt zuur, terwijl wij wel tegen al deze talenten hebben gespeeld. Het argument van Cocu dat ze er meer aan hebben om mee te gaan met PSV 1 vind ik niet overtuigend. Wat is beter qua ervaring: meespelen in een kampioenskraker of op de bank bij PSV1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan