Wedstrijdchat Jong PSV

Had jouw link niet bekeken, maar overtreding van gister was ook donkergeel/rood. Maar t is ds een recidivist als ik t goed begrijp
Blijkbaar. Die van gisteren was inderdaad ook vrij smerig, maar nog niet zo erg als die in het filmpje. Ik had de eerste helft niet gezien, dus ik dacht dat ik 'm had gemist. Zo zie je maar hoe gemakkelijk het is om nepnieuws te verspreiden. ;)
 
Op dit moment speelt JPSV tegen FC Eindhoven, stand is nog 0-0. Basisspelers:

Delanghe
Sambo
Luis Felipe
Gloster
Kreekels
Schoonbrood
Ledezma
Matuta
Saibari
Timan
Touré
 
0-1 Eindhoven door De Rooij, counter van Eindhoven, lange trap van de doelman en De Rooij zet Luis Felipe makkelijk weg en scoort 0-1. Slecht verdedigt van Felipe hoor.
 
0-1 Eindhoven door De Rooij, counter van Eindhoven, lange trap van de doelman en De Rooij zet Luis Felipe makkelijk weg en scoort 0-1. Slecht verdedigt van Felipe hoor.

Misschien moet PSV toch maar eens een serieus bod doen op die De Rooij dan? En hem direct weer verhuren ergens in de Eredivisie?
 
Ruststand 0-1, ik kan helaas alleen het schakelprogramma zien maar wat ik daarin zag was het spel best goed en staat Eindhoven 45 minuten op eigen helft op de counter te spelen. Vooral Sambo en Matuta spelen goed.
 
Ruststand 0-1, ik kan helaas alleen het schakelprogramma zien maar wat ik daarin zag was het spel best goed en staat Eindhoven 45 minuten op eigen helft op de counter te spelen. Vooral Sambo en Matuta spelen goed.
Sambo speelt inderdaad prima, Gloster daarentegen vind ik echt helemaal niks
 
Terug
Bovenaan Onderaan