Viel dus in blijkbaar. Lekker zo’n wissel. Mooie goals.
Inderdaad veelbelovende cijfers.16 goals en 11 assists voor Bakayoko bij Jong PSV. Absurde statistieken.
Wat is dit? Ik zie niks? Het is 2022, waar kan ik nu die samenvatting kijken. Pfff
Assist van Johan!
Beelden zijn nog van ESPN. Op hun website kun je de samenvatting terugkijken.Wat is dit? Ik zie niks? Het is 2022, waar kan ik nu die samenvatting kijken. Pfff
ESPN, maar dat is alleen voor abonnees, zal er in de loop van de week 1 op YT komen op t PSV kanaal, mocht ik er aan denken zal ik die hier plaatsen.Wat is dit? Ik zie niks? Het is 2022, waar kan ik nu die samenvatting kijken. Pfff
Die tweets zijn echt achterlijk hè. Waarom zit daar een filmpje bij, als dat vervolgens de goal niet laat zien.Wat is dit? Ik zie niks? Het is 2022, waar kan ik nu die samenvatting kijken. Pfff
Tja, de andere optie is (veel) minder tvgelden en wel de rechten hebben om direct een filmpje te plaatsen. Zal ff kijken of ESPN wel al wat getweet heeft van Baka.Die tweets zijn echt achterlijk hè. Waarom zit daar een filmpje bij, als dat vervolgens de goal niet laat zien.![]()
Dat is duidelijk. PSV kan toch gewoon een tweet plaatsen met een stand en een archieffoto of zo. Ik vind die filmpjes misleidend en dus irritant.Tja, de andere optie is (veel) minder tvgelden en wel de rechten hebben om direct een filmpje te plaatsen. Zal ff kijken of ESPN wel al wat getweet heeft van Baka.
Als twee jaar wordt t zo geplaatst en nog trap je dr in... Bijzonder.Dat is duidelijk. PSV kan toch gewoon een tweet plaatsen met een stand en een archieffoto of zo. Ik vind die filmpjes misleidend en dus irritant.
Nee. Dat niet meer, maar het blijft een ergernis.Als twee jaar wordt t zo geplaatst en nog trap je dr in... Bijzonder.
Daar hebben we een ander topic voorNee. Dat niet meer, maar het blijft een ergernis.![]()