Wedstrijdchat Jong PSV

Jammer, klungelig verdedigd maar ook wat ongelukkig. Bal had richting noordzee strand geschoten moeten worden .
Zou wel leuk zijn als er vanavond en donderdag tegen Ajax twee keer drie punten behaald worden.
 
Nou opvallend, de wedstrijd is net van start tot de scheidsrechter geblesseerd is geraakt. Omdat de 4e man zich nu moet gaan klaarmaken om in te vallen is er een pauze van 10 minuten ingelast. Nog even de opstelling van JPSV

Schiks
Arts - Comenencia - Seelt - Leysen
Tielemans - Nassoh - Doudah
Van Duiven - Colyn - Babadi
Hopelijk haalt ie ooit Oranje Nassoh. Al is het alleen maar voor de woordgrappen.
 
Lijkt wel het grote PSV. Paar goede spelers, doeltreffend, maar ook nauwelijks voetballende basis om onder druk uit te voetballen, terwijl AZ het ene driehoekje na het andere eruit gooit.
Ik ben echt benieuwd hoe er bij PSV getraind wordt op tactiek, samenspel en hele simpele zaken als driehoekjes en een-tweetjes. Die Martens laat ze leuk ballen.
 
Niet normaal hoe snel PSV (onder druk) de bal weer kwijt is. Ik vind dat echt beschamend voor een topclub. Kaap die Martens maar daar weg. En de hoofd jeugdopleidingen ook. Wie het ook is.
 
Niet normaal hoe snel PSV (onder druk) de bal weer kwijt is. Ik vind dat echt beschamend voor een topclub. Kaap die Martens maar daar weg. En de hoofd jeugdopleidingen ook. Wie het ook is.
Ik vond AZ enorm slordig in de 1e helft met zomaar ballen inleveren, deden wij ook. 2e helft niet gekeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan