Wedstrijdchat Jong PSV

Jong Ajax heeft met 2-1 verloren van NEC.
Jong Ajax en Jong AZ staan met 0 punten uit 2 wedstrijden helemaal onderaan.
Jong PSV heeft vandaag goede zaken gedaan.
 
Jong Ajax heeft met 2-1 verloren van NEC.
Jong Ajax en Jong AZ staan met 0 punten uit 2 wedstrijden helemaal onderaan.
Jong PSV heeft vandaag goede zaken gedaan.
Jes kut pot. Maar 3 punten, ajax vond ik wel matig, de top talenten gaven niet thuis. Mooi van Jpsv, zondag voor het echie
 
Een hattrick is inderdaad wel lekker, maar het was niet zijn debuut.
Zijn debuutwedstrijd voor Jong PSV in de 1e divisie was een 1-6 nederlaag tegen Excelsior. :oops:
Och, 2e wedstrijd, als ie in Duivendrecht speelde had VZ er al zeker 10 artikelen aan gewijd.
 
Net even de samenvatting gekeken. Dus voor wat t waard is: Die Ledezma heeft echt een fantastische techniek, maar moet m.i. Meer body krijgen.
Saibari, leuke beweeglijk ventje die op de goede plek staat. Keurige goals! Toure viel me ook op met een paar mooie acties, technisch en snel.
verdedigend oogt t zwak. Delanghe moet ook nog even groeien maar zit wel een goede kop op.
 
Net even de samenvatting gekeken. Dus voor wat t waard is: Die Ledezma heeft echt een fantastische techniek, maar moet m.i. Meer body krijgen.
Saibari, leuke beweeglijk ventje die op de goede plek staat. Keurige goals! Toure viel me ook op met een paar mooie acties, technisch en snel.
verdedigend oogt t zwak. Delanghe moet ook nog even groeien maar zit wel een goede kop op.

Je snapt soms niet dat het zo lastig is verdedigers op te leiden die er ook echt gaan staan als de tijd rijp is.
Vroeger had je Alberto, De Wijs. Die zouden het wel gaan maken. Helaas. Nu heb je Obispo weer. Dat blijft ook nog maar de vraag of die het gaat maken. Rechtbacks en Linksbacks is al helemaal een drama.
 
Straks JPSV tegen JAjax met de volgende 11 in de basis:

Delanghe
Sambo
De Haas
Kreekels
Luis Felipe
Timan
Schoonbrood
Matuta
Ledezma
Saibari
Touré
 
Terug
Bovenaan Onderaan