Wedstrijdchat Jong PSV

Ik dacht laat ik eens een potje bekijken van jong-PSV. Altijd leuk dat je meteen kunt zien voor wie de eerste divisie echt de max is.
Die aanvoerder bijvoorbeeld. Ledezma is te licht voor de absolute top.
 
Onderonsje tussen Cocu en Elfrink.
Arnold Bruggink op de tribune naast JdJ.
In Eindhoven is het te doen, lijkt wel.
 
Echt niet? Ook niet als het gewoon superslecht in techniek, balaanname, passing achter de man over 8 meter, hoofd omlaag houding is?
Ik zou zeggen gebaseerd op die Tweet met de opstelling: Bakayoko en Fofana en Babadi blijven gewoon veelbelovende talenten die het eerste wel gaan halen, Ledezma komt terug van een heel zware blessure en was echt lekker bezig, die moet je nog effe de tijd geven. Comonencia en Seelt schijnen ook veelbelovende talenten te zijn, maar daar heb ik zelf nog te weinig van gezien om een oordeel over te kunnen vellen. Oppegard kan ook het eerste wel halen, Peerman is veelbelovend. Antonisse, Thomas, Nassoh en Toure twijfelgevallen. De rest gaat hem niet worden.
 
Voor t zelfde geld is z'n hamster vanochtend overleden, speel je gewoon niet je beste wedstrijd.
Seelt (als hij dat pussygedrag van vanavond snel achterwege kan laten), Fofana, Bakayoko en Babadi zijn kansrijk om te slagen. Hé, Ongezouten schrijft dat ook al.
Ik zou zeggen gebaseerd op die Tweet met de opstelling: Bakayoko en Fofana en Babadi blijven gewoon veelbelovende talenten die het eerste wel gaan halen, Ledezma komt terug van een heel zware blessure en was echt lekker bezig, die moet je nog effe de tijd geven. Comonencia en Seelt schijnen ook veelbelovende talenten te zijn, maar daar heb ik zelf nog te weinig van gezien om een oordeel over te kunnen vellen. Oppegard kan ook het eerste wel halen, Peerman is veelbelovend. Antonisse, Thomas, Nassoh en Toure twijfelgevallen. De rest gaat hem niet worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan