Wedstrijdchat Jong PSV

Jong PSV na 40 minuten met 0-2 achter tegen Excelsior. Ledezma valt uit met een enkelblessure. :bandage:
 
Inmiddels is het 0-5 na 80 minuten.
Als dit een voorbode is hoe het seizoen gaat verlopen dan wordt het degradatie. :fear:
 
Dit was echt heel treurig zeg, niets positiefs te melden over deze afstraffing. Dit wordt een heel lang seizoen.
 
Verdwaalde Braziliaan achterin. Hoe die lelijk in de fout ging bij de 0-1. Bij die De Haas, krijg ik Beugelsdijk gevoelens.

Enige 2 spelers die ik ver zie komen in dit Jong PSV, zijn Ledezma en Sambo. Helaas moest Ledezma eraf met een blessure. Was by far de beste man aan de kant van Jong PSV. En Sambo komt er wel, zit een goeie kop op. De rest vuilnis. Ook had Jong PSV trouwens een terechte penalty moeten krijgen bij een 0-1 stand. Dik hands, alleen ja blinde scheidsrechter natuurlijk.
 
Dit was echt heel treurig zeg, niets positiefs te melden over deze afstraffing. Dit wordt een heel lang seizoen.

De enige redding is dat de KNVB de competitie stillegt. :cautious: Dat is de grootste kans om te ontsnappen aan degradatie. ;)
 
Ik weet dat JPSV niet het beste elftal is, en ook vorig seizoen dramatisch was, maar ik begin te denken dat vooral de coach Uneken er ook niks van. Ook vorig jaar drama, maar echt niemand lijkt ook maar een beetje beter geworden. Misschien lijk ik op zo'n type die de coach vaak de schuld geeft, maar ik zou kijken of Uneken niet te vervangen is. Hij lijkt me sowieso geen PSV1 coach en het is beter om iemand neer te zetten die op z'n minst kan doorstromen als assistent coach bij PSV1 in de toekomst. Dan kan die persoon tenminste een deel van de toekomstige selectie al onder z'n hoede nemen.
 
Ik weet dat JPSV niet het beste elftal is, en ook vorig seizoen dramatisch was, maar ik begin te denken dat vooral de coach Uneken er ook niks van. Ook vorig jaar drama, maar echt niemand lijkt ook maar een beetje beter geworden. Misschien lijk ik op zo'n type die de coach vaak de schuld geeft, maar ik zou kijken of Uneken niet te vervangen is. Hij lijkt me sowieso geen PSV1 coach en het is beter om iemand neer te zetten die op z'n minst kan doorstromen als assistent coach bij PSV1 in de toekomst. Dan kan die persoon tenminste een deel van de toekomstige selectie al onder z'n hoede nemen.

Ruud meteen doorschuiven?
 
Gelukkig hebben alle Jong-teams deze speelronde verloren, Jong-AZ wat even dramatisch als Jong-PSV dus het is niet helemaal uitzichtloos.
 
Gelukkig hebben alle Jong-teams deze speelronde verloren, Jong-AZ wat even dramatisch als Jong-PSV dus het is niet helemaal uitzichtloos.

Ach het is zo dichtgetimmerd door de KNVB dat geen enkel Jong team zal degraderen.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Ah ja, ik dacht dat de laagst geklasseerde gewoon zou degraderen. Vanaf volgend seizoen wordt de kans wel een stuk groter.

De kans is niet zo heel groot. Heel klein zelfs.
De voorwaarden:
  1. Als alle Jong-teams in het linkerrijtje eindigen (top tien) in de KKD vindt er sowieso géén degradatie plaats dus ook geen promotie vanuit de Tweede Divisie.
  2. Alleen als Jong Sparta of Jong FC Volendam kampioen wordt in de Tweede Divisie, kan het laagst geklasseerde Jong-team uit de Keuken Kampioen Divisie degraderen. Er volgen dan twee beslissingswedstrijden (uit en thuis).
  3. Als het laagst geklasseerde Jong-team op de 19de of 20ste plek eindigt in de KKD én Jong Sparta of Jong FC Volendam op positie één of twee eindigt, dan promoveert het hoogst genoteerde Jong-team rechtstreeks vanuit de Tweede Divisie.
link

Als Jong PSV met deze regels degradeert is het meer dan terecht. Dan kunnen ze het team beter opdoeken.
 
Mara volgend seizoen wordt een van Jong-Volendam Jong-Sparta vervangen door de winnar van de hoogste -21 competitie, dan is de kans wel een stuk groter dat bijvoorbeeld Jong-Feyenoord kampioen wordt en Jong-PSV degradeert.
 
De opstelling ziet er ook niet uit, geen spits, geen linksback en zelfs Schoonbrood in de basis die alleen een 1-jarige verlenging heeft gekregen om als opvulling mee te doen dit seizoen. Uneken kan ook gewoon met Gloster, Daniëls en Kjolo spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan