Mikasa
Internationale Legende
Die tweets zijn echt achterlijk hè. Waarom zit daar een filmpje bij, als dat vervolgens de goal niet laat zien.Wat is dit? Ik zie niks? Het is 2022, waar kan ik nu die samenvatting kijken. Pfff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die tweets zijn echt achterlijk hè. Waarom zit daar een filmpje bij, als dat vervolgens de goal niet laat zien.Wat is dit? Ik zie niks? Het is 2022, waar kan ik nu die samenvatting kijken. Pfff
Tja, de andere optie is (veel) minder tvgelden en wel de rechten hebben om direct een filmpje te plaatsen. Zal ff kijken of ESPN wel al wat getweet heeft van Baka.Die tweets zijn echt achterlijk hè. Waarom zit daar een filmpje bij, als dat vervolgens de goal niet laat zien.
Dat is duidelijk. PSV kan toch gewoon een tweet plaatsen met een stand en een archieffoto of zo. Ik vind die filmpjes misleidend en dus irritant.Tja, de andere optie is (veel) minder tvgelden en wel de rechten hebben om direct een filmpje te plaatsen. Zal ff kijken of ESPN wel al wat getweet heeft van Baka.
Als twee jaar wordt t zo geplaatst en nog trap je dr in... Bijzonder.Dat is duidelijk. PSV kan toch gewoon een tweet plaatsen met een stand en een archieffoto of zo. Ik vind die filmpjes misleidend en dus irritant.
Nee. Dat niet meer, maar het blijft een ergernis.Als twee jaar wordt t zo geplaatst en nog trap je dr in... Bijzonder.
Daar hebben we een ander topic voorNee. Dat niet meer, maar het blijft een ergernis.
Was Ramzi, niet Ruud, dus geen probleem.En opnieuw een voorsprong weggeven. Hopelijk neemt Ruud deze erfenis niet mee naar het Eerste..
Baka moet slimmer en efficiënter worden, hij kapt en draait nog te veel. Dat moet er nu al uit eigenlijk, wil hij een toppertje worden. Verder is spelen zonder bal ook een soort slimmigheid die hij moet leren. Voetbal is niet alleen de bal aan je voet en maar gaan. Hij is nog jong maar toch ook niet echt piepjong, geen 17 of zo.
Neem aan dat je dit op meer dan alleen deze samenvatting baseert? JPSV wordt helaas zelden integraal uitgezonden dus heb zelf niet zo'n goed beeld dus vertrouw in deze op de voetbal kennis met voetbalkennisBaka moet slimmer en efficiënter worden, hij kapt en draait nog te veel. Dat moet er nu al uit eigenlijk, wil hij een toppertje worden. Verder is spelen zonder bal ook een soort slimmigheid die hij moet leren. Voetbal is niet alleen de bal aan je voet en maar gaan. Hij is nog jong maar toch ook niet echt piepjong, geen 17 of zo.
Ik zie ook alleen de samenvattingen. Maar kijk dus specifiek naar hem, zowel bij de aanval als bij de tegengoals en de aanvallen van de tegenstanders. Mijn analyse is idd niet gebaseerd op de hele wedstrijden.Neem aan dat je dit op meer dan alleen deze samenvatting baseert? JPSV wordt helaas zelden integraal uitgezonden dus heb zelf niet zo'n goed beeld dus vertrouw in deze op de voetbal kennis met voetbalkennis
Als ik JPSV zie, valt het me altijd op dat ze hele mooie aanvallen kunnen spelen. Verdedigend ziet het er vaak wel krakkemikkig uit. Vreemd.