Wedstrijdchat Jong PSV

2-1 jammer. Kijk die Cassierra eens los gaan haha. Je zal maar naar Ajax gekomen zijn voor 5 miljoen, en je hoogtepunt is een Jupiler League titeltje.
Blijft schandalig dat zulke dure spelers gewoon in de standaard 11 van de jong teams staan. Snap de protesten van de andere clubs maar al te goed.
 
Blijft schandalig dat zulke dure spelers gewoon in de standaard 11 van de jong teams staan. Snap de protesten van de andere clubs maar al te goed.

Tja, zo kan Jong PSV ook kampioen worden natuurlijk. Iedere JL team wel, als je bij elkaar 12,5 miljoen betaalt voor Cassierra, Orejuela en Johnsen.
 
Tja, zo kan Jong PSV ook kampioen worden natuurlijk. Iedere JL team wel, als je bij elkaar 12,5 miljoen betaalt voor Cassierra, Orejuela en Johnsen.
Yups, das al meer dan de jaarbegroting van de clubs onderin de eredivisie.

Bij (j)ajax zijn ze er trots op dat ze kampioen worden...met zulke spelers zou het een blamage zijn als je niet eerste wordt lijkt mij een betere constatering
 
Yups, das al meer dan de jaarbegroting van de clubs onderin de eredivisie.

Bij (j)ajax zijn ze er trots op dat ze kampioen worden...met zulke spelers zou het een blamage zijn als je niet eerste wordt lijkt mij een betere constatering
Het weegt net zo zwaar als dat PSV 019 of 017 kampioen wordt, leuk maar meer ook niet.
 
Het weegt net zo zwaar als dat PSV 019 of 017 kampioen wordt, leuk maar meer ook niet.

Mijn vader had (per ongeluk) een paar minuten Ajax TV opgezet. Man man man, ze geilen daar op die titel alsof het meer betekent dan de Eredivisie. 'Jong Ajax kan het eerste jong team worden dat kampioen wordt in de JL, omg omg omg' :rolleyes::braak:
 
Mijn vader had (per ongeluk) een paar minuten Ajax TV opgezet. Man man man, ze geilen daar op die titel alsof het meer betekent dan de Eredivisie. 'Jong Ajax kan het eerste jong team worden dat kampioen wordt in de JL, omg omg omg' :rolleyes::braak:
Wat n prestatie, kwestie van genoeg materiaal kopen wat uiteindelijk het 1e niet haalt maar toch in de etalage moet
 
Mijn vader had (per ongeluk) een paar minuten Ajax TV opgezet. Man man man, ze geilen daar op die titel alsof het meer betekent dan de Eredivisie. 'Jong Ajax kan het eerste jong team worden dat kampioen wordt in de JL, omg omg omg' :rolleyes::braak:

De supporters die beweren dat Ajax beste club van de wereld is, zijn ook nog is heel blij met een Jupiler League titel. :ROFL:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
FORTUNA SITTARD PROMOVEERT NAAR DE EREDIVISIE!!!

De club die volgens Michael van Praag niet meer bestaat. :D

https://www.parool.nl/sport/blunder-michael-van-praag~a1045256/

Opvallend was een uitspraak van Van Praag over Fortuna Sittard. Bij een passage waarin hij onder meer het failliete Haarlem memoreerde, haalde hij ook het mislukken van fusieclub FC Limburg aan. ''Kijk naar Fortuna Sittard, die club bestaat niet meer" zei Van Praag op een gegeven moment.
Vervolgens ontstond er flink geroezemoes in de zaal vol verbijsterde Limburgers. Van Praag herstelde daarop zijn fout, zij het door er nóg een fout aan toe te voegen: ''Althans niet als Betaald Voetbal Organisatie."

:maniac:
 
Opstelling Jong PSV vanavond in de eerste competitie wedstrijd tegen FC Eindhoven:
Van Osch, Teze, Abels, Soulas, Theunissen, Sadilek, Aboukhlal, Lundqvist, Romero, Duarte, Verreth

Aboukhlal en Romero maken hun debuut in de eerste divisie.
 
Neen, maar Aboukhlal wel, bij z'n debuutwedstrijd. Groot talent, ben benieuwd wat we dit jaar van hem gaan zien.

Maxi Romero gaat zijn eerste 90 minuten volmaken vandaag bij Jong #PSV. Echt veel komt hij nog niet in het spel voor, maar veel ballen kreeg hij ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan