CNG MrKrateos
Assistent Bondscoach
Past precies dusAls ik JPSV zie, valt het me altijd op dat ze hele mooie aanvallen kunnen spelen. Verdedigend ziet het er vaak wel krakkemikkig uit. Vreemd.
Past precies dusAls ik JPSV zie, valt het me altijd op dat ze hele mooie aanvallen kunnen spelen. Verdedigend ziet het er vaak wel krakkemikkig uit. Vreemd.
Hij zet ons mooi een hak.
Mooi team zo.Opstelling Jong-PSV - Willem II
Peersman
Comenencia - Seelt - Branthwaite - Vos
Doudah - Colyn - Tielemans
Savio - Van Duiven - Sealy
Bank: Bodak, Schiks, Arts, Jansen, Kreekels, Leysen, S. Simons, Babadi, Nassoh
Heel erg benieuwd naar het basisdebuut van Jason van Duiven, hij heeft een beetje 'geluk' gehad met de blessures van Fofana en Priske maar is ook de topscoorder van Jong-PSV in de voorbereiding. Zou normaal in onder 18 spelen, maar wat goed is komt snel. Helaas alleen in het schakelprogramma te zien![]()
Wordt t uitgezonden?Opstelling Jong-PSV - Willem II
Peersman
Comenencia - Seelt - Branthwaite - Vos
Doudah - Colyn - Tielemans
Savio - Van Duiven - Sealy
Bank: Bodak, Schiks, Arts, Jansen, Kreekels, Leysen, S. Simons, Babadi, Nassoh
Heel erg benieuwd naar het basisdebuut van Jason van Duiven, hij heeft een beetje 'geluk' gehad met de blessures van Fofana en Priske maar is ook de topscoorder van Jong-PSV in de voorbereiding. Zou normaal in onder 18 spelen, maar wat goed is komt snel. Helaas alleen in het schakelprogramma te zien![]()
Schakel.Wordt t uitgezonden?
Krijg je dus precies niks mee.Schakel.
Legde het balletje nog eventjes dood op z'n rug.Nadat Savio de bal net voorlangs schuift is het rust. De brilstand staat nog op het bord.
Dat is niet vreemd bij een Braziliaan, dat ie voorlangs schiet wel, daarom melde ik alleen datLegde het balletje nog eventjes dood op z'n rug.