Wedstrijdchat Jong PSV

Einde wedstrijd. Uitslag 2-2.

39% Balbezit 61%
9 Doelpogingen 19
4 Schoten op doel 5

Jong PSV blijft 2 punten voor op Jong Ajax.
 
Ik denk dat van deze spelers alleen Babadi het gaat redden
Jimenez nog maar net ingestroomd. Die mag van mij nog wel de kans krijgen. Babadi heeft veel weg van Madueke. Hoop dat hij dat druistige wel sneller dan Madueke uit zijn spel gaat krijgen, maar hij gaat het zeker redden. Gonzaga was O17 mijn favoriete speler. Laatste tijd minder gevolgd. En Bougafer stond ook te boek als groot talent en ook nog maar net ingestroomd. Die echte jonkies krijgen van mij het voordeel van de twijfel. De Vossen en Antonissen mogen doorgeselecteerd worden
 
Jimenez nog maar net ingestroomd. Die mag van mij nog wel de kans krijgen. Babadi heeft veel weg van Madueke. Hoop dat hij dat druistige wel sneller dan Madueke uit zijn spel gaat krijgen, maar hij gaat het zeker redden. Gonzaga was O17 mijn favoriete speler. Laatste tijd minder gevolgd. En Bougafer stond ook te boek als groot talent en ook nog maar net ingestroomd. Die echte jonkies krijgen van mij het voordeel van de twijfel. De Vossen en Antonissen mogen doorgeselecteerd worden
Antonisse is maximaal AZ-niveau; doorselecteren dus idd. Jimenez mag inderdaad nog wel even de kans krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jimenez nog maar net ingestroomd. Die mag van mij nog wel de kans krijgen. Babadi heeft veel weg van Madueke. Hoop dat hij dat druistige wel sneller dan Madueke uit zijn spel gaat krijgen, maar hij gaat het zeker redden. Gonzaga was O17 mijn favoriete speler. Laatste tijd minder gevolgd. En Bougafer stond ook te boek als groot talent en ook nog maar net ingestroomd. Die echte jonkies krijgen van mij het voordeel van de twijfel. De Vossen en Antonissen mogen doorgeselecteerd worden

Ik hoop ook dat Jimenez nog wat wordt want het is een hele sierlijke middenvelder. Echter heeft hij vorig jaar weinig gespeeld en is hij nu ook reserve achter Doudah (geen hoogvlieger) die maar een paar maanden ouder is. Gonzaga heeft ook veel last gehad van blessures, dus het is te hopen dat hij een langere tijd fit kan blijven. Van deze lichting zijn duidelijk Van Duiven, Babadi en vd Blaak de meest talentvolle spelers naar mijn mening. Vd Heuvel moet ik nog zien, al is het een heel mooi teken dat hij Jong-PSV een beetje heeft overgeslagen en nu met het eerste mee mag.
 
Ik hoop ook dat Jimenez nog wat wordt want het is een hele sierlijke middenvelder. Echter heeft hij vorig jaar weinig gespeeld en is hij nu ook reserve achter Doudah (geen hoogvlieger) die maar een paar maanden ouder is. Gonzaga heeft ook veel last gehad van blessures, dus het is te hopen dat hij een langere tijd fit kan blijven. Van deze lichting zijn duidelijk Van Duiven, Babadi en vd Blaak de meest talentvolle spelers naar mijn mening. Vd Heuvel moet ik nog zien, al is het een heel mooi teken dat hij Jong-PSV een beetje heeft overgeslagen en nu met het eerste mee mag.
Ja Jimenez inderdaad sierlijke voetballer. Daarom viel hij me altijd op. Voor dat soort spelers is fysieke stap naar senioren vaker een issue maar geef due jongen wat tijd.
Houben deed het in de jeugd ook aardig. Krijgt tot zover weinig kansen bij Jong. Eens verder met rijtje Duiven, Babadi en vd Blaak. Oom van chahid El Allachi is een bekende kapper in Den Bosch die o.a Bruma (Nederlandse) knipt en ook jarenlang mee bevriend is. Zou wel leuk zijn als deze Bossche mocro het gaat redden maar vooralsnog moet hij banken, maar is ook pas eerste jaar. Verder ook benieuwd of ze dat grote talent uit VS gaan halen.
 
Hoezo staat Drommel in de goal? Is dat vanwege een blessure of vinden ze het belangrijk om deze wedstrijd te winnen? Ik zou liever zien dat de keeper leert omgaan om “grote” wedstrijden te spelen.
En zelfs bij Jong PSV blundert hij. De 1-2 was een fout. Bij de 0-1 en vlak daarvoor een bal op de paal duikt hij niet eens. Zijn eerste reflex is niet duiken. Dit is gewoon echt geen keeper en een totale miskoop van PSV. Gauw weg doen. Zit nu jong talent in de weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan