Wedstrijdchat Jong PSV

JPSV had een wedstrijdselectie van 15 mensen. 11 op het veld en 4 op de bank, waarvan er 3 ingevallen zijn. Veel bekendere namen staan dus paraat voor PSV1.

Gek, ik dacht dat je minimum selectie 16 mensen was. Houdt niet over iig.
Het minimum is geloof ik 7 man, met minder wordt de wedstrijd afgelast.
 
Leuk, maar is de mening van Mike Snoei (wie?) iets waard... Zat die ooit niet eens bij Sparta en Vitesse?

Nou, hij ziet wel alle ploegen in de jupiler spelen, dus de teams met elkaar vergelijken zal hij beter kunnen dan pak m beet, noem eens een dwarsstraat, ik, of jij.
 
Vandaag speelt Jong PSV tegen FC Dordrecht en aangezien PSV woensdag met half Jong PSV speelde, is de vraag met welke opstelling speelt Jong?
Bij deze:
DbPcql8W4AAGhF3.jpg



Verder de vraag: wie gaat promoveren?
Als Fortuna wint en NEC niet, kunnen we volgend jaar Fortuna bewonderen in de Eredivisie.
Fortuna speelt uit tegen Jong Utrecht, en NEC speelt thuis tegen Jong AZ.
Verder heb je het kampioenschap nog: Jong Ajax kan kampioen worden als het uit bij Volendam wint en als Fortuna verliest en NEC niet wint, maar dat is niet zo belangrijk want Jong Ajax kan niet promoveren.
 
Jong FC Utrecht - Fortuna Sittard 0-1
62' Hutten
NEC - Jong AZ Alkmaar 1-0
60' Achahbar

Nog 20 minuten te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Jong PSV - FC Dordrecht 4-2

Jong FC Utrecht - Fortuna Sittard 0-1
NEC - Jong AZ Alkmaar 1-0

Volgende week zaterdag:
Fortuna Sittard - Jong PSV
FC Dordrecht - NEC
 
Als ik Cocu was, zou ik lekker het sterkst mogelijk team naar Sittard sturen. Gudmundsson, Malen, Rosario, Lammers, Obispo etc. Toch een leuke wedstrijd, waar heel veel op het spel staat. Periodetitel bijvoorbeeld voor Jong PSV, en Fortuna Sittard, die nog 1 overwinning verwijderd is van promotie naar de Eredivisie.

Ja toch? Aan zo wedstrijd, hebben ze veel meer aan, dan op zondagmiddag naar ADO op de bank zitten, of hooguit halfuurtje mogen ballen, waar niks meer op het spel staat.
 
Van mij mag Jong PSV volgende week verliezen. Gun het Fortuna na al die jaren van ellende wel om na zo'n seizoen te promoveren. Vooral om het feit dat er in die ellendige jaren altijd een grote groep fans achter de club is blijven staan en ze zelfs in uitwedstrijden gemiddeld 300 supporters mee namen.
 
Als ik Cocu was, zou ik lekker het sterkst mogelijk team naar Sittard sturen. Gudmundsson, Malen, Rosario, Lammers, Obispo etc. Toch een leuke wedstrijd, waar heel veel op het spel staat. Periodetitel bijvoorbeeld voor Jong PSV, en Fortuna Sittard, die nog 1 overwinning verwijderd is van promotie naar de Eredivisie.

Ja toch? Aan zo wedstrijd, hebben ze veel meer aan, dan op zondagmiddag naar ADO op de bank zitten, of hooguit halfuurtje mogen ballen, waar niks meer op het spel staat.

En wat heeft Jong PSV aan een periodetitel? :rolleyes:
 
Van mij mag Jong PSV volgende week verliezen. Gun het Fortuna na al die jaren van ellende wel om na zo'n seizoen te promoveren. Vooral om het feit dat er in die ellendige jaren altijd een grote groep fans achter de club is blijven staan en ze zelfs in uitwedstrijden gemiddeld 300 supporters mee namen.
Daarnaast kunnen ze NEC helpen promoveren (denk ik). Dat is helemaal belangrijk.

Als Jong PSV wint, wordt Jong Ajax kampioen van de Jupiler League. ;) Mocht NEC dan winnen gaat NEC naar eredivisie inderdaad.
Ondanks dat hoop ik dat Fortuna het gaat halen, voor het eerst sinds 2002 kunnen ze promoveren. Dus voor deze ene keer hoop ik dat Jong PSV verliest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan