Mikasa
Internationale Legende
O ja, daar zou je wel eens een punt kunnen hebben. Maar Kudus is slechts 21, zo vertelt google mij.Tegen andere jong teams was er een uitzondering dacht ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
O ja, daar zou je wel eens een punt kunnen hebben. Maar Kudus is slechts 21, zo vertelt google mij.Tegen andere jong teams was er een uitzondering dacht ik
Das lang. Maar ff serieus, dan kan ik de 2e helft ff kijken20 uur tegen Jong Utrecht, zie ik.
Das flauw......Das lang. Maar ff serieus, dan kan ik de 2e helft ff kijken
Lekkere opstelling hoor!
Cocu nieuwe trainer PSV bevestigd.Onderonsje tussen Cocu en Elfrink.
Arnold Bruggink op de tribune naast JdJ.
In Eindhoven is het te doen, lijkt wel.
Ik zie er op dit moment (minuut 68) op het veld niet één die ook maar in de buurt van PSV-1 zou kunnen komen.Cocu nieuwe trainer PSV bevestigd.
Het is niet veel vooralsnog, deze wedstrijd. Utrecht beter (georganiseerd) en feller dan PSV. PSV ideeloos.
Dat moet en kun je ook niet baseren op 1 wedstrijd.Ik zie er op dit moment (minuut 68) op het veld niet één die ook maar in de buurt van PSV-1 zou kunnen komen.
Echt niet? Ook niet als het gewoon superslecht in techniek, balaanname, passing achter de man over 8 meter, hoofd omlaag houding is?Dat moet en kun je ook niet baseren op 1 wedstrijd.
Voor t zelfde geld is z'n hamster vanochtend overleden, speel je gewoon niet je beste wedstrijd.Echt niet? Ook niet als het gewoon superslecht in techniek, balaanname, passing achter de man over 8 meter, hoofd omlaag houding is?
Je bedoelt dat Rik een scoop heeft? No way.Cocu nieuwe trainer PSV bevestigd.
Dat was wel een goede redding.Goede redding van Müller in die 1 op 1 situatie.
Ik zou zeggen gebaseerd op die Tweet met de opstelling: Bakayoko en Fofana en Babadi blijven gewoon veelbelovende talenten die het eerste wel gaan halen, Ledezma komt terug van een heel zware blessure en was echt lekker bezig, die moet je nog effe de tijd geven. Comonencia en Seelt schijnen ook veelbelovende talenten te zijn, maar daar heb ik zelf nog te weinig van gezien om een oordeel over te kunnen vellen. Oppegard kan ook het eerste wel halen, Peerman is veelbelovend. Antonisse, Thomas, Nassoh en Toure twijfelgevallen. De rest gaat hem niet worden.Echt niet? Ook niet als het gewoon superslecht in techniek, balaanname, passing achter de man over 8 meter, hoofd omlaag houding is?
Seelt (als hij dat pussygedrag van vanavond snel achterwege kan laten), Fofana, Bakayoko en Babadi zijn kansrijk om te slagen. Hé, Ongezouten schrijft dat ook al.Voor t zelfde geld is z'n hamster vanochtend overleden, speel je gewoon niet je beste wedstrijd.
Ik zou zeggen gebaseerd op die Tweet met de opstelling: Bakayoko en Fofana en Babadi blijven gewoon veelbelovende talenten die het eerste wel gaan halen, Ledezma komt terug van een heel zware blessure en was echt lekker bezig, die moet je nog effe de tijd geven. Comonencia en Seelt schijnen ook veelbelovende talenten te zijn, maar daar heb ik zelf nog te weinig van gezien om een oordeel over te kunnen vellen. Oppegard kan ook het eerste wel halen, Peerman is veelbelovend. Antonisse, Thomas, Nassoh en Toure twijfelgevallen. De rest gaat hem niet worden.