Wedstrijdchat Jong PSV

Helemaal top die eerste divisie; prachtig podium voor onze talenten. Dat is me een sterke competitie aan het worden, prima.

Van Duiven mooie actie net.
 
Van Duiven is wel echt een 'supertalent', hoe die af en toe die verdedigers van Heracles wegzet alsof het lengteverschil andersom is. Voor de rest gaat er vooral bij Doudah en Nassoh veel mis, daarnaast schijnt het dat Colyn ook meespeelt.
 
Van Duiven is wel echt een 'supertalent', hoe die af en toe die verdedigers van Heracles wegzet alsof het lengteverschil andersom is. Voor de rest gaat er vooral bij Doudah en Nassoh veel mis, daarnaast schijnt het dat Colyn ook meespeelt.
Ik denk dat Peersman, Tielemans en Van Duiven van deze 11 wel de grootste talenten zijn. Seelt kan ik nog weinig van zeggen.
Antonisse speelt ook wel redelijk.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ik denk dat Peersman, Tielemans en Van Duiven van deze 11 wel de grootste talenten zijn. Seelt kan ik nog weinig van zeggen.
Antonisse speelt ook wel redelijk.
Wel leuk dat Tielemans nu z’n kans pakt, dacht vorig jaar dat het wel redelijk klaar zou zijn, leuk dat die opvalt
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Wel leuk dat Tielemans nu z’n kans pakt, dacht vorig jaar dat het wel redelijk klaar zou zijn, leuk dat die opvalt
Tielemans meer gebaseerd op z'n optredens in de oefenwedstrijden van het eerste. Vandaag niet slecht, maar ook nog niet opvallend.
 
Van Duiven is wel echt een 'supertalent', hoe die af en toe die verdedigers van Heracles wegzet alsof het lengteverschil andersom is. Voor de rest gaat er vooral bij Doudah en Nassoh veel mis, daarnaast schijnt het dat Colyn ook meespeelt.
Lijkt ook een goeie kop op te zitten. Hele complete speler.
 
Helaas, Jansen wordt deze wedstrijd overklast door Laursen (komt door die goede opleiding natuurlijk). Kreekels moet ook gewoon die bal aanvallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan